השמצות של פני לשלום 1

arye28

New member
השמצות של פני לשלום 1

כותב המומחה לתרבות הנהיגה,כי כל הבעיה של זלזול בחוק הם מורי הנהיגה (דיבור בטלפון נייד.למה לעשות הכללות.אם אתה צודק למה אתה מתחבא אחרי שם פני לשלום.
 

arye28

New member
הטלפון של מורה הנהיגה.

מה הבעיה שלך עם מורי הנהיגה שמדברים בטלפון הנייד?באם זאת עבירה על תקנות התעבורה? איני מצדד בתופעה הזאת. אך לא כל מורי הנהיגה עושים זאת. כדי ללמד יותר טוב צריך מבחן מעש י (טסט) יותר קשה. אז למורי הנהיגה ילמדו יותר טוב. ורמת לימוד הנהיגה תעלה. תלמיד יכול לבקש ממורה הנהיגה שלו,שבזמן לימוד לא ידבר בטלפון. ומה תגיד או תגיב. תלמיד הנעצר לפני תמרור עצור,ואבא שלו עוקף אותו מבלי לעצור.האם גם אז המורה אשם. הכל חינוך מהבית,ולא מהטלפון הנייד. מקווה שירדה לסוף דעתי.
 
מה הבעייה שלי של מורי נהיגה שמדברים בנייד ?

תגיד אתה רוצה לאמר לי שגם אתה מורה נהיגה ?אתה לא מצדד בתופעה הזו ?מה אתה שח ?תגיד כאשר אתה עם תלמיד והתלמיד לא מאותת ושוטר עוצר אותך מי מקבל את הדוח ?כאשר התלמיד עושה תאונה כשאתה המורה מי אשם ?ואתה עוד שואל שאלה כזו ?שיחה בנייד בזמן לימוד נהיגה ,דינה כשיחה בנייד כאילו שאתה נוהג ,ואתה חוטף כפי שחטף השבוע אחד מהם . ברור שלא כל מורי הנהיגה עושים זאת ,אבל הם עושים עבירות אחרות ביודעין כפי שכבר כתבתי פה רבות ,כדאי שתרד לסביבות אוגוסט ושם תראה מה כתבתי בוויכוח עם אחד שמתקרא מורה נהיגה ,וגם תראה את ההצעה שהצעתי שם לרוויזיה במערך שיעורי הנהיגה ,שאגב תיטיב גם עם המורים הן כלכלית והן לטובת התלמיד . הטסט לפי שיטתי בכלל מיותר ,ובטח בשיטה הקיימת, כדאי לך מאוד להיכנס לכתבותי ותראה מדוע. ולסיכום התלמיד לא יבקש ממך לא לעבור על החוק כי הוא תלמיד ,ואתה בתור מורה תשמש לו דוגמא ,אגב בשיטה שהצעתי לשינוי מערך הנהיגה ,תופעה כמו זו שהצבעת עליה על עקיפה כביכול בעצור תצטמצם אם בכלל תתקיים עוד . ובהקשר לחינוך מהבית מסכים עמך, ולכן בשיטה שהצעתי ,לחלק של החינוך, לפחות במה שקשור לתנועה ולהתנהגות כביש וכו ,יש למורה חלק עצום ואפשרי ,מה שאני טוען שבשיטה הזו רשיון הנהיגה יהיה כרוך בקשיים הגיוניים ,אבל הנהג החדש לא יהיה כל כך חדש ,ואפילו ינהג במובנים מסויימים יותר טוב מנהג וותיק שאולי סיגל לעצמו הרגלים מגונים מבחינתי מורה הנהיגה הוא החשוב ביותר בעיצובו ובהטעמת החוק לתלמיד החדש ,המורה חייב לשמש דוגמא לתלמיד ללא פשרות .ולהקפיד על קלה כבחמורה ,ובכל מה שתלוי בו אסור לו בשום פנים ואופן לעבור עבירות שהוא יכול למנוע אותם בקלות כפי שהצבעתי פה .
 
למעלה