התכוננו לחג עם "טיפולי סינדרלה"

כשעונת החגים כבר ממש מעבר לפינה, נשים עסוקות רבות מוצאות את עצמן נאבקות לפנות זמן לשגרת יופי מורכבת. עם זאת, אל דאגה! עולם הטיפולים האסתטיים נמצא בצמיחה מסחררת ומציע פתרונות חסכוניים בזמן המספקים תוצאות מיידיות, ומאפשרים לך להיות האורחת הכי זוהרת בשולחן החג.


פגשנו את ד"ר דן מננה, רופאה מומחית שעוסקת בתחום האסתטיקה קרוב ל 20 שנה ושאלנו אותה מהם הטיפולים המומלצים לחגים.

מכיוון שהחגים כבר ממש כאן, אני רוצה לדבר על "טיפולי סינדרלה", מגוון הליכים אסתטיים הדורשים ביקור אחד בלבד, זמן החלמה מינימלי, ומספקים שיפורים משמעותיים שיעזרו לכם להיראות ולהרגיש במיטבכם בעונת החגים.
"טיפולי סינדרלה" צברו פופולריות בשל יכולתם לשפר את המראה ללא צורך בזמן החלמה. טיפולים אלו משלבים את מיטב הקדמה הטכנולוגית ואת מיטב חומרי ההזרקה כדי להציע פתרונות יעילים המתאימים לאורח החיים של נשים עסוקות.





צילום: עופר עברי​




מה משמעות השם?

אחד המאפיינים המרכזיים של טיפולים אלו הוא התוצאות המיידיות הנראות לעין, כמו שלכלוכית הופכת בין רגע ל"סינדרלה".
בין אם זה הפחתת קמטוטים וקמטים, שיפור קווי מתאר הפנים או חידוש העור, "טיפולי סינדרלה" יכולים לעשות הבדל ניכר בביקור אחד בלבד.
טיפולים אלו יכולים להגיע בצורה של טכנולוגיות מתקדמות כמו גלי רדיו, אולטרסאונד ולייזר או באמצעות שימוש בחומרי הזרקה לפיסול הפנים כמו למשל במקרה של עיצוב שפתיים, אף או קו לסת . חומרי הזרקה מסוג אחר יכולים לעזור בשיפור מרקם העור – "סקינבוסטרים" למיניהם שמחדירים לחות וקוקטיילים של ויטמינים וחומצות לעור. טיפולים אלה מעניקים באופן מיידי זוהר ורעננות לעור.




1694545329406.png

צילום: עופר עברי​



מה היתרון שבטיפולים האלה?
היתרון שב"טיפולי סינדרלה" טמון ביכולתם להכיל את לוחות הזמנים של נשים עסוקות. עם זמן החלמה מינימלי, הליכים אלה משתלבים בצורה חלקה באורח החיים של האישה המודרנית. לכן, אם אתם מוצאים את עצמכם נלחצים מהחגים המתקרבים, תזכרו שטיפולים אלו יכולים לעזור לכם להחזיר את הזוהר מבלי לשבש את שגרת היומיום.

בכל מקרה חשוב להתייעץ עם איש מקצוע מוסמך לפני כל פרוצדורה. הערכה יסודית ותיאום ציפיות, יבטיחו תוצאות מיטביות.

בעונת החגים הזו, אל תתנו ללוח הזמנים העמוס שלכם למנוע מכם להיראות במיטבכם.
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה