התפוצצה אצלי צנרת בדירה, הביטוח לא רוצה

האמת, הם חייבו לפנות לחברת בעלי מלאכה שלהם,

ואלה לא רוצים להחליף את כל הצנרת, רק לתקן פיצוצים מקומיים. אני החלטתי להחליף הכל, ולקחתי שרברב לא מהם. לטענתו הוא עובד עם חברת הביטוח הזו, אבל לא עם חברת בעלי המלאכה שלהם. הקיצור, משום שאני מחליפה את כל הצנרת, ולא דרכם, הביטוח מסרבים להחזיר כסף. מכירים?
 
מוכר מאוד

חברת הביטוח תתקן לך רק את המקום הספציפי שהתפוצץ וכמובן רק עם החברה שלהם. וגם כאן יש השתתפות עצמית לפעמים לא קטנה. במידה והחלטת לתקן אצל מישהו אחר לצערי תשכחי מזה שהם יחזירו. מקווה שהועלתי במשהו.
 
זה מה שקרה, על זה אני מתכסחת איתם. מדיניות

של "מבטחים אותך על מה שאין סיכוי שיקרה". זו המדיניות שלהם. כל מה שיש לו סיכוי לקרות - הם לא מבטחים. וכן, כמובן לוקחים דמי השתתפות על כל החזר שהם כן נותנים. כל מה שכתבת אני חושבת שכתבתי פה בהודעה שלי הקודמת. אגב, האינסטלטור עכשיו נבהל והוציא ממני גם מע"מ. שזה אלפי שקלים. ההוצאה הסופית שלי, עם מע"מ, עצומה. הוא חלקלק לשון. סליחה על ה"גזענות", הוא לא אשכנזי. התנהגות ידועה של בעלי המלאכה האלה. הבטיח לי "אחריות לכל החיים" וכששאלתי אותו מה כוונתו בדיוק, אמר: 15 שנה...... כמובן שאלתי אותו אם הוא מאחל לי רק 15 שנה לחיות, ואז החלקלק עונה: כמה את רוצה? הייתי ענווה ואמרתי: 30 שנה. ומה הוא עונה עכשיו? אתן לך אחריות ל30 שנה, כמה שתרצי.... החלקלק גם אמר שיש לו תעודות. רציתי לראות את התעודות, ומסתבר שזה צילום של עיתון בו מספרים על העבודה שלו ביישוב מסוים.... ויש לו גם תעודת עובד מורשה. בקיצור - אני אומרת: אם לעבוד - רק עם יקים. ותקראו לי גזענית עד מחר,מצדי.
 

Ron W

New member
את לא לבד בקטע


אני ביטלתי את הביטוח לפני כמה שנים וגם אכלתי אותה בנזק של כמה אלפים טובים לפני כחודשיים. טוב שהחלפת את כל הקו ויותר מכך שקיבלת חשבון .. חשוב לשקלל את ההוצאה על מספר השנים ללא בעיות. וכן את העובדה שקיבלת (אם אכן כך) שרות מהיר כולל סגירה מהירה של אריחים וכד' גם יום בלי הבלגאן = כסף. לגבי נושא האחריות בוודאי ש15 ש' זה מעבר לסביר אם העבודה לא טובה זה לא יחזיק גם שנה שנתיים. לגבי צד ג' ביטוח דירה כולל הכל - בלי קשר לתיקון או ביטוח צנרת. נסי לתבוע אותם על נזקים עקיפים כמו שטיח או מזרון שנרטב וכד'.
 
תודה רון. תגובה מאד ענינית. בקשר לאריחים,

לא, רק מחר הם מחליפים לי את צנורות המים החמים והקרים, ובינתיים הדירה שלי בבלגן גמור. המון בלטות שהם קדחו ופוצצו, וכמה אריחי קרמיקה. אז זהו. אבל את צנור הביוב למטבח עשו תוך יום אחד. אם אתה כבר מעשי כל כך, כמה אתה מעריך צריכה לעלות עבודה כזו? הוא גם מחליף לי את הקרמיקה במטבח, ז"א ידביק קרמיקות חדשות, ואף הציע להחליף את הברזים, אבל הברזים שלי בסדר, ופטרתי אותו מזה. אולי כדאי לי לדרוש באמת גם החלפת ברזים?..... אצלי העבודה שלו תסתכם בעשרות אלפי שקלים. לא רוצה לנקוב במחיר הממשי, בגלל עין הרע......
 

Ron W

New member
הלקח הכי חשוב לקבל הצעות מחיר

אישית ביטלתי ביטוח לצנרת לפני כמה שנים (סתימות ונזילות קטנות מתקן לבד) הנזק היה בצינור מים חמים סמוך לסוללה של האמבטיה כל הקיר הגובל בחדר שינה נרטב ונזל. החליף לבקשתי צינורות חמים וקרים SP + סגירת הקיר והרצפה בערך 20 אריחי קרמיקה קטנים. 3-4 חצאי ימים עבודה נטו. רק יום אחד הייתי בלי מים חמים במקלחת. זה היתרון במקרה של הנ"ל. המחיר כמובן לא עשרות אלפים אבל היה מופרז.
 
לטענת ידיד שלי, SP הוא החומר הטוב ביותר

לצינורות. האינסטלטור שלי (בעצם הבן שלו) טוען שפוסקו או משהו כזה הוא חומר טוב יותר. כך אמרו לו בחנות. וזה מה ששם אצלי בדירה. האם יש לך איזה ידע בנושא?
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
מה שהכי יפה אצלך זה שאת בכלל לא גזענית

ועכשיו לגופו של עניין. קיבלת אחריות לכל החיים, החיים של הצינור כמובן. הצינור התפוצץ זאת אומרת הוא כבר לא חי, הוא מת, כלומר פקעה האחריות. הבנת את זה או שצריך לנקד לך ?
 
כשקוראים את האידיוטיזמים שלך מתחשק להיות

גזענית בריבוע. עד היום, כל מי שניסה לסחוט ממני כספים וכן חפצים בחינם (למשל, תנור החימום שבסלון שלי, וכן האקואריום) היו מזרחים. בלשון חלקלקה, כן. ובהתהפכויות . טוען כך וטוען אחרת, כאילו חושד בך שאת טומנת לו פח. וכידוע, מה שנכון עליך, אתה חושד בו באחרים.
 

TJ

New member
את בכלל לא צריכה להתאמץ

הגזענות שלך היא מהסוג הירוד ביותר. רק סגנון הכתיבה שלך מצליח להיות ירוד יותר. אפילו יותר מהערבוש הזה סלימאן.
 
פנתרית האם בבטוח שלך כלול סעיף צנרת? אם כן הם

שולחים אינסטלטור שמתקן ויש איזושהי השתתפות עצמית .
 
האינסטלטור שהם שולחים מתקן רק פגם מקומי. ואז

יש סיכוי שכעבור זמן יתפוצץ הצינור הישן הזה במקום אחר. וכמובן, יש השתתפות עצמית. החלטתי להחליף את כל הקו, ועל זה הם לא מחזירים. אני אפנה עכשיו ל"אמון הציבור", נראה מה הם יכולים לעשות. אגב, המים הגיעו לתקרה של השכנים. אני מנסה לתבוע את חב' הביטוח על נזק לצד שלישי. יש בפוליסה סעיף כזה.
 

EK55

New member
אל תפני לאמון הציבור,כי לא יעזור.הביטוח מתקן

תיקון מקומי ורוב האינסטלטורים ערמומיים ורמאים גדולים מאד. גם האיסטלטורים היקים שקרנים גדולים , חלקם יותר מהמזרחיים. אצלי קרה אותו דבר והחלטתי להחליף רבע מהצנרת הביתית. כאשר הגיע האינסטלטור,לפני שדיבר ישר שבר את הבלטות והתחיל לעבוד ואמר לי להיות רגוע וכל יהיה בסדר. הוא לא הסכים לדבר איתי על כסף ואמר לי שאין לי מה לדאוג ואני אהיה מרוצה מאד. ואז הוא דרש ממני עשרים אלף שקלים. הייתי המום ואז הוא הרגיע אותי ואמר לי שאם אשלם במזומן אז המחיר ירד ל-12,000 שקלים. אמרתי לו שזה הרבה מאד ואז הוא פיתה אותי בכך שאני אעבוד אצלו באופן קבוע בהפצת הפלאיירים שלו ואז על המקום הוא זיכה אותי בעוד 1000 שקלים עבור הפצת 10,000 ראשונים שחילקתי אותם. מיד הסתבר לי שהוא ניסה לרמות אותי בכמות הפלאיירים. אמרתי לו את זה והוא הבטיח לשלם לי עוד 400 שקלים על זה ועד היום אחרי כמה שנים הוא מתחמק ממני וניתק איתי קשר במאות תירוצים שונים. לפני שנתיים הכרתי ידיד מזדמן והוא גר בעיר אחרת וסיפר לנו את אותו הסיפור בדיוק כמו שקרה לי. הוא החליט לשלם את 12,000 השקלים ופתאום נכנסה הביתה אישתו שלא היתה פראיירית והחליטה שהוא יקבל רק 5000 שקלים ושיקפוץ לשמיים ומחוסר ברירה הוא ויתר להם. בקיצור,צריך להיזהר מאד מהתיכמונים והרמאויות של כל האיסטלטורים.
 
האינסטלטור שלי מתנהג מאד דומה.

האשה היתה מאד חכמה! גם בעלת אופי וגם חכמה. כשהאינסטלטור שלי ראה שאני קצת לא נחושה, הוא בלשון חלקלקה דרש עשרות אלפי שקלים, ואח"כ כשדיברתי עם ידיד וסיפרתי לו את זה, בלי לנקוב בשם האינסטלטור, הלה הלך ודרש ממני גם מע"מ של אלפי שקלים. הוא כל הזמן ניסה להוציא ממני כספים ולשונו התהפכה בפיו כל הזמן. פעם טען זה, אח"כ טען כבר משהו אחר, כנראה בהנחה שאני לא זוכרת מה אמר. הוא גם מבטיח לי שיעזור לי לעבוד מול הביטוח. (אבל קודם טען שהביטוח אף פעם לא מחזיר כלום.) אני שכחתי לעשות איתו חוזה, אבל מחר אעשה. אחתים אותו על סעיף סעיף, בלי חוכמות.
 

EK55

New member
אני מציע לך לחפש איסטלטור אחר.אמין יותר,כי

הוא ירמה אותך גם בחוזה. הוא מתוחכם מאד וערמומי. עבודה של 3000 שקלים עם החומר,הם דורשים עליה 30,000 שקלים. הם רמאים כמו רופאי השיניים היהודים. גם החשמלאים מרמים בגדול. כולם רוצים להיות עשירים על חשבון האדם הפשוט. גם הצבעים רמאים גדולים וגם השיפוצניקים.
 
ותדע לך שהוצאתי אותו מתוך חוברת "יצאת גדול",

שהכתוב על הכריכה שלה טוען שזהו מדריך בעלי מלאכה שנבדקו. האינסטלטור הזה הוא גם עוסק מורשה. (הראה לי רשיון).
 

EK55

New member
הכי חשוב שלא תחיי בדאגנות יתר.בכל מקרה את

בידיים שלו והוא יעשה מה שטוב ונוח לו. את תשלמי הרבה כסף ותהיה לך צנרת טובה במחיר מופרז מאד. העיקר הבריאות. כסף הולך (קודם כל לאינסטלטורים) ובא. חוזה בכתב כבר לא תוכלי לעשות איתו, כי הוא כבר התחיל את העבודה. הוא יקבל הרבה כסף בשחור כמו כולם. יכול להיות שהוא ירצה עוד לבבקש יותר כסף ואת לא תוכלי לאמר לו שאת לא מוכנה לשלם יותר.
 
למעלה