התקפה עם מתיישבים

Firzen66

New member
התקפה עם מתיישבים

בגלל שמתיישבים הם חלק מהכוחות, ניתן לתקוף בעזרתם? ואם הם חוזרים בריאים ושלמים, הם מביאים 3000 משאבים כל אחד בתקווה שלכפר הנתקף אין הגנות ויש לו מספיק משאבים?
 

תומר88

New member
אל תעשה את זה.

לא שווה את הזמן שלוקח לאמן אותם, לא שווה שימותו, לא שווה את האיטיות שתהיה להתקפה בגללם ולא שווה כשמבינים בהמשך ש3000 משאבים זה לא הרבה. ואם תשלח בכל זאת והם יחזרו שלמים הם יכולים להביא עד 3000 משאבים כל אחד. 50 מניפי אלה עולים פחות ממתיישב אחד וסוחבים אותו דבר וגם מתקיפים חזק יותר.
 

Firzen66

New member
זה היה סתם שאלה בשביל ידע כללי

אני בחיים לא אתקיף עם מתיישבים
 

Firzen66

New member
אהה וראיתי תמונה של פלא עולם ש...

ראיתי את הכוחות שם בפלא... היה שם יותר מ40 מתיישבים של כל שבט ששלחו כתגבורת, למה שלחו אותם כתגבורת?
 

Mellow29

New member
כי אין סיבה שישבו סתם בכפרים

במיוחד בשלבי הסיום שבהם לרוב האנשים אין כבר סיבה להתיישב והם רק בונים הגנות ושולחים חיטה. חוצמזה, ההגנה שלהם היא 80/80 וצריכת החיטה היא רק 1, אז אם אני לא טועה הם יחידות ההגנה הכי משתלמות.
 

Plus4

New member
התשובה היא

כי רק מתיישבים יכולים לעלות על הגישושים של הנטארים (אם אני לא טועה) ..
 

zzprod

New member
אתה טועה

אתה טועה. מתיישבים לא מגלים שום דבר. הנטארים שולחים גישוש לכל השחקנים בשרת פעם אחת כשהם מגיעים- כדי שכולם ידעו. אתה ממש לא צריך מתיישבים בשביל לגלות את הגישוש שלהם, וגם אי אפשר להתגונן או לחסום את הגישוש הזה גם אם יהיו לך 10000 גששים.
 

Plus4

New member
אני מדבר על

הגישושים שהם שולחים על הפלא, ולא על השחקנים ברגע שהם מגיעים.
 

James Bong

New member
גישוש אצל כל שחקן - לא מדוייק.

לפני יומיים הסתיים לנו השרת האנגלי המהיר, לי היו חמישה כפרים, כ-2,100 תושבים, כוחות הגנה לא גדולים יחסית כי רק אלפים מכל סוג וסדר גודל של 600 מכל סוג של הפרשים (הייתי רומאי). איילים עצרתי במאה כי כמה כבר צריך, ידעתי שהנאטארים עוד רגע באים, בערך אותון סיפור עם הקאטות. תכלס הייתי קטן אבל עצבני והרבה סבלו שם ממני בעיקר ערבים. אבל מה כשהנאטארים באו אצלי הם לא גיששו. יש מצב הם מגששים רק מגודל מסויים ומעלה?
 
למעלה