וידאו קליפ השנה לדעתכם!

  • פותח הנושא GEL
  • פורסם בתאריך

GEL

New member
וידאו קליפ השנה לדעתכם!

מבחינתי זאת מדונה אם הקליפ שהסעיר את MTV ואת העולם כולו WHAT IT FEELS LIKE FOR A GIRL אחלה בימוי של בעלה ואחלה קצב של השיר.............לא רחוק ממנה לדעתי גנט גקסון אם השיר החדש ( עליו כבר דיברנו לפני כמה ימים)
 

KM-AIR

New member
קיילי

שהוכיחה לעולם שגם היא יודעת להכתיב אופנה
 
קיילי.

הקליפ של מדונה משעמם, חסר השראה ומוגבל כמו יכולתו של גאי ריצ´י. של ג´נט ג´קסון הוא נחמד, אבל הוא שוב חלק מז´אנר הקליפים המהלכים.
 
קליפ השנה

תתפלאו לשמוע את זה ממני,אבל דוקא הקליפים של הגורילאז עשו לי את זה. מבר לזה שהם הכניסו טרנד חדש של קליפי אנימציה ,הם עשו אותם בצורה ממש יפה ומצחיקה. גם הרעיון של קליפ המשך נראה לי חמוד (אם כי מדונה עלתה על הרעיון לפני 5 שנים). עוד 2 קליפים טובים: TRAVIS -SING ו...קיילי.
 
(שיעול) הקדמת המאוחר...

לקראת סוף השנה ממש ממש לקראת הסוף (אחרי חנוכה) יועלו לפורום פרסי ההדרים לשנת 2001 שהם (למי שכבר הבין), הפרסים של הפורום הזה לסיכום שנת הקליפים הלועזית. מבחינתי קליפ השנה ? אמממ... weapon of choice של פטבוי סלים...
 

rain6

New member
ובכן...

WEAPON OF CHOICE? קליפ מהמם ללא ספק, כמו כל הקליפים של פאטבוי סחים, יש לו את הקליפים הכי טובים ב MTV. וכריסטופר ווקן מהמם. אבל... אני נשארת עם ILL TAKE THE RAIN. של REM. וזהו.
 

ronnyorbach

New member
גורילאז בגדול!!! ../images/Emo88.gif../images/Emo70.gif../images/Emo18.gif

כן, גורילאז! I ain´t Happy-Clint Eastwood זכה בפרס קליפ השנה של MTV האירופי. הוא קצת אפור, אבל מצחיק, יפה, וגאוני! הוא גם הכניס תרבות חדשה של קליפים מצויירים טובים לעולם. הקליפ השני הכי טוב הוא השיר המפורסם מספר 2 של גורילאז-2000-19, שהוא הרבה יותר צבעוני, מצחיק, ומשמח. גם השיר עצמו מאוד טוב. אחרי השניים של גורילאז, אני באופן אישי אהבתי כמה קליפים בערך באותה רמה: Fatboy Slim - Push the tempo (Yo Mama) Whatus-A little respect Offspring - A preety fly ואת הקליפ הלא חדש אבל יפה ועצוב של אמינם, סטאן. למי שיש את סטאן בוידאו, שישים לב שבאחד הקטעים שפשוט רואים את סטאן יושב וכותב, באחד מאורות הברקים מבחוץ, תעשו פאוז. בחלון אתם תראו את מלאך המוות עומד ומחכה. מפחיד. ו, כמובן, מצעד הקליפים הגרועים של המילניום- Mikel Jackson - לא זוכר, הזזה השחור הלבן הארוך. פשוט נורא. Gorillaz - Rock the house -כמה שאני מת עליהם, זה פשוט מזעזע. הם לקחו רקע לבן, שמו עליו את הדמויות החביבות, ושילבו הרבה את הצבעים כחול ואדום. כמה פטריוטי, ככה מפגר. Destiny´s childs-Bottylicious- מה הן רוצות, שקל? שיתלבשו בעצמן באיזה חדר צדדי. זה נורא טפשי. בכלל נמאס ממדיניות המסך-המפוצל לשלוש של הלהקה. זהו, נראה לי. מקווה לשרשור ארוך, רוני.
 
את וואט איט פילס לייק פור א גירל

לא אהבתי... קליפ השנה? לא יודעת.. אבל אהבתי את ג´יידד של אירוסמית. קליפ עם עומק.
 

חולוני

New member
פאטבוי סלים.

שני הקליפים שלו. שניהם מעולים. וגם הקליפ של בייסמנט ג´אקס גאוני. ומדונה? חה, הצחקת אותי. סבתא שלי יותר מקורית בקליפים ממנה.
 
לא ממש....

זה לא מקורי, וזה גם מעצבן! כמו שכולם אמרו פה, פאטבויי סלים, weapon of chocie יותר יפה! ואני גם אוהבת את גורילאז... אבל עזבו זה לא קשור!
חולת נפש
 

Alinush182*

New member
כמובן.......

הקליפ החדש של בלינק 182 STAY TOGETHER FOR THE KIDS למרות שב-MTV המעפן הוא עדיין לא משודר אז הורדתי מהאינטרנט..... קליפ מהמם.....ממש! וגם ALL THE SMALL THINGS מצחיק בטירוף הקטע שבו הם רצים ערומים על החוף....... ואני כמובן מעריצה את בלינק!
אלינה
(ALIENS EXIST)
 
למעלה