ויצו חיפה-יש המלצות??

ויצו חיפה-יש המלצות??

היי כולם לאחר בירורים מעמיקים בין כל המכללות שאני מכירה לעיצוב אופנה החלטתי להירשם לויצו חיפה. מישהו שלומד או למד שם יכול להמליץ? כי עדיין לא שמעתי דעה מבוגרים... באתר שלהם ראיתי שהם תומכים בחדשנות ויצירתיות וזה מה שהיה הכי חשוב לי ולא מצאתי בבתי ספר אחרים (שבעיקר מלמדים שיטות שכבר מיצו את עצמן...). אני מצרפת קישור ואשמח לשמוע את דעתכם. תודה!
 
ההמלצה שלי:לך לאוניברסיטה אמיתית!!!

מה זה ויצו חיפה???!!! באמת...וזה עוד לאחר בירורים מעמיקים...איפה ביררת בדיוק? הלכת לימים פתוחים? קראת מחקרים על זה שבוגרי מכללות מרוויחים פחות מאוניברסיטאות בדקת וראית ששם הדרישות הכי נמוכות? על מה בדיוק אתה מדבר?
 
ממממ

זה לא נכון בכל מצב ותלוי בעיקר במכללה בה לומדים יש מכללות בהן המסלולים השונים טובים בצורה דומה לאלו שבאוניברסיטה ואף טובים יותר. באשר לעיצוב אופנה - יש שני מקומות בארץ שמלמדים את התחום - שנקר וויצו חיפה. כיוון שלשנקר כמעט בלתי אפשרי להתקבל, ויצו חיפה הוא אופציה ריאלית לחלוטין.
 
נכון...סליחה..אני נגד מכללות אבל..

לא שמתי לב שמדובר בעיצוב אופנה... פשוט כל כך מעצבן אותי שחברים שלי שלומדים בדיוק את מה שאני לומד רק במכללה , הדרישות מהם הן כל כך הרבה יותר נמוכות.. (אני לומד תקשורת בבן גוריון) בכל אופן בעניין עיצוב האופנה...קטונתי
 
כנראה

שכשמייחצנים בצורה כל כך עיוורת נוטים לפספס דברים (i.e אוניברסיטת בן גוריון)
 
למעלה