חדש על המדף

MajorWinters

New member
חדש על המדף

שני חיילים מהסדרה השלישית של Mcfarlane soldiers. אני פשוט מטורף על הסדרה הזו. הסדרה השלישית (2nd tour of duty) מאוד לא קבועה. 4 דמויות מהסדרה הזו, הם פחות איכותיות בהרבה מהסדרות הקודמות כאשר 3 מהן כמעט באותה תנוחה (תנועת הליכה פשוטה). מצד שני 2 מהדמויות יפות בהרבה מהסדרות הקודמות. קניתי לי את השתיים האלו. (אין לי תמונות בגלל חוסר במצלמה לכן התמונות מהאתר.
 

BIacKnight

New member
על מה אתה מדבר? דמות מדהימה !!!

הדמות כמובן מוסווית לכן היא נראית כך. כבוגר חיל הים (שייטת 3) יש לי הערצה סמויה לכל מה שקשור לnavy seals (הקומנדו האמריקאי). תתחדש בן אדם!
 

MajorWinters

New member
אם כבר הSEALS

אז את הדמות הזו קניתי לפני חודש. היא מדהימה... היא פועלת כמו במציאות. כלומר, במציאות יש מתקן שעליו תולים את הסנפירים ועוד משקפת, אז גם בדמות הזו אתה יכול להוציא את הסנפירים מהמתלה ולשים לו אותם על הרגליים, וכנ"ל לגבי להחליף משקפות (או להשאיר אותו עוור
).
 

MajorWinters

New member
וביחד עם הדמות הזו:

יש לי צבא של 4 אנשים. זו כבר יחידת קומנדו, בקרוב אשתלט על העולם!
 

BIacKnight

New member
../images/Emo2.gif מדהים אני חייב אחד כזה !!

אגב השם הצה"לי למשקפת ראית לילה הזאת הוא- שפנפן. אנחנו הינו מרכיבים אותו על הראש וצופים על חלונות מגורי הבנות בבסיס
זה היה תענוג. תגיד כמה עלתה לך הדמות הנ"ל?
 

MajorWinters

New member
היא עולה 92

הוא עשה לי ב85, ויש סיפור משעשע מאחורי זה... היא הייתה איזו כוסית (אם עדיין קיימות פה בנות, מתנצל על הביטוי) אחת שקנתה טים ברטון. היא שאלה "אין הנחה לסטודנטים?". עכשיו בגלל שהוא גבר, וכגברים אנחנו רגישים לכוסיות הוא עשה לה הנחה. אני כסטודנט מיד קפצתי, כביכול בתמימות על המציאה. מאז הוא זוכר אותי ועושה לי הנחה גם בלי כוסיות... אבל הדמות של הSEAL היא מהסדרה הקודמת, ולצערך כנראה, כבר אין אותה.
 

MajorWinters

New member
אם זה יעזור

הדמות די אינטרקטיבית, אפשר להחליף את הכיסוי ראש הזה בכובע צבאי, והGUILIE SUIT יורדת... אני ממש אוהב את השרירים והפירוט האנטומי של החברה הזו ולכן זו קצת דילמה אם לשים את החליפות או לא, אבל אני שם בשביל התצוגה האיכותית... אני לא מנסה לשכנע אותך שזה יפה, אם לא אהבת לא אהבת... סתם מספר לך עוד, שלא תחשוב שהתקמצנו פה במידת ההשקעה.
 

MajorWinters

New member
MARINE

לדעתי זה אחד הדברים היפים שיצאו השנה בפוזה עם הקיר... אמנם תמונת האבטיפוס פה קצת יותר יפה מהמציאות, אבל גם במציאות הדמות מדהימה.
 

mx47

New member
מק'פרלן

עבורי, הAF היחיד שהייתי חייב לקנות לעצמי, הוא Movie Maniac 7 Robocop. שאר הדמויות של מק'פרלן פשוט לא מעוררות אצלי שום רגש מסויים. אהה... תתחדש בן-אדם.
 
למעלה