חלום על פעמון ומזוודה

אבקש פתרון חלום של אחותי:

רקע:

נשואה, יש לו כמה שנים פילגש. אבל הוא בא באופן קבוע לישון בבית המפגשים עם המשפחה ממשיכים כרגיל. היא כמובן מחכה ומבקשת שייפסיק עם הקשר הזה. הוא מכחיש שיש לו.

החלום במילים שלה:

חלמתי שאני עם בעלי במיטה בחדר שלנו, ישנים, עמדה אישה ליד המיטה שלנו . לבושה בגדים בצבע כחול . ביד אחת מזודה ביד השניה פעמון .הסתכלה עלי ו אמרה לי אני הולכת. ויצאה מהחדר.

תודה
 

אלישבע777

Well-known member
שלום יערונת

מאחר שאין לי עוד רקע על אחותך ומה משמעות צבע כחול יש לי רק חלום אחד שלה 13.11.20 , שלא פרשתי אותו כי היו חסרים פרטים ולא השלמת אותם ( למעשה היא היתה צריכה לכתוב אותם). שם היה רקע על אחותך קצר אבל שונה קצת ממה שרשמת פה. אז הפרוש שלי יהיה קצת טכני. מאוד קשה לפרש חלום דרך צד שלישי. אני אפרש את החלום הזה ( פרוש כללי ולא ספציפי אליה), אבל אנא בבקשה, תני לה לכתוב את הדברים. כדי לפרש פרוש אישי ספציפי, אני צריכה "הכרות" עם הכותב. וכאן היה רקע שונה מהחלום הקודם על אותם הדברים בדיוק (איך זה יכול להיות, איני יודעת).
הפרוש שלי לחלום
החלום הוא מילוי משאלות.
המשאלה הפותחת את החלום היא - להיות עם בעלה עוד פעם, כמו בעבר. ברקע הקודם כתבת שהם חיים בנפרד תחת קורת גג אחת. התחשבתי במידע הזה כאן.

בהמשך מתגלית אישה לבושה כחול סמוך למיטה. בחלום אין רגשות ואין תחושת הפתעה שיש אישה נוספת בחדר המיטות! למה? כי היא אינה מופתעת כלל. היא יודעת יפה, שבכל רגע שבעלה נמצא בבית ובוודאי אם הוא ייכנס למיטת אשתו - האישה הזאת תהיה נוכחת במחשבות של שניהם!! וכאן באה תפנית - המאהבת, אינה מפריעה להם!! להפך! היא מודיעה להם שהיא עוזבת!! ולראיה - יש בידה מזוודה לנסיעה רחוקה ופעמון שיצלצל ויעיר את שניהם והם יבינו שהיא באמת מתכוונת לעזוב. זו הגשמת המשאלה השניה של אחותך!

מה שחסר כאן הם רגשות. אין כאן הפתעה, או שמחה מצידה ואין צער מצידו !. החלום אומר שאחותך מבינה בליבה, שגם אם יתגשמו המשאלות האלה - [הגברת תעזוב ובעלה יחזור לחיקה]- זה לא ישמח אותה! הנזק לקשר ביניהם הוא כזה, שאי אפשר לתקן. אבל... מאידך -
אפשרות נוספת - החלום מביע משאלה נוספת - אם המאהבת תעזוב, אולי זה לא יעזור לאחותך, אבל לפחות זה לא יצער את בעלה של אחותך וזה גם טוב!. המשאלה של אחותך - שהיא תעזוב והוא יישאר אדיש ולא ייפגע. זאת תהיה ההחלטה של המאהבת והיא לא תהיה בגלל שאחותך רוצה.

החלום כמובן אינו נבואי אלא משקף את מה שאחותך מרגישה בתת מודע, או רוצה שכך יקרה בעתיד (שהמאהבת תעזוב ושניהם יחיו עם הדבר הזה בשלום). האם בחלום יש משאלה לשיקום היחסים ביניהם? לא יכולה להגיד על כך משהו. היא צריכה להחליט אם עזיבת המאהבת מרצונה - עשויה לשקם את היחסים.

המאהבת לבושה בכחול, צבע השמים, צבע מרגיע גם צבע הים אולי מסמל הפלגה/טיסה למקום רחוק.


אנא רשמי לי את התגובה שלה בלבד כפי שהיא תכתיב לך. כדי שיהיה לי מידע לחלומות הבאים.
 
שבת שלום , אוקיי אגיד לה שהיא תכתיב לי. מה תגובתה לפתרון החלום...
לגבי כתיבת החלום זה מה שעשינו.

התייחס לפתיח שלך כתבת:

"ברקע הקודם כתבת שהם חיים בנפרד תחת קורת גג אחת. התחשבתי במידע הזה כאן."
אין שום שינוי, הם גרים בקורת גג אחד ובחדרים נפרדים. הוא מגיע הביתה רק בלילה

אבל תרשי לי לאומר לך , שאני מאוד מאוד מחוברת לפתרון החלום , הרי אני מאוד מעורבת בחייה
ובטוחה שזאת גם תהייה תגובתה

תודה ושבת שלום
 
למעלה