חשוב ביותר! עבור שומרי החוק שבינינו!

vpqa

New member
הסכת ושמע

הסרטון המוצג לקוח מתוך אתר של עו"ד דוד קולקר. עורך הדין הנ"ל שם לו למטרה להלחם באופן בו אוכפים השוטרים את עבירת הנהיגה בשכרות. לדבריו, גם החוק אינו מושלם וגם המכשירים אינם מתוחזקים ואינם מתופעלים על פי נהלים בינלאומיים מקובלים. יש לו סוללה של מומחים ומומחים מטעמם שמסייעים או מנסים לסייע לו. בין אם הוא צודק ובין אם לאו, הוא משתמש גם בשיטות אשר לטעמי פסולות, של "תעמולה" זולה כמו הסרט הזה. מחובת הגילוי הנאות, אני מתנדב ביחידות התנועה של המשטרה (איני עוסק ב"ינשוף") וגם התנצחתי איתו די הרבה בפורום אחר. מה שאני רואה בסרט הזה הוא סיומה, ואני מדגיש, סיומה של סצנה. הסרט אינו מראה מה היה בהתחלה ואיך השתלשלו העניינים. גם אני הייתי במצבים שבהם נהג עבריין טען שאין עליו מסמכים ורק שהתבקש להתלוות אלי לתחנה לשם זיהוי, "מצא " לפתע את רשיונות הרכב או הנהיגה והתברר כי בחלק מהמקרים הם פגי תוקף וכו'. הסרט מגמתי, ולדעתי הייתה כאן פרובוקציה של הנהג ואחרים שהיו אתו. לא מראים בסרט האם השוטרים ניסו לשכנע את הנהג כן לנשוף או לתת בדיקת דם במקום. לא מראים האם הנהג היתל בשוטרים והכשיל את הבדיקה. לא מראים כמה זמן נמשל האירוע עד שהנהג "התרצה" ו"הסכים" לנשוף. י ש גבול לחוסר הכבוד שמופגן לשוטרים. השוטר הוא אמנם משרת ציבור אך אינו משרת של הנהג ונתון לגחמותיו. אני מאמין שהיו לנהג הרבה הזדמנויות לנשוף וכאשר מיצה את סבלנותו של השוטר, החליט האחרון מה שהחליט וטוב שכך. בברכת חג עצמאות שמח ופיכח ונהיגה בטוחה לכולם
 
vpqa שמע אני לא מעוניין להתנצח אתך ספציפית

לגבי נושא הינשוף,יש בליבי צער רב על תיפקוד השוטרים המיתנדבים ,התנדבות זה דבר יפה אבל אם השוטר המתנדב לא עוסק בכל תחומי התנועה ,מחשש שיצטרך לתת עדות בבתי משפט ,מה שאומר הפסד ימי עבודה ,הפסדים כספיים וכו . מתנדב שלא תופס נהגים עוברים ברמזור אדום ,לא נותנים זכות קדימה ,חונים בפינות ורכבים לא יכולים לפנות ,חניות חופשיות בתחנות אוטובוס ,כאשר האוטובוס חוסם נתיב תנועה ,מורי נהיגה עברינים שמשוחחים בנייד בזמן השיעור ותלמידיהם יוצאים במפתיע דרך הדלת הפונה לנתיב כאשר המורה עצמו חונה בחנייה כפולה . אני לא טוען ששהינשוף לא חשוב ,אבל כאשר אתם לא מתמקדים בחיי היום יום בעבירות שהזכרתי ,לא המתנדבים ולצערי גם לא שוטרי הקבע .היאוש בקרב האזרחים רב ,אני לא בא בטענות אליך ,אני מבין שגם לברוח מהאישה ,להרגיש חשוב אם אורות מהבהבים ,זה מעלה את האגו אין ספק ,אבל האזרחים סובלים מנהגים מופרעים והמתנדבים היו באמת יכולים לעזור אבל מה ?אתה תפסיד כסף בעדויות בבתי משפט ?ברור שלא ואני לא מאשים אותך בקיצור כאלם פאדי .
 

vpqa

New member
פניך לשלום? האמנם?!

על מנת להדגיש, אני מפנה אותך להודעתי שבה אמרתי כי איני מתעסק ב"ינשוף". אני חוזר: איני (אני לא) מתעסק באכיפת שכרות בנהיגה. אני וחברי עוסקים בכל מה שלדבריך חשוב בפיסקה הראשונה בתגובתך. ומכאן והלאה אדבר בשם עצמי בלבד. הלוואי והיה לך שכל ישר ושאר רוח לגבי פעולת המתנדבים ( ואני שוב מדגיש, לגבי פעולת המתנדבים שאינך מכיר) בהתאם לכמות הדוחות אותם אני רושם על כל אותן עבירות בריונות שתארת. ולא, לא הגעתי הרבה לבית המשפט. הסיבה האמיתית היא, שאני רושם דוחות איכות כאלה שהנהג העבריין, אם בעצמו ואם בעצת עורך דינו בוחר להודות באישום ולא להגיע לבית המשפט. אני מגיע לבית המשפט בעיקר על עבירות אור אדום (שתי הרשעות מתוך עשרות דוחות שנרשמו) ואי מתן זכות קדימה. אם תהייה מעוניין אפנה אותך לאתר בתי המשפט שם מופיע אחד מפסקי הדין שבהם העדתי. בוא ואגלה לך עוד משהו קטן: אני עובד במשרה מלאה כמנהל (תחום טכני מסויים) בחברה שמוכרת עשרות מיליונים של דולרים בחו"ל. יש לי אישה מקסימה, שלושה ילדים ונכדה אחת. יש לי חיים מלאי חברים וסיפוקים מכל מה שתאבה לעצמך. ועדיין יש לי שלוש עד שש שעות בשבוע לתרום קצת לקהילה שלך ושלי. (יש כאלה שמתייחסים גם לגודל....תודה לך על זאת. אין מה להתלונן...) ובכל זאת האורות המהבהבים לא עושים לי את זה וגם לא הסמכות. הגעתי להתנדבות לאחר שהגעתי למסקנה כי להתעלל במקלדת לא יביא אותי ואותך (למרות שאנו לא מכירים) למקום טוב יותר. לדעתי צריך להוציא את האצבע... וללכת לעשות מעשה. כלאם פאדי אכן בטוי נאות למה שאתה עושה, להבדיל מהמעשה ממש שחברי ואני עושים. אז, אם פניך לשלום, רסן נא את אחוריך (???) המתלהמים. בברכת חג עצמאות שמח ובטוח לך ולכל עם ישרואל...
 
אתה ../images/Emo189.gif גדול ! מגיע לך ../images/Emo24.gif ענק ../images/Emo70.gif

אין לי מילים אלא להיות גאה בך ולהלל את פעילותך. אתה עושה עבודה חשובה שודאי מצילה חיים ומפנימה את המסר. לצערנו הרב רבים מהנהגים בכבישים מצפצפים על החוק, לא מכבדים את האחר והתמרורים בשבילם הם עמודי ברזל המיועדים לגנבי המתכות ותו לא. גם אני מתנדב במשטרה, והתחום הזה של הגברת המודעות לנושא, "חינוך" נהגים עבריינים והפנמת הרעיון למניעת עוד אסון בדרכים מושרש בי ואני פעיל בזה ללא הפסקה. מעבר לפעילותי במשטרה אני פעיל במישור מקביל והוא - עמותת "אנשים באדום" עמותה להגברת המודעות לנושא, פעילות לחקיקת חוקי בטיחות וכנגד נהגים עבריינים, פעילות קהילתית בנושא וקיום הפגנות בנושא. אני מצרף קובץ על פעילויות העמותה ואשמח לכל שיתוף פעולה, הצטרפות ורעיונות נוספים למיגור הקטל הנוראי.
 
אני יודע פגעתי בנקודה רגישה ומכאן תגובתך

יתכן ואתה חריג אבל רובכם מעבירים את הזמן ,חבל שאני לא יכול לעשות סקר בקרב הציבור ,ואז היית מבין שמה שכתבתי קדוש . שיחות רבות היו לי עם מתנדבים ואני גם צופה בהם כרבים אחרים ,לצערי הרב מה שכתבתי הוא אמת לאמיתה גם אם זה לא לרוחך,. המשטרה מפעת חוסר בכוח אדם, ועוד סיבות נוספות בהקשר לרמתם של השוטרים ומשכורתם הנמוכה ,לא יעילים והעובדה שההשתוללות בכבישים נמשכת בצורה מפחידה היא הנותנת . לאור העובדה שאיש הישר בעיניו יעשה במיוחד בכבישים,הרי שאין למתנדבים כל השפעה ,זכור אתה לא שוטר מקצועי ,אתה מתנדב .
 
יתכן והוא חריג, ואתה קצת יותר מהממוצע - מתכתב

לא הבנתי, מאיזה "מקום" אתה תוקף את אותו מתנדב
אז בסדר, יש מתנדבים שלא עושים את תפקידם "הכי הכי" ואולי אף פחות. אך להגיד ש"רוב המתנדבים" הם כאלה, זה כמו להגיד שרוב העובדים במקום עבודתך (ואולי גם אתה) עושים את עבודתם כמוהם. זו "חוכמה קטנה" מאוד, לשבת על כסא מרווח, לשתות קפה, לפצח ולהקליד . . . בוא תעשה מעשה ! אם "פניך לשלום" ואתה באמת דואג לבטיחות בדרכים ולשלום בין הנהגים אתה מוזמן להצטרף (אם לא למשטרה) לפעילות להגברת המודעות לנושא למען צמצום הקטל הנורא. אשמח להיות איתך בקשר, לשתף פעולה ואתה מוזמן ליצור איתי קשר.
 
גיא הגיע הזמן שתדעו לעשות את ההפרדה

בין הכינוי שלי בפורום לבין הנושאים הנדונים ,שמע גיא בתוך עמי אני יו שב ,ואני יושב על כסא מרווח מאוד בתור בעל מפעל ,אני מפצח לפעמים ומקליד לפעמים ,במסגרת עבודתי לצערי אני נעדר רבות מהארץ ,ואין באפשרותי להתנדב למשטרה ,מה עוד שיש לי גם מילואים על הראש . אבל את מה שאני רואה ,רואים מאות אלפי אזרחים ,במו ענינו אנו חוזים במתנדבים שרואים עבירות תנועה מול עיניהם ,והם לא עושים מאומה ,יש לי הסבר לכך אבל אני לא רוצה להרגיז את ההוא ,דע לך כל זמן שהחפריות הזו בנושא תנועה תימשך האסונות ימשכו . השטות הזו שלוקחים מתנדבים במקום שוטרים מיקצועיים היא בושה וחרפה ,ואני באף מדינה לא ראיתי שוטרים מתנדבים שמחליפים שוטרים מקצועיים .מה בגלל חוסר תקציב מתפשרים על חרטא ?שוטרים מתנדבים שעובדים בעבודות רגילות לא יכולים להרשות לעצמם להגיש דוחות בעבירות קשות ולהיות מטורטרים עיי עורכי דין ממולחים ולהפסיד ימי עבודה ?50 שח זה מה שהם מקבלים על הופעה בבית משפט . מה זה הדבר הזה ?אני רוצה שוטרים מקצועיים בתנועה בכמויות ,הם יש להם זמן לבתי משפט ורק הם יכולים לעזור בנושא תאונות הדרכים ,אני לא פוסל כמובן הסברה ותעמולה תיקשורתית אין ספק שיש להם השפעה גדולה ,אבל רק שוטר תנועה מיקצועי בקבע יכול להשקיע את כול כולו אלא מאי ?גם השוטרים המקצועיים פוחדים להתעסק עם עבריינים גם תנועתיים וגם עם משפחות פשע ,כולנו רואים איך הם לא מתאמצים לעשות דוחות ,יושבים להם בניידת אולי עם שוטרת חיילת ,ואתה יודע מה ?הם צודקים בשביל המשכורת העלובה שנותנים להם אין להם מוטיבציה . ולכן כל החרטא הזו של המתנדבים שרבים מהם מוצאים הזדמנות להיפטר ממנה קצת ,לחפריות הזו אין מקום במדינה מתוקנת ואכן תמצא מתנדבים בארצות מסויימות שבגמר הלימודים הם עוזרים לילדים לחצות את הכביש וכדו. הייאוש מהמשטרה כל כך גדול שכל אזרח במדינה הזו חש בזאת ,עד שלא יגייסו שוטרים מקצועיים בכמויות תמשך ההפקרות , אבל זה בסדר המתנדב רוצה קצת אקשין ?יאללה כך את הניידת ותתעלק על דגי רקק .
 
תאמין או לא - יש ביניינו הסכמה

אני מסכים איתך בנושא שראוי ומכובד יותר ששוטרי התנועה יהיו שוטרים מקצועיים שזו פרנסתם ועיסוקם העיקרי. זה מוגזם בהחלט שהתנועה בכבישינו מפוקחת בדרך כלל ולרוב על ידי מתנדבים.מן הראוי היה שהמדינה היתה מתקצבת את הנושא לצערנו הרב תחומים רבים מוזנחים ע"י המדינה, ולכן מתנדבים עמותות וארגונים נכנסים לואקום ולחלל שנוצר. כמדומני שרצוי ומוטב להעריך את המתנדבים ואת נכונותם לתרום, גם אם יש ביניהם "לא יוצלחים" כאלה ואחרים, כמו בכל ארגון זה או אחר, ואני מניח שיש כאלה גם במקום עבודתך. הצעתי אליך להתנדבות היתה להצטרף לפעילות "אזרחית" בעמותה שאני פעיל בה, וזאת מעבר לעיסוקים שיש לכל אחד, כמובן בהתאם לנסיבותיו רצון ומוטיבציה. אני מוכן להכיר אותך באופן אישי ולהכיר לך מתנדבים שעושים עבודת קודש בה הם מפנימים את המסר לנהגים על הסכנה שבנהיגה מסוכנת.
 
לא יכולה להיות אפשרות אחרת לבד מהסכמה לצערי

דורש דוחות מיידים נגד עבריינים מצד ובהקשר להתנדבות שמע אני אדם עסוק מאוד שמפרנס עשרות משפחות אני לצערי עקב העבודה נעדר די הרבה מהארץ ,ובנוסף אני עדיין משרת במילואים ,בעיקרון אני לא מוכן לטחון מים ,אם הייתי מתנדב הייתי רוצה לבצע את תפקידי כהלכה אבל אז הייתי נאלץ לבזבז את זמני בבתי משפט מול עורכי דין ממולחים ,ולבסוף העבריינים עוד היו יוצאים זכאים . ויש להבדיל בין עמותות לצורכי בריאות מזון וכו ,לבין מתנדבי משטרה מצחיקים שבצדק רב אינם יכולים למלא את תפקידם עקב הדברים שכתבתי כבר .
 
אני מציע צור קשר ונתקדם

כבר כתבתי לך - עזוב את המשטרה, תן לאחרים לעסוק בכך. יש עוד פעילויות ואני בטוח שתוכל לתרום מניסיונך ומכישוריך. קרא על עמותת "אנשים באדום" וצור איתי קשר.
 
הבזיון התחיל בשנות ה-70.....

כאשר המציאו את המשמר-האזרחי! . היום כבר מקימים משטרות פרטיות ברשויות המקומיות. . מדינה בהפרטה . המדינה לא לוקחת אחריות על כלום! גם האחריות בהפרטה!
 

DoubleD

New member
איזה כיף זה לזרוק אשמה על המדינה וסלוגנים ?

מה איתך ? לקחת אחריות היום ?
 
../images/Emo140.gifמילת שלום רק אנשי הייטק יוכלו לנהל את

מדינת החלטורה והקומבינה ,והבזיון אכן התחיל בשנות ה70 ולא נכנס לזה כי שנינו יודעים מדוע .
 
../images/Emo6.gifאני אוהב את החברה שלי לא רוצה לברוח ממנה

בלילות ,ובטח שלא לבזבז את זמני בתחום שלא אוכל לתרום בו עקב כל מה שכתבתי .
 
למעלה