חששותיי התגשמו - הפורום יבש !

alon3232

New member
חששותיי התגשמו - הפורום יבש !

רבותי - אחרי פתיחה מבטיחה - כלום, יובש, אז מה היה לנו עד כאן ? את KANE המייסד והמוכשר את YAKI גדול האספנים ועוד כמה ילדים מתעניינים שרוצים פעם לאסוף ובינתיים ממגבלות תקציב לא יכולים. מכיוון שהנושאין מאוד מגוונים אז אודה אם תחוו דיעה לגבי איזה כיוון אתם רוצים שהפורום הזה יתפוס - ביקורות, הצגת אוספים, מפגשים - אשמח לשמוע מאספנים וממתעניינים מה מעניין אותם כדי שלפחות לא נאבד מומנטום והפורום יהפוך לעיר רפאים.
 

itaym02

New member
הנה רעיון "מטורף"

כבר מזמן מסתובב בראשי הרעיון להקים "מוזיאון" מד"ב (כמו זה בשוויץ). כרגע זה לא מעשי - אך בעזרת פורום זה, אפשר לארגן תצוגה גדולה, משתנה ויפה של אוספים. אם יש הענות - אני אבדוק אפשרויות להזיז את זה הלאה.
 

Wing Chan

New member
לפי דעתי

זה בעיקר כי אין מספיק אנשים בפורום.לא יודע, אולי כי כמות האספנים בארץ היא יחסית קטנה (יחסית לארצות אחרות כמובן) או שבגלל שכמות ה-AF שניתן להשיג בתחומי הארץ היא קטנה.לפי דעתי, הכול יכול להיות. למה להתמקד רק בנושא אחד? למה לא גם ביקורו, גם הצגת אוספים, וגם מפגשים מדי פעם?אני לא רואה סיבה מיוחדת שצריך להזניח נושאים אחרים ולהתמקד בנושא אחד, אני לא רואה איך זה מחייה את הפורום. ובכול מקרה כשמדברים על נושא אחד, הוא יגלוש גם לתחומים שלא מתמקדים בהם, וזה תהליך טבעי.יש מספיק נושאים, לדעתי, בעמוד הראשון של הפורום כדי שהמקום לא יהיה ספינת רפאים.למשל השירשור על הדמויות היקרות, זה יכול להתפתח לאחלה שירשור, אבל משום מה אנשים בוחרים להתעלם ממנו.
 
ובכן,

1. אם נמשיך כולנו לכתוב את הגיגנו, את הביקורות, נציג את האוספים, את מה שהיינו רוצים, נפרסם כל מיני מציאות מאי-ביי ובנוסף אני אמשיך לטפל בצד הפירסומי והמודעותי - הקהילה רק תלך ותגדל. 2. יש הרבה יותר אנשים אספני AF והמסביב משאתה חושב - זה בדוק. 3. לא צריך להתמקד רק בנושא אחד. הפורום נקרא אספני AF בהגדרה מפאת חוסר מקום, ונקרא בפירוט "אספני AF ו- MP" במטרה להרחיב את נושא הפורום לכל האספנות הקשורה GK, SCALE MODELS, PROPS, REPLICAS וכל פרטי האספנות של הקולנוע, המד"ב והקומיקס... בואו נמשיך להשתתף כולנו, נהפוך את הפורום לפורה ובמקביל אנשים חדשים יצטרפו (אל תשכחו שאנחנו פה רק שבוע...)
 
../images/Emo45.gif בואו נחזור כולנו לתנועה!

תמונות של האוספים, ביקורות, ברגע שנכיר אחד את השני יותר טוב פה, גם מפגשים, בואו נרחיב את הידע אחד של השני בתחומים רחבים קשורים! קצת העלתי את נושא ה-GK, יש עולם שלם של הנושאים האלה! בואו נלמד אחד את השני איך להרחיב את האוספים מעבר! (Props, Scale Models, GK, ועוד...)
 
../images/Emo41.gif גלריות

כל חברי הפורום הרוצים שאפתח גלריה על שמכם, בכדי שתכניסו את תמונות האוסף שלכם - אנא שילחו לי מסר אישי.
 

Wing Chan

New member
../images/Emo109.gifיאללה נו!

איפה כול האנשים פה עם האוספים? לי יש אוסף, אבל אין מצלמה (ברגע שתהיה, מתישהו, אני מבטיח לצלם
) אני בטוח שלכם יש מצלמה יאללה נו תתחילו לצלם אנשים העלו פה כבר תמונות של האוספים שלהם פה ושם יאללה אני רוצה לראות!
 
למעלה