יוסי ועינב- עד מתי?

יוסי ועינב- עד מתי?

אני ממש ממש ממש לא אוהבת פורומים... והסיבה היחידה שאני כותבת פה זה כי אחותי גוררת אותי למעשי הלצה .. אני רק רוצה להגיד משהו אחד. אני לא נגד ולא בעד אף אחד, אני נטו רואה מדי פעם כשיוצא לי ונהנית מדבר מצחיקים שמתרחשים שם. אני לא מצביעה, אני לא עצובה שמישהו עוזב, אני באמת רואה כדי להעביר את הזמן. דבר אחד חשוב לי שתבינו.. כל מי שאוהב את יוסי ועינב... הם באמת אנשים מצחיקים ואנשים ישירים ועד היום הערכתי אותם באמת, כי הם אמרו את האמת. בצורה מכוערת- אבל אמרו. עם הזמן התפתח למר יוסי אגו. חברים, זו לא חוכמת רחוב זו שחצנות טהורה. הוא יודע שלא יעיפו אותו כי הוא עושה שטויות, הוא משחק יופי את המשחק. ועינב..כמה שהיא משחקת אותה ישירה ו- IN YOUR FACE היא כולה ילדה קטנה ומפונקת שכל מה שלא עושים בדרך שלא היא תצרח ותתנהג כמו בהמה. אני אוהבת שמידי פעם יש לה ניצוצות של ישירות ולהגיד את האמת בפנים, אבל ככה גם לרוב המשתתפים. שתפסיק לשחק על זה שהיא מאשקלון, כי אשקלון זו עיר כמו כל עיר. אוקי, היא מזרחית. אז מה? מה זה אומר? שהיא חלוצת עדות מזרח? כל פעם שמשהו לא מסתדר: אני מזרחית אני מאשקלון. יאללה יאללה. יש מלא אנשים מאשקלון- כמו גם מת"א חיפה ואילת – שמצלחים וללא רגשי נחיתות. אז דיי. זה כבר נהיה משחק מכור הקטע עם עינב ויוסי וזה נהיה משעמם. נורא שמחה שיוסי מצחיק, אבל גורלו יהיה כשל אנטיגונה! חטא הגאווה, ובמקרה שלו גם חטא השחצנות המגעילה.
 

ShukyD

New member
גורלו יהיה כשל מה?? ../images/Emo2.gif

לעניות דעתי ה"שחצנות" של יוסי נובעת מפעם אחת בדיוק שהוא אמר "אני מלך, מלך, כל פעם עולה על הגריל ותמיד חוזר" פעם אחת. אם יש לך דוגמאות נוספות אשמח לשמוע. מעבר לזה עינב משחקת על זה שהיא ערסית כי ככה מציגים אותה גם למשתתפים בתוכנית וגם לנו, הצופים בבית. בדיוק כמו שרנין היא ה"ערביה" וברוך השם גם לא חסר ערבים שהצליחו בחיים ללא רגשי נחיתות, אבל היא לא אחת מהם. וזה שעינב ילדה מפונקת וולגרית לא גורע מהישירות והאמת שלה נכון שלפעמים היא מגזימה, שהיא צריכה ללמוד לדחות סיפוקים ולשלוט בעצמה אבל היא אמיתית והרבה פעמים יש משהו במה שהיא אומרת וזה לא אומר שבגלל שהיא צועקת היא באופן אוטומטי טועה או שצריך לבוא בגישה של "תדברי בשקט ואז נקשיב לך" כי מי שמדבר בשקט אוכל את עצמו מבפנים. ומי שמוציא החוצה כשהוא עצבני <ולאו דווקא בצדק, כל אחד והסיבות שלו להתעצבן>, אח"כ יהיה יותר רגוע ולו באופן אישי יהיה קל יותר מבפנים. בגלל זה יש שם אנשים שמתהפכים עוד מדברים שקרו ביום הראשון ויש אנשים שאולי צועקים ומתנהגים כמו בהמות אבל אחרי פחות משעה כבר מחליקים וממשיכים הלאה. תמסרי לאחותך ממני שפעם הבאה שהיא גוררת את האחות שונאת הפורומים שלה לכתוב בפורום, שזה לפחות יהיה משהו גרנדיוזי ששווה את החריגה החד פעמית.
 
מממ

אין צורך לקחת את זה אישי. יוסי לא פעם אמר שהוא מלך, ולא רק זה- שים לב אחרי כל הדחה אייך הוא מגיב. "היה לכם ספק "? היה קטע שראיתי בערוץ 20 ממש שלשום שהוא אמר לעינב שאין לה מה לדאוג, שהם לוקחים את זה יודע מה? אפילו לא היה ב20 זה היה ב22! כל מי שנתקלתי בו גם מרגיש את השחצנות שעולה לו לאחרונה וחבל. דווקא הייתי מחובביו. עינב וולגרית, גסה, והדיבורים שלה על אשקלון נובעים מנחיתות נוראית. במקום להבין את הטעויות שלה היא משליכה את זה על היותה מזרחית וזה לא מונע ממנה לרדת על אשכנזים "הפרידמנים" אז מספיק לגונן עליהם. חבל שהם תפסו תחת, הם היו יותר חמודים שהם היו חסרי בטחון במעמדם בבית.
 

ShukyD

New member
לא נלקח אישית

אני לא מכיר אותך ולא מכיר אותם, רק אומר איך אני רואה את הדברים. מה ההבדל בין שחצנות להכרה בעובדות? אם בנאדם יודע שהוא נשאר שבוע אחרי שבוע אחרי שבוע יודע שבוילה אוהבים אותו פחות אבל בבית יותר אז מה את רוצה שבנאדם ישמור על פוזה של צניעות 24 שעות ביממה? לא כל אחד שמשחק אותה צנוע הוא ג'נטלמן איכותי יש הבדל בין שחצנות להכרה בעובדות ואני חושב שיוסי פשוט מכיר בעובדות לאמירה כמו "אל תדאגי אנחנו לוקחים את זה" את יכול לייחס בטחון עצמי, הסתמכות על אירועים קודמים אבל אני לא חושב שזה קשור לשחצנות. היא אומרת "פרידמנים", אז אחרים אומרים "בהמה" "וולגרית" "עמך" וכו' מה זה משנה כל אחד מהצד שלו ולבוא ולהגיד "במקום להבין את הטעויות שלה היא משליכה את זה על היותה מזרחית" מה זה השטויות האלה? איפה טעויות? איפה משליכה? הפעמים היחידות שאני ראיתי אותה מדבר ת על זה שהיא מאשקלון זה להראות לכולם כמו בפעם ההיא שונסה צעקה על יוסי שלמרות שהיא באה מאשקלון, ולמרות שהשם משפחה שלה הוא "בובליל" והיא שחומה וולגרית עדיין החינוך שלה יותר טוב משלהם, שבאו מערים מפותחות ומרכזיות בארץ, עם חינוך ואיכות חיים גבוהה. אני לא צריך לגונן עליהם, הם בכלל לא חלשים ומסכנים והם יודעים טוב מאוד מה הם עושים ואיפה הם נמצאים.
 

My Little Fairy

New member
שכחת את "הרקולססס... הרקולססס.."

בעעעעעעעעע..... האמת, איתי הכי חמוד שם. יוסי ערס (אבל פיקח) עינב וולגרית (אבל חמודה) וונסה נעל (אבל נעל כוסית) שפרה עוד מחפשת את עצמה (אבל סקסית) רנין תחמנית ושחקנית לאון מלוקק (אבל מתוקי). איתי חנון אבל זו המגרעה היחידה שלו. חוץ מזה הוא סקסי, חתיך, חמוד, מתוק ורק צריך לגדל זוג קוהונס שיתאימו לאיבר המהודר שלו.
 
הכי צורם בהודעה שלך היא חוסר הכנות.

את מתחילה בטוב, ומפגינה אובייקטיביות , מנסה לפייס את אוהדי מחנה הבובלילים במתק שפתיים כאילו לכאורה הם מצחיקים אותך והם לעיתים ישירים, ובהמשך את חושפת סתירה מאוד קשה בדברייך. כמעט כל אדם שהיה במצבו היה מפתח תחושה של נצחון על השאר, למעט תוכנית אחת כל התוכניות הוא הועמד להדחה, אנשים מתרחקים ממנו , הוא לא הולך רכיל אחרי אחרים ולא זומם מזימות, וקושר קשרים, לא באופן מגעיל. הוא אכן נהיה קצת שחצן, אבל ברור לכולם שזו תחושה טבעית והוא מפגין את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב - לא להסתיר רגשות , להראות אותן, והוא אכן מפגין גאווה ושחצנות באופן הכי טבעי - הוא מנצח נגד כל הסיכויים ונגד אנשים יפים צעירים ומשכילים. גם את היית נוהגת כך, אז כדאי לך לשפוט את עצמך במצבו.
 

אכדית

New member
../images/Emo45.gif ולצורך העניין

מספיק היה להסתכל בפרצוף של ש"צ שהעלו את יוסי ועינב על הגריל במקומם. היה להם חתיכת פרצוף מנצח. אז תארו לכם איך מרגיש אדם ששבוע אחרי שבוע מבין שהקהל רוצה לראות אותו בבית...
 
..

מה שאתה לא מבין שאני ממש לא בשום מחנה אני זוכרת שהייתי יותר צעירה בת עשרה הייתי חלק מזה.. באמת שכתבתי כאן דעה אישית שלי. אני לא בשום מחנה, אני לא מבזבזת את הכסף שלי על סמסים... אני כתבתי כאן מחשבה שעברה לי לאחרונה בראש. זה הכל, אם הייתי במקומו תמיד הייתי דואגת למקומי, זה אדם צנוע עושה. גם בעבודה שלי שכולם מעריכים אותו- אני תמיד דואגת שאני עושה הכל כמו שצריך ולעולם לא חושבת שמקומי מובטח. ואם לא במציאות, אז בטח שבטח לא הייתי עושה את זה בריאלטי אגו יפיל שם כל אחד. ואם בובליל יצא בשלום מכל הדחה, הצופים יתרגלו לזה וישתעממו, כשהם ישתעממו ידיחו אותו.ובאמת שחבל.
 

אכדית

New member
לדעתי ה"אשקלון" וה"מזרחית"

שעינב כל שניה פולטת זה מתוך רגשי נחיתות. היא באמת מאמינה שלא אוהבים אותה בגלל זה. אם מעירים לה על הקול שלה היא לא תנמיך אותו אלא תגיד "נו מה זה הקול שלי" ואח"כ תבכה שזה בגלל שהיא מזרחית מאשקלון... אני לא חושבת שהיא גזענית כלפי אשכנזים אלא שכל האנטי הזה זה מחוסר בטחון. ועזבו לרגע את העניין שהרגשות שלה לגיטימיים כי באמת לא אוהבים אותה בבית הבעיה היא שהיא פשוט לא מבינה למה. ובסה"כ תושבה לשאלתך - מבחינתי יוסי ועינב עד הגמר. בלעדיהם אין תוכנית. לא מעניין לראות אנשים שחושבים 7 פעמים לפני שמוציאים מילה מהפה או שמתפלספים לי בשפות גבוהות כדי להרשים. כיף לראות דברים אמיתיים, בשביל זה זה נקרא ריאליטי.
 
..

לא כזה קשה לנחש למה לא מחבבים אותה. היא כ-ל ה-ז-מ-ן צועקת!!!! וולגרית וגסה. מצחיקה,אבל בהמית. כצופה זה מצחיק וכיף. כדייר זה בלתי נסבל וחומר לרכילות.
 
גם אנטיגונה

כשהיא השוותה את עצמה לבנות האלים
אבל זה אני זוכר רק כי אני חרשן.
 

Prime Time

New member
אבל היא לא מתה בגלל זה...

היא מתה כי עברה על צו המלך ונקברה בחיים
 

אנימלך

New member
מה שמעניין טוב ויפה בפורום הזה זה

שכל מי שלא אוהב פורומים, או כאלה שאף פעם לא כתבו בפורומים מתקבצים פה, ואני שמח ששונאי פורומים מצאו להם פה בית(פורום).
 
מה לעשות שכל פעם מדיחים אותו

והוא חוזר כמו מלך!!!!!!!!!!!!1 ולמה?!? כי הוא מלך.. וואלההה עינב צודקת.. כל האשכנזים האלה שבתכנית.. אז יוסי משתמש במילים טיפההה שלוחיותת כמו שהוא אמר ללאן שעשה לו רעש שהוא ישן.. אז מההההההההה מה האשכנזיותתתתתתתתתת הצבר ההוומוו הזה. לא סובללל אותוווווווווו ולא את שפרהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה שיעעעעעעעופו לי מהעייניים כבר
 
למעלה