"ימים אדומים" מאת רם אורן בפורמט אודיו

lili the one

New member
"ימים אדומים" מאת רם אורן בפורמט אודיו ../images/Emo63.gif

אנו שמחים לבשר על העלאת ספר האודיו "ימים אדומים", מאת רם אורן. הנכם מוזמנים לבקר באתר סוניקבוקס בכתובת: www.sonicbooks.co.il להאזין לדוגמת הקלטה ולרכוש את ספר האודיו. "ימים אדומים" הוא סיפור אמיתי על שתי אהבות גדולות שנולדו ונרקמו בימים רווי דם ודמעות – שתי אהבות שנקשרו זו בזו בקשר גורלי מרתק: אהבת שושנה, בתו של המנהיג הציוני הידוע דב בר בורוכוב, לקצין הבולשת הבריטי תומאס וילקין, ואהבתה של רוני בורשטיין לאברהם (יאיר) שטרן, מנהיג מחתרת לח"י. זהו סיפור על שני גברים שרדפו זה את זה חדורי שנאה, ועל שתי נשים שנאלצו לשלם מחיר יקר על אהבתן. זהו סיפור מטלטל, נדיר ונוגע ללב המתרחש על רקע תקופה שהייתה ולא תשוב עוד לעולם. זהו סיפור על אנשים מיוחדים במינם, על אהבות שאינן עוד בנמצא. "ימים אדומים" הוא סיפור שרבים מפרטיו, פרי מחקר בן שלוש שנים בישראל ובבריטניה, רואים אור לראשונה בספר זה. "ימים אדומים" הוא ספרו השמונה עשר של רם אורן, שספריו הפכו לרבי מכר ותורגמו לשפות שונות. ימים אדומים יצא לאור בהוצאת קשת בשנת 2006. סיפור אודיו קסום זה משלב בתוכו מוסיקה נפלאה המתאימה לרוח תקופת הספר. אורך: 7:57 שעות להתראות בספר הבא!
 

evilihi

New member
אבל למה המחירים כ"כ יקרים?

נכון שזה כמו ספר רגיל..פחות או יותר..אבל עדיין... האמת שלא מצאתי ספרים שאני מחפשת באופן מיוחד (ועל זה שאני מחפשת את הארי פוטר כבר כתבתי לך
)
 
מצד אחד את צודקת

המחירים לא זולים, אם מישהו רוצה לקנות ספר היום אז זה כאילו הוא מוותר על משהו אחר באותו חודש, זה כמו עם הדיסקים של המוזיקה, אבל זה ספרים, בעניין ספרי אודיו, זה כבר השקעה ממש רצינית בשביל להפיק ספר אודיו, ז"א הקריין והמוזיקה המתאימה. אבל הבעיה היא כזו: אם זה סתם בנאדם מהשורה אז ספר אודיו זה בעיקר גימיק ושמיעה במקום קריאה בזמן נסיעה כשאי אפשר לקרוא. עיוור לאומת זאת זה הכרח מציאותי ולכן הייתי מצפה להנחות לעיוורים, אם היה דבר כזה הייתי שמח.
 

lili the one

New member
לגבי הארי פוטר כבר שוחחנו........

ואכן, עלויות הפקת ספרי אודיו יקרות מאוד. אבל לא ניכנס לזה. אשמח באם תבקרו באתרנו
 
למעלה