יש לי שאלה ממש דחופה,

shosa1234

New member
יש לי שאלה ממש דחופה,

שלום,אני בת 15 ויש לי שלאה,אני לא לסבית ואני לא בי אני בטוחה בזה אבל אני מיגהש אני לא יודעת בדיוק איך להסביר את זה אני מרגישה חיבה רבה להומאים לכל העולם הזה זה מאוד מעניין אותי עם לא ממכר אותי,ואני לא יודעת מה זה בדיוק,עולם ההומאים נורא מעניין אותי ונורא מושך אותי ואני לא יודעת למה, וזה ממש מבלבל אותי בבקשה עזרה?
 
ענין בעולם ההומואים

הי, נראה שמשהו מציק לך (דיברת על דחיפות ועל בלבול) ואשמח לנסות לסייע כשאבין קצת יותר פרטים, תוכלי אולי לפרט למה כוונתך כשאת אומרת עולם ההומואים ואיך באים מבחינתך לידי ביטוי המשיכה וההתמכרות?
 

shosa1234

New member
לטל

התמכות,אני מתכרת לכל מה שקשור לזה,סדרות,תמונות,פורמים דברים כאלה. זה יחסית קשה להסביר משיכה אני מתכוונת שזה נורא מעניין אותי נורא מרתק אותי בשבילי כל מי שהוא הומו הוא חמוד וחתיך,וודברים כאלו,אני נורא שקוע בתוך העולם הזה אני נורא בעד כל הקטע הומולסבי,ויותר בקשטע של הומואים בגלל זה גם התחלתי להיות יותר עם בנים לא רק הומאים אלה עם בנים בכללי,מה שיצר לי סטיגמה של או טומבוי או לסבית, ואני כל הזמן נמצאת בבלבול כי אני לא יודעת מה לעשות עם זה.. מקווה שזה מובן מספיק:)
 
התמכרות וענין

הי, הבנתי שאת מוצאת ענין בסדרות, תמונות ופורומים שעוסקים בהומוסקסואליות, היו עדין כמה דברים מרכזיים שאפשר לפרש בהרבה דרכים, אז אני מצרפת מספר שאלות הבהרה, אם תוכלי ותרצי לפרט. כיצד בא לידי ביטוי מה שאת קוראת לו התמכרות ולמה הכוונה ב'נורא שקועה בתוך העולם הזה'? במיוחד אם יש לך דוגמאות להתנהגות אצלך שגורמות לך להרגיש מכורה או שקועה או מפריעה לך. בנוסף כתבת ש'בגלל זה התחלתי להיות יותר עם בנים' - תוכלי לפרט למה כוונתך? כתבת 'אני כל הזמן נמצאת בבלבול' - בין מה למה?
 
למעלה