כסף כן גדל על העצים! הרצאה של ה MONEY MENTOR עומר מויאל

עומר מויאל, בן 39, הבין אחרי סמסטר אחד בלבד בחוג לכלכלה, שכסף נשען על פסיכולוגיה, ואי אפשר להבין את האחד ללא השני ולכן החליט להתמקד בפסיכולוגיה של הכלכלה מתוך אמונה שהרבה פעולות כלכליות ועסקיות שאנחנו עושים – הן תוצאה של רגש, ולרוב, הרגש מפריע לקבלת החלטות רציונאליות וכלכליות.

זאת הסיבה, לדברי מויאל, שצריך לדעת לנהל את הרגש גם במשא ומתן, גם בעסקים וגם בבחינת השקעות.


את המסלול המקצועי שלו, גילה מויאל בכלל בתקופת הקורונה. עומר הכיר המון אנשים מבוססים שלא ראו תועלת בעולם ההשקעות מכיוון שלא רצו "לסכן את כספם", אבל אז, הקורונה, טרפה את הקלפים. המון עסקים נסגרו, והרבה אנשים מצאו את עצמם מפוטרים, וכך החלו תהליכים של הידרדרות כלכלית בגלל אותה תלות בתלוש המשכורת.


עומר התחיל ללוות באופן אישי, אנשים שמבקשים לעצמם ביטחון כלכלי, בין היתר ע"י שינוי התפיסה לגבי הכסף, הורדת אמונות מגבילות, שבירת מיתוסים שמונעים מהם להשקיע או להשתמש נכון בכסף – ואז החל להנחות כל אחד באופן אישי מה הדרך הנכונה עבורו להגיע ליעדים הכלכליים שלו.




צילום: אור גפן​


"לכל אחד יכול להיות עץ שגדל עליו כסף – רק אם ידע איך להשקות אותו נכון"



היום השליחות של עומר, היא לעזור לאלו שלא יודעים איך – להראות שיש דרך.

שאפשר לשנות את המאזן, ובמקום לעבוד כל החיים בשביל הכסף שלנו – הכסף שלנו יכול לעבוד בשבילנו!



בתחילת 2023 יצא ספרו הראשון של עומר מויאל - "מעובד שכיר למשקיע בכיר".
הספר, לדברי מויאל, מספק קודם כל "חיווט מחדש של המוח" – שינוי התפיסות השגויות שהתקבעו בקרב כל אחד מאיתנו במהלך החיים בתחום הכסף וההשקעות , ומסביר צעד אחרי צעד, על גבי "מפת דרכים" של ממש, מה צריך לעשות כדי לייצר ביטחון כלכלי.



"להרוויח כסף זו עבודה קשה – אבל לנהל כסף כך שהוא יעבוד בשבילכם – זו מומחיות."


@money_mentor
 
למעלה