לא ידעתי באיזה כותרת לבחור

YEARAKOEN

New member
לא ידעתי באיזה כותרת לבחור

אני נמצאת כרגע במחשבות רבות... לא יודעת כבר מה לחשוב. למדתי להיות אדם אופטימי שמאמין שמה שקורה הוא לטובה, אבל הפחדים האלה לא עוזבים אותי. אני גרה עם שותפה (עזבתי את הבית בגיל מאוחר מאוד), אני עובדת בעבודה שאני אוהבת ובסה"כ החיים שלי מדהימים. אני מאוד רוצה אהבה, אבל יודעת שכשהיא תגיע, זה יהיה בזמן הנכון עם האדם הנכון. אני אשקר אם אומר שאני לא דואגת בגלל זה, אבל את עיקר המחשבות שלי אני מקדישה לשמחה הפנימית שבי. השותפה שלי מקסימה, והיא הכירה מישהו, יצאה איתו כמה פגישות, ולפי הלך הרוח, זה הולך לכיוון רציני. אני חייבת לציין שאני מאוד שמחה בשבילה, אני הרי יודעת ששום דבר לא בא על חשבוני, ולכל אחד מסע נפש פרטי שלו. ואם סיימתי את תפקידי בחייה, אז אחלה. אבל אני כ"כ פוחדת. פוחדת ממה שהולך לקרות. מה יהיה איתי? אני חושבת כל מיני דברים, אבל יחד עם זה, אני גם אופטימית. אולי גם אני אמצא אהבה? בדיוק אחותי הצעירה מתחתנת, אולי זו תהיה השנה שלי למציאת אהבה? הלוואי! אני רוצה להכיר אנשים כמוני, שעוברים דרך, שתהיה לי שפה משותפת איתם. רוב האנשים שאני איתם בקשר, לא ממש מבינים את השפה שבה אני מדברת..
 
ניסיתי למצוא לך כותרת הולמת ולא הצלחתי

מבטיח לחשוב על זה עוד אבל נראה לי שמחשבות כבר מתרוצצות פה ולרוב, אז אולי לא בהן טמון הפתרון כדי לצאת מהפחדים הללו שממלאים את עולמך עליך לצאת לפעולה וליזום= יצירת מציאות
 

DEL7

New member
"ילדיכם אינם ילדיכם"

ראיתי את המילים האלה מעל להודעה שלך (וזו יכולה להיות יופי של כותרת). זה לא משנה איפה את נמצאת בחיים, מה הבעיות שלך, מה גילך, תמיד שחרור של מישהו מהחיים שלנו חושף קונפליקט פנימי, בלבולים ורגשות סותרים. אולי זה אומר שמקודם היתה לנו שלווה רק למראית עין. "יש אומרים: "גדולה שמחה מצער" ויש אומרים: "גדול צער משמחה" ואני אומר: " אין הם ניתנים להפרדה, הם באים יחדיו." ג'ובראן ח'ליל ג'ובראן.
 

YEARAKOEN

New member
בסך הכל אתה אומר ששום דבר לא מושלם

זה נכון. אני מסכימה. ברוב הזמן השמחה גדולה מהצער שלי. ואני מאושרת בזה.
 

YEARAKOEN

New member
אני יצרתי לעצמי את המציאות הזו

שאני מאושרת בחיי (עד לפני 3 שנים הייתי באומללות) והנה, מצאתי את הפינה שלי, את העבודה שאני אוהבת ובכל זאת, אני לא מצליחה למצוא אהבה. יש משהו שאני עושה לא נכון. אני צריכה לשנות את זה. השאלה היא מה אני עושה לא נכון
 

UniverSon

New member
היי

אני חושב שזה הזמן להגדיל את האמונה שלך. הפחדים האלה הם מראים לך שעדיין קיים חוסר אמונה כלשהו. תתגברי עליהם, אין סיבה לפחד כשאת באמונה. נראה לי שגם שכחת שאת היוצרת של המציאות שלך ואת יכולה למשוך אליך את האדם הנכון.
 

YEARAKOEN

New member
ישנם ימים שיש בי אמונה גדולה שהטוב ביותר יקרה

וישנם ימים כמו אלה שעוברים עליי כיום, שהיקום/אלוהים שכחו אותי שלי אין מקום להיות מאושרת בעולם הזה הרי כל מי שאני נפגשת איתה בחיים שלי מוצאת אהבה ואני לא. אני יודעת מי אני, יש בי אהבה גדולה לעצמי (ברוב הזמן) ובכל זאת, אני לא מוצאת אהבה. האמת היא שהיום יותר מתמיד, אני יודעת מה יתאים לי. ועושה רושם שפחות קל למצוא אותו אני לא יודעת איך להסביר את העניין כדי שלא ייחשב מתנשא מידי עם המודעות שלי כיום, אני לא יכולה לתקשר עם אנשים שתקשרתי איתם בעבר. אני יודעת שאם היתה בי כרגע האמונה הפנימית הזו, שהוא יגיע, הייתי מוצאת אותו כבר. במה זה תלוי? איך מושכים את האדם הנכון?
 

UniverSon

New member
היי

רק את (ואלוהים) יודעים במה זה תלוי. אצל כל אחד יש סיבות שונות. תבדקי את עצמך שאת לא רודפת אחרי זה כי רדיפה אחרי משהו גורמת לו לברוח מאיתנו. תיהי רגועה שמה שאת מבקשת יגיע כי יש לך זכות בחירה. האמונה אמורה לגרום לך להירגע ואם זה לא עושה את זה סימן שמעורב פה פחד. אמרתי את הדברים שנראים לי קשורים ואני מקווה שזה לא נשמע ביקורתי או משהו :)
 

YEARAKOEN

New member
ממש לא . אני מאוד מתחברת לדבריך.

ברור שיש כאן פחד גדול. פחד לאבד אותי בתוך הזוגיות. אבל בגלל שאני רוצה אהבה, אני חייבת להתגבר על הפחד. הבעיה היא שזה לא בא לקראתי הייתי רוצה לעבוד על הפחדים האלה "על רטוב", אם אתה מבין למה אני מתכוונת. כאילו להתמודד איתם כשיש לי אהבה.. אבל אני באמת צריכה להרפות.
 

UniverSon

New member
שמחתי לעזור =]

ואת יכולה לבקש עזרה בהתמודדות גם על רטוב =] את נשמעת לי עכשיו מודעת יותר, אומרת יותר את הדברים שעל הלב שגורמים להיתקע. אני חושב שמכאן תוכלי להתקדם יותר כי עכשיו הבקשות, המחשבות, והרגשות שלך יהיו יותר ממוקדים וברורים!
 

YEARAKOEN

New member
תוכל להכווין את התפילה שלי?

אני מודה לך על החיזוק והמילים החמות. אני מרגישה אבודה קצת כרגע, כאילו אני בורחת מעצמי.. אבל אני מבטיחה לחזור..
 

UniverSon

New member
מה שאני הייתי עושה כרגע

זה נרגע. תני לעצמך להירגע, תעצרי קצת את כל המרדף (כי נראה לי שאת רודפת). כרגע זאת המטרה-להירגע-לא צריך תפילה. אני רואה שאת מנסה למצוא כל הזמן משהו שירגיע אותך(כמו תפילה למשל) אבל אני חושב שלעצור ולנוח ולהירגע ולהרגיש שהכל בסדר זה אפילו חשוב יותר מזה. הלחץ והמרדף גורמים למה שאנחנו צריכים לראות להיות מוסתר. לכן אפילו רק להירגע יכול לגרום למה שצריך לעלות לעלות למעלה ואז נוכל לשחרר אותו. בגלל זה אני ממליץ על להירגע וזה להירגע בלי לחפש כלום. תני לעצמך זמן לעצמך להקשיב לעצמך. אל תעשי "רעש" פנימי וככה תשמעי את עצמך :) זה לפחות מה שאני מרגיש שנכון כאן אני מקווה שתוכלי לקחת מכאן משהו שיעזור לך! בהצלחה!
 

YEARAKOEN

New member
לקחתי בשתי ידיי!

לקחת נשימה עמוקה, להירגע, ולא לחשוב על כלום. תודה רבה!
 
למעלה