לימודי אקטואריה בחיפה

actuary48

New member
אוניברסיטת חיפה מזמינה בוגרי תואר ראשון לתוכנית לימודים ייחודית, מאתגרת ויחידה בארץ

תואר שני באקטואריה

אקטואריה: מדע העוסק בהערכת סיכונים פיננסים עתידיים ובכלים להתמודדות אתם.


מטרת התוכנית: להכשיר בוגרים לניהול סיכונים ולפתרון של בעיות המיוחדות לענף הביטוח, לענף הבריאות, לקרנות פנסיה, לבנקים ולחברות השקעות.


הצורך באקטואריה: מאז המשבר העולמי ב- 2008 שנבע מכשלים בניהול סיכונים, יש דרישה הולכת וגוברת לאנשי מקצוע בתחום זה. בשנים האחרונות הביקוש לבוגרי התוכנית באקטואריה עולה בהרבה על מספר המסיימים את התוכנית.


אקטואריה בחיפה: באוניברסיטת חיפה קיימת התוכנית היחידה בארץ המכשירה אקטוארים והמעניקה להם תואר אקדמי (מ.א.). בוגרי התוכנית מקבלים הכשרה עשירה ומגוונת המייחדת אותם כאנשי מקצוע. התוכנית, המתואמת עם אגודת האקטוארים בישראל, פועלת על פי הנחיות המכון הבריטי
https://www.actuaries.org.uk. המכון מפקח על מרבית הבחינות שניתנות בתוכנית ובאותן בחינות מעניק פטור (הכרה) לאותם תלמידים שציונם מעל סף הנקבע בכל בחינה ובחינה, מה שמאפשר, לאחר השתלמות נוספת, עבודה בבריטניה. בנוסף לקורסים הנדרשים על ידי המכון הבריטי, התלמידים יוכלו לרכוש ידע ומיומנות בתחום מדע הנתונים.

תנאי קבלה וימי לימודים: מועמדים שאינם בעלי רקע סטטיסטי מספק יידרשו לשנת הכנה. הלימודים מתקיימים בימי ב' (למעט מספר מועט של קורסי בחירה הניתנים בימים אחרים) – מה שמאפשר לשלב עבודה עם לימודי המשך.

מלגות ע"ס הישגים אקדמיים מוצעות בכל שנות התוכנית, לרבות שנת הכנה.

למידע נוסף אודות התוכנית ואופן ההרשמה:

מזכירות החוג לסטטיסטיקה באוניברסיטת חיפה: 04-8240563

דוא"ל מזכירות החוג לסטטיסטיקה:
[email protected]

דוא"ל מנהל אדמיניסטרטיבי: [email protected]
 

קבצים מצורפים

  • POSTER NEW.pdf
    KB 45.5 · צפיות: 0
למעלה