לצאת לחופשה - עצות וטיפים.

misseverything

New member
לצאת לחופשה - עצות וטיפים.

מכיוון שלכולנו חבר חייל, אז מן הסתם החופשה תהיה בארץ (בד"כ). אני עדיין "צעירה" (מישהו אמר מושפעת?XD חחח) בכל הקטע של הבתי מלון וזה, כי אף פעם לא הייתי עם בן זוג בבית מלון, היה לי חבר מאילת שבאתי אליו לאילת בחופשה עם המשפחה והכי רחוק שהגעתי לחופש איתו - זה לשבת בלובי על עוגת היער וכוס שוקו. אשמח לטיפים ולמקומות מועדפים לתקציב של 1,200+- לבן אדם לסוף שבוע. תחת שתי קטגוריות * בתי מלון (חדר מרווח, מיטה נוחה, בריכה חיצונית\מקורה, אוכל, 'פאר' וכו') * צימרים (אומרים שהכי טוב זה דרך המלצה של חברים וכו' - למי שראתה תכתבה בערוץ 2). עדן ;)
 

lia2sh

New member
אם בא לך תשלחי לי מסר

ואני אנסה לעזור לך... אני מאוד בקיאה בנושאים האלה...
 

McBlack

New member
אל תזלזלי, עוגת היער השחור זה בסט:)

במקומך לא הייתי הולכת על חופשה בבית מלון... קחו אוהל וסעו לכינרת/לאילת/לים במרכז
יותר זול וסביר להניח שתזכרו את זה יותר טוב... הרפתקאה
 

michelle2113

New member
../images/Emo127.gifבהחלט!

אני גרה בצפון, אז טיול שנתי למדבר הוא תמיד אופציה מצויינת.
 

heart1soul

New member
אין כמו צימר

בתור מישהי שכבר פעמיים הייתה בצימר.. ולא שילמנו יותר מ400 שקל לזוג ללילה.. היה מדהים !! כמובן שחשוב לבדוק שיש ז'קוזי כי זה הכי מיוחד בעולם.. צימר זה משהוהכי אינטימי בעולם לדעתי.. זה רק את והחבר שלך ויש לכם המון זמן להיות רק אתם שניכם.. שזה לא קורה יותר מידי אני הייתי בצימרים שהיו ממש יפים.. אחד צימר מעץ ואחד מערה- שזה היה ממש מיוחד לא שילמנו הרבה כסף אבל נהנו מנוף מדהים, צימר עם כל הפינוקים,ז'קוזי וכל מה שיוצא בזה אנחנו למשל הכנו אוכל ביחד לפני הצימר והלכנו לסופר וקנינו דברים שזה גם חוויה בפני עצמה חחח בכל מקרה אפשר להנות גם מבלי להוציא מלא כסף:) תהני הרבה:)
 

misseverything

New member
תודה לכולן.

אבל אני ממשששששש לא טיפוס של טבע\ אוהלים וכדומה. [בניגוד אליו..חחח] איזה צימרים? אם אפשר שמות וכו'.
 

smady by

New member
באיזה צימרים היית?

אם אסורל הגיד בפורום את יכולה לשלוח לי מסר?
 

heart1soul

New member
אני כבר לא זוכרת את השם...חח

באמת שלא... בכל מקרה מה שעשיתי זה חיפשתי באינטרנט וככה מצאתי התקשרתי שאלתי והלכנו מה שכן יש לי המלצה זה למשהו קצת יותר יקר... שזה נקרא מערות החשק.. אנחנו לא הלכנו לזה בגלל שזה יקר אבל זה נראה כמו הדבר הכי יפה בעולם אז אם למישהו יש כסף.. זה המקום לנצל אותו.. אם אני אזכר אני כמובן ארשום את השמות של הצימרים.. ולגבי זה שזה טבע- לא חייבים לצאת מהצימר ..ובתוך זה בדיוק התנאים של בית מלון איכותי..:)
 

misseverything

New member
תודה ;)

אמ... אין לנו מימון בלתי מוגבל אז יקר אנחנו לא ממש יכולים. \= כשאמרת ישאני שונאת טבע התכוונתי לקטע של האוהלים. אשמח לדעת איפה היית כדי לקחת את זה בחשבון. =)
 
למעלה