מאמרים בעברית בנושא לחימה

מאמרים בעברית בנושא לחימה

לאתר עם מאמרים שונים בנושא אומנויות לחימה, כמו כן פורום פעיל, הקש כאן
 

in_bal

New member
שלום

שלום, אני בת 16, ומזה 3 שנים אני בקרב מגע, אך יכול להיות ואעבור למדריך אחר(שדרך אגב,המליצו לי עליו בפורום הזה.)בגלל שהקבוצה שלי לא`רצינית`,ואני די ותיקה שם-ולמרות זאת אנחנו לא מתקדמים באופן משמעותי. למרות הכל,אשמח אם תוכל להגיד לי אם ישנם `דברים` שאפשר לשפר אותם לבד,במקביל לחוג_אין ספק שאני אשאר באחת מהקבוצות. תודה, ענבל.
 

in_bal

New member
) :

היי,טוב אז ככה... נכנסתי לצ`ט-לא ראיתי אותך שם... אני ממש מקווה שאתה קורא את ההודעה הזו מהר... אני חייבת ללכת,אז רק רציתי לשאול-מתי נדבר כבר...): אני אכנס לפורום לראות אם יש הודעה,אבל זה יהיה רק אחרי סיינפלד, ז``א אחרי 20:30 ענבל.
 

untitled

New member
נא לא להפוך את הפורום לצ`אט

ואם אתם מדברים על דברים שקשורים לאומניויות לחימה, אז תדברו עליהם בבקשה כאן, כי זה המקום ובקשר לתרגילים, אפשר, ואף רצוי לעשות גמישות, וגם תרגילי כוח כמו שכיבות שמיכה או כפיפות בטן. אם אפשר אז לשחות או לרוץ זה גם חשוב, (כל הדברים שהזכרתי טובים גם אם אתה מתאמן וגם אם לא) אבל אימון של ממש אי אפשר לעשות לבד.
 

פיסטוק16

New member
סליחה

אתה צודק אבל אני מחפש עדיין המצלה על אומנות לחימה ומה זאת שיטת הקיוקושין במה היא שונה משוטוקאן?
 

untitled

New member
זהו בדיוק

דבר ראשון תודה על ההקשבה דבר שני, הצגתי כבר מספר פעמים את שיטת הקיוקושין שאני מכיר כאן, ואני מחכה שמישהו שמכיר את שיטת שוטוקאן או אחרות יפרט עליהן
 
למעלה