מדריך להשוואת ביטוחי רכב - כך תמצאו את הפוליסה המשתלמת

תוכן-מקודם

Member
מנהל
resized_pexels-photo-20272816.jpeg
קרדיט ל Kyle Miller באתר PEXELS

כשמדובר בביטוח רכב - מציאת הפוליסה הנכונה, זאת שמתאימה באמת עבורכם, יכולה להיראות כמו משימה לא פשוטה, לעיתים כמעט בלתי אפשרית. מצד אחד יש בפנינו כל כך הרבה אפשרויות זמינות, עד שקל כמעט להרגיש המומים לנוכח הבחירה. מהצד השני רובנו לא מתמצאים במיוחד בעולם הביטוח, ורק רוצים לסיים עם המטלה הזו במהירות האפשרית - ולכן מזדרזים לבחור באחת ההצעות הראשונות שנקלעו לדרכנו, מבלי לבחון אם היא בכלל מתאימה לנו ולרכב שלנו. לנוכח כך - נדמה שמדריך שיעזור לכם לבצע השוואת ביטוח רכב ולמצוא את הפוליסה הכי משתלמת עבורכם הוא הכרחי מעין כמוהו. אנחנו נדריך אתכם בשלבים החיוניים שיעזרו לכם למצוא את פוליסת ביטוח הרכב המושלמת שעונה על הצרכים שלך וחוסכת לך כסף.

קודם כל: הבינו את צרכי הביטוח - שלכם ושל הרכב​

לפני שתתחילו באמת להשוות בין פוליסות ביטוח רכב, כדאי שתקדישו קצת זמן למחשבה ותעריכו מה הם באמת צרכי הכיסוי שלכם ושל הרכב שלכם. בין הגורמים שמומלץ לקחת כאן בחשבון : הרגלי הנהיגה של הנהג הראשי ברכב, מהו ערך הרכב הכולל ומה התקציב שיש בידיך לביטוח. האם למשל יש לכם רכב חדש דנדש מהניילונים או לחלופין רכב יוקרה בעל ערך גבוה, או רכב משפחתי יחיד שמשמש את כל בני הבית? אז כנראה שאתם זקוקים לכיסוי מקיף וכוללני שיגן עליו מפני גניבות, ונדליזם ואסונות טבע.

מצד שני, אם הרכב שלכם כבר וותיק על הכביש, הקילומטרז' גבוה וערכו כבר לא טוב במיוחד, או לחלופין אם יש לכם רכב שאתם נוסעים בו רק לעיתים רחוקות - כאן כנראה נדרשת לכם פוליסת כיסוי בסיסית בלבד, שתעזור לכם בעיקר לעמוד בדרישות החוק. הבנה של צרכי הכיסוי תעזור לכם לצמצם אט אט את האפשרויות ולברור מביניהן, כל שתוכלו למצוא פוליסה מתאימה שמספקת את רמת ההגנה הנכונה עבורך.

הגיע הזמן להשתמש במנוע ההשוואה החכם ברשת להשוואת ביטוח רכב​

אולי פעם השוואה בין הצעות ביטוח רכב שונות היה "תיק" אמיתית, אבל כיום - הודות לרשת האינטרנט, השוואת ביטוח רכב מעולם לא הייתה קלה יותר. זה בדיוק הזמן להכיר את הכלי הכי יעיל להשוואה מקוונת של הצעות ביטוח רכב - המנוע החכם של אתר השוואות הביטוח המוביל בישראל, Bestie.

כל מה שעליכם לעשות הוא להזין במנוע ההשוואה של Bestie את הפרטים שלכם ושל רכבכם, להבהיר באיזה סוג של פוליסה אתם חפצים (חובה בלבד, חובה + צד ג' או חובה ומקיף ביחד) - ואז בלחיצת כפתור תקבלו הצעות מחיר ממבטחים שונים תוך רגעים ספורים. תוכלו להחליט איך ובאיזה סדר ולארגן את ההצעות שיוצגו בפניכם, ואפילו לבחור בין 2-3 ההצעות שהכי מצאו חן בעיניכם ולבצע השוואה פנימית ביניהן. טיפ חשוב: מומלץ שתקפידו להשוות פה לא רק את המחיר הסופי של כל הצעת הביטוח אלא גם פרמטרים נוספים כמו מגבלות הכיסוי שכל פוליסה מציעה, מידת ההשתתפות העצמית, כמו גם את זכויותיכם מול חברת הביטוח ואת ההנחות השונות שהיא עשויה להציע.

נצלו את חוכמת ההמונים לטובתכם: בדקו ביקורות ודירוגי לקוחות את חברות הביטוח​

לאחר שצמצמתם את האפשרויות שלכם והגעתם להבנה ברורה יותר אלו פוליסות יכולות להתאים, כדאי שתחקרו קצת את המוניטין של כל אחת מספקיות ביטוח הרכב שבו אתם מעוניינים. שאלו קרובים וחפשו ביקורות ודירוגים של לקוחות החברה בגוגל, בפייסבוק או מכל מקור מידע אחר - כדי לנסות לקבל קצת מושג על שירות הלקוחות שלהם, אופן הליכי הטיפול בתביעות ביטוח אצלם ורמת שביעות הרצון הכללית של הלקוחות. שימו לב לתלונות מרובות או למשובים שליליים חוזרים, כי הם בהחלט עלולים להצביע על דגלים אדומים פוטנציאליים. זאת אמנם לא בהכרח חובה, אבל בחירה בספקית ביטוח שהביקורות סביבה חיוביות בסך הכל, יכולה בהחלט להעניק לכם שקט נפשי - בידיעה שאתם ככל הנראה בידיים טובות.

בודקים ומכירים את הכיסויים העיקרים​

הגענו לחלק האחרון, רגע לפני קו הסיום. נכון זה לא תמיד מעניין במיוחד לקרוא את האותיות הקטנות - אבל להכיר את עיקרי הפוליסה שלכם זה לגמרי א'-ב' ברכישת ביטוח רכב, גם אם לא תזכרו אותם בעל פה לאחר מכן. אז בדקו היטב, בפעם האחרונה לפני הרכישה, את התנאים וההגבלות של פוליסת הביטוח שבה אתם מתעניינים - ונסו לשים לב לפרטים כמו מגבלות כיסוי, החרגות, גובה השתתפות עצמית וכל עמלה או חיוב נוסף שיכול להיות לכם. תוודאו בינכם ובין עצמכם שאתם מבינים מה מכוסה בפוליסה ומה לא,ואל תתבייש לשאול שאלות - אפילו להרים טלפון למוקד שירות הלקוחות של חברת הביטוח כדי לקבל הסבר אם משהו לא ברור. בסופו של דבר חשוב שתבחרו פוליסה שעונה על הצרכים שלכם ומספקת לכם הגנה נאותה במקרה של תאונות דרכים או התרחשויות בלתי צפויות אחרות - ולכן השלב האחרון הזה קריטי כמעט ומכריע.

משתמשים ב-Bestie ומוצאים ביטוח הרכב הכי משתלם עבורכם!​

אז נכון שהשוואת פוליסות ביטוח רכב עלולה להיראות כמו עניין מרתיע בהתחלה, אבל עם קצת ידע והכוונה בסיסית נכונה - תוכלו למצוא את הפוליסה המושלמת שתשתלם לכם בטווח הארוך. מה שעושה את העבודה לבאמת קלה עבורכם ומקצר הרבה תהליכים - הוא מנוע השוואת ביטוח רכב של Bestie, שפשוט מרכז לכם את כל ההצעות שמתאימות בדיוק עבורכם, במקום שתצטרכו לפנות חברה-חברה כדי לקבל כל הצעה. בעזרתו אתם יכולים גם לקבל את ההצעות בצורה מרוכזת, וגם להשוות בין הפוליסות השונות ולהתחיל לקבל החלטה מושכלת. אז כנסו עוד היום לאתר של Bestie, התחילו להשוות הצעות מחיר לביטוח רכב, יישמו את ההמלצות שנתנו לכם וצאו עם את הפוליסה המשתלמת ביותר עבורכם ועבור הרכב שלכם.

 
למעלה