מה חדש בעולם ההזרקות

קצת הפסקנו להתרגש מהחידושים בעולם האסתטיקה, היות וכל יום המדע מעדכן אותנו בחומרים חדשים, טכנולוגיות חדשות, והכל כדי להשאיר אותנו יפים וצעירים לנצח. אלא שהפעם מדובר באמת בחומר הזרקה חדש מהרמה הגבוהה ביותר, שהולך לחולל שינוי גדול בעולמות הרפואה האסתטית בכלל, ובתחום הזרקות של החומצות ההיאלרוניות בפרט.

החומר החדש שנכנס לשימוש רק לאחרונה נקרא Refilla והוא חומצה היאלרונית המורכבת משתי חומצות, באחת מוצלבת והשנייה לא מוצלבת, והשילוב בין שתי חומצות אלו הוא שהופך את החומר לייחודי. חומר גלם מקורו מיפן שידועה ביכולות הטכניות הגבוהות שלה ובפיתוחים מרחיקי לכת, ולכן מדובר בחומצה היאלרונית ברמה הגבוהה ביותר שנמצאת כיום בשוק.

החומצה בעלת טווח פעולה ארוך במיוחד, הרבה יותר מכל שאר החומצות הקיימות, היות ופירוק החומר הוא איטי יותר, ובנוסף, ההרכב עם החומצה הבלתי מצולבת מייצר יתר לחות בעור הפנים. כך שהמטופלים זוכים בטיפול אחד לשתי תוצאות עיקריות: גם השבת נפחים והרמה אזורים נפולים בפנים, וגם שיפור מרקם העור והענקת לחות וזוהר לפנים, במיוחד בימים החמים של הקיץ.

החומצה מגיעה בריכוזים שונים והרופאה המטפלת יכולה להתאים את המזרק לאזור המטופל, יש ריכוז גבוה יותר למילוי בעצמות הלחיים וקו הלסת. יש ריכוז עדין יותר לקמטוטים מעל השפה, ויש את הריכוז העדין ביותר שמתאים לטיפול באזורי העיניים.

ד"ר לורה מוצ'ניק, רופאה כ-25 שנה ועוסקת בעולם האסתטיקה מזה שנים רבות. היא בעלת קליניקות פרטיות המעניקות טיפולים אסתטיים שונים ברמה הגבוהה ביותר. ד"ר מוצ'ניק מאמינה בשדרוג ולא בשינוי, ולכן התוצאות הן טבעיות ואסתטיות.



WhatsApp-Image-2019-08-09-at-14.31.57-683x1024.jpeg
צילום: רחלי פרידמן​

ד"ר מוצ'ניק אימצה את השימוש בחומצה החדשה Refilla בשגרת הטיפולים שלה, והיא מעידה על רמת חומר גבוהה עם טווח פעולה ארוך במיוחד, כלומר שחומצה היאלרונית רגילה טווח השפעתה נע בין 8 חודשים לשנה, הרי שהחומצה ההיאלרונית Refilla הטווח נע בין 14-18 חודשים. וזה משמעותי מאד. יש לזכור כי השפעת החומר שונה ממטופל למטופל והוא אינדיבידואלי ותלוי מצב העור והגיל.



הזרקות להשבת נפחים מומלץ לעשות בקליניקות של ד"ר מוצ'ניק, עם הצוות המקצועי, החומרים והמכשור המתקדמים ביותר, ועם התוצאות הטבעיות והגבוהות ביותר. רוצה להשיב את הזוהר לעורך? ד"ר מוצ'ניק מחכה רק לך.





מרפאות האסתטיקה של דר' לורה מוצ'ניק:

תל אביב,
רמת החייל, רחוב ראול ולנברג 20, קרית מוצקין, שדרות גושן 86 קומה 1, באר שבע, בית אביסרור קומה 1. אשדוד, מגדלי K TOWER שדרות ירושלים 18, קומה 1, חדר 126. לתיאום תורים : 053-2385399

אתר:
https://www.drlora.net/

פייסבוק : https://www.facebook.com/doctorMuchnick/

אינסטגרם : d.r.lora

 
למעלה