מה מדליק אתכן?

בטח המסיבה בחמת גדר!!!

30 חשפניות!!! בירכת בירה!!! האיבקות בשוקולד!!! מרתון סרטי וולט דיסני כחולים!!! וכוכבת הערב אנג'לינה ג'ולי לבושה שני פייאטים!!! ההגעה לשם במסוק!!! עם טייסת במדי קרב מינימאלים!!! נשמע טוב לא?
 

vip 12

New member
Hold It...../images/Emo32.gif

30 חשפניות-בסדר...
בריכת בירה - בסדר... (עדיפות ל"קארלסברג")
האבקות בשוקולד - בסדר... (עדיפות ל"פרה")
מרתון סרטיי "וואלט דיסני כחולים" - בסדר... (רק שלא ינפצו לי מיתוסים על האיבר של פופאיי והחזה של מיני).
אנג'לינה ג'ולי? בסדר...(רק שלא תברחי עם בראד פיט, בן-זוגה שיבדה לחיי כיעור קצת).
הגעה במסוק - אני עובד בחברת תעופה אז זה גם בסדר...(אין מסוקים ורודים!), לגביי הטייסת-עובדים על זה...אם זה טייס שהוא בעצם "טייסת"? זה נחשב?
קיצור, הכל טוב ויפה! רק שאלה אחת מפריעה לי...
מי ל ע ז א ז ל מתחתן ??
 

vip 12

New member
היחיד שאעני מכיר בנושא הזה...

הוא "אייג'נט מולארד" -שהוא מעדן בחתונות...יאאאמי!
אלעד.
 

vip 12

New member
הילד רק עכשיו שם לב לטעות...

אבל - הוא לפחות כותב בגובה העיניים ולא במילים מאוד "גבוהות" שלעיתים, וכך אני בטוח, אפילו תושביי הפורום מבינים רק מעטות מהן. בכל אופן - לא הייתה לי כוונת השתלחות (בניגוד אליך?) ואני רק אגיד שאת די משעשעת באופן כתיבתך (כשהוא לא מרמז וצופן בחובו אצבע צוחקת על אחרים...). שיהיה לך ולהזיותייך המשך ערב נעים, אלעד.
 

הזוייה

New member
תתבע אותי

א. דבר בשם עצמך.אתה מוזמן לקרוא קצת פילוסופיה וספרות שתכניס ללקיסקון שלך יותר מילים מהיי וביי בת כמה ולמה, משיכת אותיות, שמופי, מוקי יוקי וחבורתיו. ב. "לא הייתה לי כוונת השתלחות (בניגוד אליך-?) אז בשביל מה ציינת את זה,כי הרגשת צורך עז לכעוס לללטף ובאותה נשימה לנסות להצליף..? לא פנית אלייך במטרה להשתלח, לא מכל דבר צריך לקום ולצעוק גוואלד, קצת ילדותי. ג. " ואני רק אגיד שאת די משעשעת באופן כתיבתך (כשהוא לא מרמז וצופן בחובו אצבע צוחקת על אחרים...)."- איש יקר, הכל בעיני המתבונן. Take it or live it. אור ודרור לך.
 

agentmulder

New member
רק אם זה בחוף הים

עם הרבה יונים וכולם חייבים לבוא עם בגדי ים של שנות העשרים - כאלה מלאים עם פסים. מממ.. נראה לי שאני אוותר על השפמים וצילינדרים לבנים ותסרוקות שירלי טמפל לבנות. כמה אפשר להתאכזר?? :)
 

agentmulder

New member
מי? אני?

אני פשוט אהנה לראות הרבה אנשים מבוגרים לבושים כמו ילדים בני שש :)
 

הזוייה

New member
השופל בדרך לרמוס היפותזות.

Nonsense, נביאים קמו פה בן לילה. מחפש הסבר להתנהגות ברבדים עמוקים תת הכרתיים, מעניין. מי הם אנשי המודיעין שלך שעשו עבודת מחקר אמפירית זו? כוחניות מושכת רק מי שנמצא באותו מצב. (כבר מביאה שוט, וחליפת איומים). אבל להשכלה כללית בכדי להפריח את ההיפותזה הנ"ל: נארטיב של כוח ושליטה הוא סימפטומים של אדם שלא מסוגל לשלוט על הדחפים, היצרים והאינסטינקטים שלו ובעל סופר אגו חלש. כשמגיעים לדרגת חוסר נוחות של אנרגיה שלא נפרקה (מתח) מחפשים דרך לפרוק אותה ולחזור לאיזון ע"י השגת מתח מכאיב ותענוג. האשליה של סיפוק או עמדת כוח גורמת להם לנסות ולהחצין את ההתנהגות שלהם כדי לראות אם גם הם עצמם יכולים ליהנות מאותן הנאות ולפתור אולי קונפליקטים פנימיים. זוהי חזות מזויפת שהאדם נאלץ לארגן לעצמו, בכדי להתמודד עם העולם ולהתאים את צרכיו. אדם שקשה לו ליצור קשרים אינטימיים מגיב בתוקפנות/דחייה כלפי אנשים הנתפסים כמאיימים על העצמאות שלו ולכן יש תחושה בתפיסה של קיבעון אנאלי-שליטה מי יותר חזק פרפקציוניזם זהו אדם שאין לו גבולות. מצ"ב קובץ שייתן אולי ראייה על מה שציינתי. http://www.dungeon.co.il/f/index.php?showtopic=3388
 

agentmulder

New member
מישהי פה למדה יותר מדי למבחן...?

הרבה מילים מפוצצות לא אומרות שזה נכון. כמו שמיליארד זבובים למעשה טועים כשהם בטוחים שחרא זה דבר טוב. כמובן שאני מדבר שטויות!
 

netnelaa26

New member
אני בכלל אוהבת חננה :)

מי בכלל רוצה מנייאק אני לא מחפשת חתיכים עם שרירים ששמים לי איזה שמן לטיגון על הגוף פיכס :) אני אוהבת אותם עם סנדלים מכנסיים קצרים מלא שיער על הראש רעמה כזאת שאני אוכל להחביא שם דברים :) לא סתם בגדול אני באמת אוהבת חנונים הם באמת מדליקים אותי מה לעשות זה הטעם שלי :) אבל אני אוהבת את האישיות של הבנאדם זה יותר מעניין אותי ממראה שכך הכל פתוח אצלי .....next
 
מדליק אותי:../images/Emo59.gif../images/Emo9.gif

בחור יוזם, קאריזמטי, קצת שובב ויחד עם זאת צנוע.. צניעות מתובלת בפילפליות
כובשת אותי.. בחור שיזלזל בי, שיפגע בכבודי ולא יעריך אותי, לא יהווה חלק מחיי וכמובן לא חלק מליבי ונשמתי
...
 

anaty2 7 1

New member
אישית:../images/Emo140.gif

לא אוהבת בחורים שתופסים מעצמם או בחורים שמחפשים להעביר את הזמן שלהם או שמחפשים את עצמם. מה שכן מדליק אותי: בחור עם חוש הומור שכל הזמן מחייך (פלפל),בחור אופטימי בחיים,שתוטניק. שיהיה על מה לדבר איתו, ראש פתוח,רומנטי. חובה שיער קצוץ או קרחת ואפילו קצת זיפים.
 
למעלה