מה מדליק אתכן?

agentmulder

New member
מה מדליק אתכן?

יותר מפעם אחת נאמר לי שבנות מחפשות דווקא את ה"מאניאק". זה שיתנהג אליהם קשוח ולא אכפתי, ובעצם ירמוס אותן ואת הכבוד העצמי שלהן. מה הקטע המזוכיסטי הזה? ברור לי שמחזר כלבלבי לא ממש יהיה מושך לבחורות, אבל למה ללכת על ההיפך המושלם ובעצם לפגוע בעצמך? יכול להיות שתחושת ה"כוח" ו/או האי אכפתיות שאותו אדם משדר זה מה שמושך, ועדיין יש ברירות הרבה יותר טובות.. אז מה אתן אומרות?
 

k e r e n m

New member
אוההו עוד פעם

דיון המניאק
אז אחת ולתמיד זה דוחה ומגעיל אותנו זה ילדותי ומפגר להתנהג כך.לפחות את אלו שיש שכל בראשן..
 

k e r e n m

New member
"מקורות נשיים מרובים"

כנראה שחיפשו שעשוע ולא משהו מעבר,לי יצא להתקל כאן בנט במניאק או שניים והפיתוי לשחק איתם את המשחק הוא גדול מודה-אבל את זה עשיתי רק משיעמום לרגע לא חשבתי שהם סוג הגבר שיוכל להיות ה"אחד" בשבילי.והגעתי למסקנה שהם גברים שפשוט כ"כ מפחדים להיפגע עד שהם עוטפים את עצמם במגננות שונים של משחקים.
 

bvb6

New member
במקרה שלך - את ה"מנאיק"

או שזה עבר לך - תני רמז אני יודע שכבר כתבו את זה - אבל זה עדיין מצחיק ( כי זה נכון )
 

k e r e n m

New member
../images/Emo46.gif סליחה??

אני מכירה אותך מאיפשהו?? אתה חצוף,אתה לא מכיר אותי כלל וכלל אז אל תנסה להתיימר אפילו לנסות לנחש מי אני..ותרד ממני אחת ולתמיד זה כבר גובל בהטרדה.
 
תגובה ראשונה...../images/Emo13.gif

כל הכבוד לך ששאלת... רוב הגברים לא שואלים בכלל מה אנחנו אוהבות ולכן: חושבים שאנחנו אוהבות "מאניקים" אני לא יודעת לגבי האחיות שלי אבל אני מעדיפה דווקא את ה"מותקים" לא את "המניאקים", אף פעם לא חיבבתי את "הילד הרע" תמיד התרחקתי מהם... אל הנחמדים וה"מאמי" תמיד התחברתי כי היה לי נעים בחברתם. אני מקווה שעניתי לשאלתך... אוהבת חמודים אמיתיים עדי
 

smile2life

New member
מנסיוני נשים מתרחקות מאנשים כמוני

"מתוקים." אז אל תתזבלי את המח. אני טיפוס מאוד רומנטי ומשקיען ומשום מה נשים מתרחקו ממני כשאני כזה ונמשכות אליי כשאני אסרטיבי, מוביל ומזלזל. אני לא מצליח להתמיד בהתנהגות זו ולכן אני נשאר בסופו של דבר לבדי.
 

wasaby

New member
לוגיקה לקויה

אתה בעיניך נחמד ונשים מתרחקות ממך. זה לא אומר שהן מתרחקות ממך בגלל שאתה נחמד, יכולות להיות אלף סיבות אחרות שאתה לא מודע להן. אולי אתה לא כזה נחמד כמו שאתה חושב, אולי אתה מבלבל בין נחמדות לחוסר בטחון וחוסר עמוד שידרה. בטחון עצמי (אמיתי, לא חוסר בטחון עצמי שמתבטא בשחצנות) הוא תכונה מושכת. המניאקים לפעמים מצליחים למשוך נשים בטווח הקצר מכיוון שהם כל כך משוכנעים שהם מתת האל למין הנשי שהשכנוע שלהם מדבק. בדרך כלל אחרי זמן קצר כל אישה אינטיליגנטית תגלה אם הדימוי העצמי הזה לא מוצדק.
 

vip 12

New member
מה מכבה אותן...?

ידידי היקר...הנה לך משפט שיתמצת לך את מה שאני חושב על הדבר המטומטם הזה שמזכיר "התנהגות במועדון סאדו": "בגישת ה 'מנייאק' בחרת - בסוף לבד נשארת..."
כל הזכויות שמורות לי
. אלעד.
 
למעלה