מה קורה עם מפגש

DVD10

New member
מה קורה עם מפגש ../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

אני באמת לא מבין למה לא מתקיים מפגש? הפורום קיים בדיוק שנה ושבועיים (אם חישבתי טוב) ובכל הזמן הזה לא התקיים מפגש אחד, או מפגש רשמי אחד? תהרגו אותי אבל אני לא מבין למה? אני כבר העלתי משהו כמו לפחות 5 הודעות בעבר וכל פעם יש התחמקויות או תשובות כמו, אל תדאג זה בארגון וכול מיני תשובות דומות. אז מישהו יכול לקבוע תאריך ולדבוק בו? הרי זה לא שיש כאן 200 אנשים וקשה לקבוע על תאריך שטוב לכולם (הלואי שזה היה המצב) אבל בינינו יש כאן משהו כמו 10 אנשים או משהו כזה אז המצב יותר גמיש. אשמח לתשובה הולמת ולא לעוד תרוץ או דחייה.
 

DVD10

New member
באמת?

אני כבר אמרתי כמה פעמים שתבואו אלי,אני רק מתלונן אל האי-היזימה. אבל אני לא רוצה את פגישת הפורום הראשונה אצלי, אחרי זה למה לא.
 

Wing Chan

New member
הוא כבר הציע איזה מליון פעם... :\

אבל עזוב את זה עכשיו, לפי דעתי מיפגש ראשון צריך להיות במקום ציבורי ולאו דווקא בבית של מישהו עם אוספים, זה כדאי שיהיה במפגשים מאוחרים יותר לדעתי. לשבת איפשהו, להכיר את האנשים, להריץ כמה צחוקים, לבלוס באיזה פאסט פוד, אולי ללכת לתור איזה חנות קומיקס-צעצועים באיזור (אם נגיד קובעים בת"א אז אפשר להתחיל בעזריאלי, לנדוד לאוטאקו או משהו, לחזור לעזריאלי...לא חייב להיות מתוכנן)
 

DVD10

New member
תודה על האישור והחיזוק

אבל לפי מה שקורה בפורום הזה פגישה לא תהייה לעולם, וחבל כי לאט לאט עוזבים עוד אנשים וזה חבל, אבל אולי זה הכיוון של הפורום הזה, ושוב אני אומר חבל כי אין אלטרנטיבה אחרת לתחום הזה.
 

DVD10

New member
אני מבין שהכי פשוט זה להתעלם מהנושא

והוא ישכח נכון? אז זהו שלא, אם אתם רוצים להשאיר את הפורום לבסיס וירטואלי סבבה, אבל לי זה לא נראה כי נושא האספנות הוא של AF, פלסטיק דו-מימדי, ולא וירטואלי!!!
 

Wing Chan

New member
פורים מתקרב...

ואני יש מספיק מפגשים ללכת אליהם. אני אשמח להבריז מהמפגשים האלה בכדי לעשות מפגש ראשון אחד היסטורי של פורום AF. נו, שמישהו יארגן, אני אהבל מדי בשביל זה. אבל אם אף אחד לא ירים את הכפפה אז אני ארים.
 
למעלה