מועצת השבט - פרק 4

Fairywitch

New member
צודקת. לכן שרשרתי הכל לכאן../images/Emo140.gif

אנא שימו לב שאם מישהו כבר פתח שרשור של פרק מסויים- לא לפתוח עוד אחד.
 

McFlyRoni

New member
../images/Emo109.gif מממ שני דברים ../images/Emo26.gif

1. זה לא אמור להיות הפרק ה3? כאילו, זאת ההדחה של הפרק של אתמול, בסך הכל חילקו את זה לימים שונים.
2. למה לפתוח שירשור חדש רק להדחה? כבר יש שירשור לפרק אז עדיף לשרשר לשם...
 
זה לא "שירשור רק להדחה"

לפי מה שהבנתי זה פרק של שעה וחצי זה פרק 4. ולא ביום שבת שודר פרק כפול 1 ו-2 הפרק השלישי שודר אמש והיום זה הפרק הרביעי :)
 
טינה צריכה לעוף

היא החלשה והיא צריכה לעוף.. הבא אחריה הוא יואב רק כי הוא מעצבן אותי.. גם שחר צריכה לעוף מתישהו..בקושי מראים אותה ככה שאי אפשר לשפוט את ביצועיה..
 
למה צריך את האתגר הזה?

אתגר גרזן הפלדה או מה שזה לא יהיה. אז יש לך אפשרות להצביע פעמיים, נו? זה דבר רע יותר, ככה אתה יכול להצביע נגד יותר מבנאדם אחד. אז אנשים יתחילו להתנה אליך יפה? אנשים לא ידיחו אותך רק כי אתה יכול להצביע בצורה חד פעמית פעמיים? הם מתייחסים לאתגר הזה כאל חסינות אינדיבידואלית וזה לא נכון! ונזכרתי למה גיא זוארץ נשמע (בין השאר): לשדרן חדשות! כל משפט הוא מסים בהורדת הקול ממש כמו בכתבות של כתבים בערוץ 2. חוץ מזה הוא מתחיל אתגרים בהנפת יד מצחיקה כזאת כאילו הוא משגר משהו. אין לי מושג מאיפה הוא הביא את זה אבל הוא פשוט נראה מגוחך. כשהוא חוזר לאשתו, אנשים ברחוב צריכים להראות לו את תנועת היד הזאתי ואז להעלות איזה גיחוך קטן. ואז כשיב"ז (לשעבר) תראה את זה היא תגיד לו שהוא משוגע ובעונה הבא (אם וכאשר) הוא לא ינחה את התוכנית ואז כל מעריצי השרדות הישראלית יצאו במחולות. איזה חלון נחמד........ ד"א, למה ערוץ 10 לא יודע לערוך שום דבר בתוכנית? למה תחילת הפרק מתחיל בכמעט סקירה מוחלטת של הפרק הקודם? למה יש שני פרקים בשבוע כי ערוץ 10 חושב שכל החומר שמצולם אצלו הוא קריטי? למה למה ולמה. למה לא עורכים את התוכנית הזאת מקצוענים?!?!?!? למה אני רואה את זה אם אני לא אוהב את זה? כי זה לא כל כך נורא. זה מאוד מעצבן אבל לא משמיד לחלוטין את חווית הצפייה.
 
למה אומרים מתמודד?

הם לא אומרים באמריקאית COMPETITOR. צריכים להגיד האדם. למרות שזה סתם להיות קטנוני. משהו הפעיל את גיא זוארץ על סלואו מושן? הוא שכח להביא איתו מהבית את משקפי הקריאה שלו? ולמה בפרסומות אנחנו רואים פרצוף של אחד המתמודדים עם שם השבט? זה צריך להיות רלוונטי במיוחד עם בהמשך הם עוברים לשבט אחד שלא מתחרה עם עוד שבט. כנראה משהו שכח להגיד את זה למחלקת הפרסום של ערוץ 10.
 
יואב הלך.. הם הלכו לפי מי שהכי עצבן אותם

ולא לפי מי שהכי חלש.. לפי הפרומו נראה לי שג'יבארו הולכת להפסיק ביום רביעי...
 

bsomm

New member
מישהו שם לב איזה תנועה מגונה יואב עשה?

בזמן הדחתו, כשהוא נפרד מהשבט, הוא מרים יד לשלום, אבל אצבע אחת בלטה לה יותר מידי...
 

LiRs Lullaby

New member
כמו שהצופים מכירים אותו,

הוא בטח עשה את זה בטעות. כמו את כל שאר הדברים שהוא עושה
 
Jen74

בבקשה ממך אל תגלי לאף אחד מי יודח בפרקים הבאים, כי זה יתפשט כמו אש בשדה קוצים ואז איכשהו אנשים שלא רוצים לדעת יקראו על זה.
 

Jen74

New member
זה בדיוק מה שאני חושבת ../images/Emo140.gif

אני שונאת ששמים ספויילרים כי גם אם אני לא פותחת וקוראת מישהו תמיד מקלקל וכותב בלי ספויילר.
 
תודה:) וכנסי שניה..

את יכולה לספר לנו דברים שלא יהרסו את הצפייה? למשל מה קרה מאחורי הקלעים? האם זה נכון שהמתמודדים מקבלים אוכל אם הם ממש רעבים? וכל מיני דברים שמן הסתם לא יראו בתוכנית..
 
אהבתי, אהבתי, סוף סוף מונגה התעופף

וטינה הביאה לנו שגיאת כתיב קטנה במקום גיא - גאי. אבל היא נראת מותק כזו, הלוואי הייתה קצת יותר חזקה פיזית, אני לא חושבת שזה בסדר שהוא עזר לה.
 
טינה אולי החלשה אבל יואב?!?!? מה זה?

אז נכון שהוא גבוה ואולי חזק, אבל שום דבר מזה לא עוזר לשבט מאד הפליא אותי בכלל שהם חשבו להשאיר אותו כשגם הגובה גם החוזק לא עוזרים והאופי שלו פשוט מזעזע לגבי העזרה של מושיק לטינה, עוד לא גיבשתי דיעה,אבל כן הופתעתי בכלל נראה לי שסבאנה כל כך לא מתחברים אחד לשני הם משדרים כאילו אין כל כך קשר בינהם בכלל וליה-כל מה שמעניין אותה כל הזמן שחלוקת תפקידים בין גברים ונשים מאד ברורה לדעתה.עצוב משהו.
 
למעלה