מיהו איכס השנה ברדיו?

מיהו איכס השנה ברדיו?

בתחרות איכס השנה 2004 של 'וואלה' לא שכחו את קטגוריית הרדיו, שבה אורי אורבך, נתן זהבי, לילך ברנע ואורי דן מתמודדים על התואר הנכסף. הצביעו והשפיעו!
 

EladCanada

New member
וואו זה היה קשה

התחרות בין לילך ברנע לבין אורי דן היתה קשה, בסוף אורי דן ניצח אצלי.
 
איכס השנה בלי...

פנחס עידן? לא שווה. בכל מקרה, אצלי גם אורי דן לקח. ואני גם מאמין שהוא עצמו יזכה באיכס השנה 2004...
 
אני גם הלכתי על אורי דן... ../images/Emo13.gif

אבל הפייבוריטים שלי הם דווקא דידי הררי ושמוליק טיאר (וגם פנחס עידן, למרות שהוא לא כזה מוכר). ותודו שהיה נחמד להוריד את המים על נענע...
 
../images/Emo18.gif חשוב לציין

חשוב לציין שבשרשור זה אנחנו בוחרים את המועמדים לתחרות.
את הבחירה עצמה נעשה באופן הרבה יותר מסודר, בשבועות הקרובים.
 

ludin102

New member
בחירתי היא../images/Emo122.gif

למרות שקשה להחליט בין שתי האורים ולילך ברנע בחרתי לבסוף בלילך. ולמה?? כיוון שבשידור עצמו היא נשמעת נחמדה ועדינה שכל העולם וורוד ואנחנו בשלום עם כולם, אך כאשר שי ודרור ביצעו שיחת טלפון מפתיעה וביקשו לדבר איתה היא הגיבה בצורה ממש לא יפה שלא יאה לה, וזה רק מוכיח מי הוא אדם אמיתי וטוב גם בחיים ולא רק ברדיו!!
 

ludin102

New member
היא אמרה

הם דיברו תחילה עם המפיק הנחמד והמצחיק שלה, כאשר שי ודרור שיכנעו אותו להעביר את השיחה אליה כדי שיוכלו לדבר איתה על נושא הקראת שמות ההרוגים בתאונות הדרכים שמתוכנן לעלות בגלגל"צ אמרה לילך כתגובה לבקשתו של המפיק: מי זה?? שי ודרור?? מה יש לי איתם?? אין לי מה לומר להם!! יש לציין שזה היה בצורה מזלזלת ומגעילה שנשמעה בבירור בשידור עצמו!!
 
לודין,

אתה צריך להבין את הסיטואציה בו היא הייתה נמצאת: היא משדרת בגלגלצ בשעות 18:00 עד 20:00, במקביל לה משדרים ב- 102FM שי ודרור, ופתאום הם רוצים להעלות אותה לשידור בשידור-חי. אפשר בהחלט להבין את ההתנהגות שלה במקרה הזה ספציפי. אם היא נחמדה או לא במציאות - אני לא יודע. אבל אני משוכנע שהיא משדרת בצורה מדהימה. אני זוכר תקופות שנסעתי בשיעורי הנהיגה שהיו לי (לפני כשנה) בשעות הערב. באמת היו שקיעות באותם שיעורים. "השקיעה צצה לה מעל לחוף ת"א", אמרה לילך עם הקול המושלם שלה וצדקה, "אז סעו לכם בזהירות". עד היום, כשאני לבד בנסיעות ארוכות, אני מתמוגג מהקול שלה.
 
צודק לחלוטין

ובכלל, לא צריך לשפוט שדר רדיו לפי איזה בנאדם הוא אלא לפי איזה שדרן הוא. פה זה לא כוכב נולד.
 

avrir1

New member
אני דווקא בחרתי ברצינות

אני דווקא בחרתי ברצינות ובלי ציניות בנתן זהבי.. נמאס מהדמגוגיה ומהרטוריקה הזולה
 
למעלה