מיכל שלום , וגם לאחרות פה שיכולות

נופר30

New member
מיכל שלום , וגם לאחרות פה שיכולות

לעזור אנחנו נכנסים לדירה חדשה בעוד כמה חודשים ( אומנם יד שניה אבל חדשה לנו ) יש לנו כסף לשיפוץ ראשוני (אנחנו מתכוונים לעשות מקלחת ושירותים חדשים לגמרי )+ שינויים קלים בבית כולו ומאוחר יותר נשקיע בשינוי המטבח השבוע אני מקווה לצלם כמה תמונות מהבית על מנת שאוכל להמחיש לך את שאלותי הבית עצמו גדול מאוד ( למרות שהוא 3.5 חדרים ) ככה שאפשר לשחק עם הכל וכעת לשאלה שבנתיים התעוררה לנו בעלי הבית משאירים לי ארון אדום בחדר השינה ( לא משהו שקצת צבע לא יתקן ) הרעיון שלנו בעיקרון היה לצבוע קיר אחד של החדר שינה ( הקיר שעם הגב למיטה )בצבע לילך ואת שאר הקירות של החדר + הארון שמשתרע על קיר שלם בצבע קרם (האם הולך קרם ולילך ?)ואז לתת מעט קישוט ( או פסים ארוכים לאורך הארון( בחיבור בין שני הדלתות היכן ששמים ידיות לא יותר מרוחב של 10 ס"מ יחד ) או איורים קלים עם סטנסל ולהצמיד ידיות ארוכות לאורך הארון ולהתאים את שאר אביזרי החדר בסגולים ולילך האם לדעתך זה ילך ? כמו כן אני אוסיף ביום שישי תמונה של הסלון ששם אני ממש ממש נתקעתי עם הרעיונות של מה לעשות תודה
 
קרם ולילך ../images/Emo45.gif

גם אני אמורה להיכנס לדירה חדשה במודיעין ואנחנו מתרגשים מזה לאללה. השילוב של קרם ולילך מקסים לדעתי אך אנחנו מתכננים אותו לחדר של הילדה (בת חמישה חודשים) - נראה לי שזה שילוב טיפ טיפה ילדותי. אבל זו דעתי האישית..
 

נופר30

New member
הכל לדעתי עניין של אך לשלב לא ?

ויש גם כמה גוונים של לילך אני מתכוונת ליותר כהה שמתקרב יותר לסגול אבל אקח את ההערה שלך לתשומת ליבי תודה
 
חדר השינה

חיכיתי לתמונות כפי שהבטחת כי הן באמת יאפשרו התייחסות כמה שיותר מדוייקת למציאות ולא ע"ס ניחוש ודמיון פרוע שלי איך נראה החלל, אז אם ניתן שילחי במהירות תמונות בכל אופן אני לא הייתי משתמשת בלילך ובז אלא משלבת שני גוננים מאותה משפחה בכדי לא ליצור עומס בחדר שינה .
 

נופר30

New member
אז זהו שהבעל מחק בטעות את התמונות

ולגבי הגוונים בחדר שינה ביום שישי היינו בבית אמא שלי ואני והיא אמרה בדיוק אותו הדבר ולכן ירדנו מהקרם והלילך ונעבור ללילך בהיר ולילך כהה יותר ( כשרק קיר אחד הוא בכהה )
 
למעלה