מיקה - שרשור תמונות ענק, חלק 3

ענבי פ

New member
טוב, שכל אחד יחשוב מה שהוא רוצה

באמת שאין לי כוח להתווכח פה עם אנשים... מבחינתי, הוא לא ערבי אלא ל-ב-נ-ו-נ-י ויש הבדל ענק סוף פסוק!
 

אבירן171

New member
לא ראית טוב

גנאלוגית: בני אדם אשר מתגוררים, או שאבותיהם התגוררו בחצי האי ערב פוליטית: בני אדם שהם אזרחים במדינות אשר חברות בליגה הערבית (או בצורה גסה יותר, העולם הערבי). הגדרה זו כוללת מעל ל-300 מיליון בני אדם. יש לציין כי בליגה הערבית חברות כמה מדינות אפריקאיות, כגון ג'יבוטי וסומליה, שתושביהן אינם ערבים כלל. וקיימים ערבים שאינם אזרחי מדינות אלו (בארצות הברית, ישראל, במדינות אירופה וכו'). א', ההורים שלו גרו שם והוא גר בעצמו. ב', לא נראה לי שהוא הגיש טופס ויתור אזרחות. ואני לא רוצה להתווכח איתך על זה. רק להראות לך שאת טועה ויפה אם תביני את זה. עד נקודת אור, ויקידפיה לא צודקת בכל מילה ומילה. זה למה הוא גם לא מקור מהימן.
 

helen333

New member
לא כל העברים שונאים יהודים.

ואני מסכימה 100% עם אבירן. אמא שלו לבנונית - אז הוא לבנוני ממנה. פשוט וקל. וגמאני בהתחלה היתווכחתי כי לא רציתי להאמין שהוא ערבי. כי חשבתי "וואי אז הוא בטח שונא יהודים" אבל בבקשה על תחשבו סתם דברים...תשאלו ותקשיבו.. ואז אמא שלי אמרה לי "לא, לבנון זאת ארץ ערביה." וזה נקודה. סוף פסוק. אתן יכולות להמשיך סתם לדמיין. אבל תשאלו מישהו מבוגר..אמא\אבא\אבירן חחח XD או דוד או דודה אני אומרת לכם שזה מידע שפשוט לא מתווכחים עליו כי זה מה שזה וככה זה. לבנון היא ארץ ערביה. מי שנולד בא נחשב כערבי (תלוי מה ההורים שלך) ואמא של מיקה לבנונית..טוב אין לי כוח שוב לחרוש..בעע תאמינו למה שבא לכן. אבירן פשוט אומר לכם ת'אמת.
 

lollipop161

New member
גם אמא שלי אמרה שלבנוני זה ערבי

והאמת- שזה נשמע הגיוני. אבל אני לא בטוחה ב-100%... קראתי גם שאפילו הדרוזים (ישר קופצת לכם המילה ערבי) לא ערבים. הם לא מגדירים את עצמם כך. אבל אולי זה סתם מקרה... האמת שנראה לי שזה נכון במובן מסויים, שלבנוני זה ערבי. נכון שזה לא נשמע טוב... נו אבל מה זה משנה... כבר הספקתם להכיר את מיקה מקרוב ושום דבר לא ישנה את הגישה אליו, נכון?
 

lollipop161

New member
הכל הולך לפי האמא, לא איפה שנולד

אני לא בטוחה ב-100%, אבל אני חושבת שלבנוני זה ערבי..... הכל בגלל שאמא שלי אמרה חח
 

קארין 555

New member
מהמהמהמהממה

ללללא הבננתי מוצא/דת . בקיצור הוא תומך בערביםםםם ? הוא נגד יהודים? אולי תעשו שירשור מידע על מיקה? כל מה שיודעים להגידץ ככה נידע הרבה יותר.מי לוקח אחריות ?
 

ענבי פ

New member
הוא לא נגד יהודים והוא לא תומך בערבים!

והוא לא מתעסק בפוליטיקה בכלל, זה לא מעניין אותו..... הדבר האחרון שתראו אותו מדבר עליו זה על פוליטיקה ;) והוא לא שונא אף אחד, לא יהודים ולא שום יצור חי על פני כדה"א ;) הוא מקסים... לא ראיתי אף פעם שיש בו שנאה או שפיטה מוקדמת של אף אדם... למה שהוא ישנא יהודים? כאילו למה לו? הוא ממש לא כזה
ואם זה כ"כ מעניין, כל פעם שמנסים "לסחוט" ממנו עמדה פוליטית כלשהי או לערב אותו בנושא הזה, הוא מתחמק, והדבר היחיד שהוא אמר על זה זה ש"זה מצב מסובך של האיזור, שדורש פיתרון", כי כנראה שזה פשוט לא נוגע לו. לא בראש שלו! ובצדק ;) לא צריך להתעסק בפוליטיקה.... הוא זמר, וזה הכל
והוא אמר אישית לסיוון שהוא מקווה להגיע לישראל בעתיד, והוא דיבר איתה והוא ידע שהיא ישראלית... אז הוא לא שונא ישראל ולא שום דבר :) אין לו סיבה גם... מה את רוצה לדעת?! :)
 
קטללניי בדיוווווק אבל

אני אוהב שהוא ממשיך את ה"גגגה" לא שהוא עוצר אותו מהר כמו בקוקו אוכלים אותו בלי מלח
 

ענבי פ

New member
חחח

אני אוהבת שהוא עושה את הקאצ'ינג רועש כזה בסוף, עוצמתי ;) שמשאיר טעם לעוד!
 

קארין 555

New member
ההההננה כאן הווא עוושה את זה פשוט מהמםםםםםםםם

קקקבלוו את האף שלו בסוף פשוט ל ה ש ת ג ע !!!!111 שווה לראות ולחכות לסוף !! http://fr.youtube.com/watch?v=_j9LdYuOS7g
 

lollipop161

New member
דייייי נוווו לטרוף אותו!!!!!!!!

אני אוהבת ממש גם את הקצ'ינג הזה: http://fr.youtube.com/watch?v=Mgh-Qixmloo תגידו לי אם אהבתם, זה בנוסף עם ריאיון חמודי. חכו לקצ'ינג בסוף!!!!!! אני חולה עליו... יש עליו שמש כזה ורוח בזמן הקצ'ינג חחחח למותתת ושאלה: למה אתר יוטיוב הפך לי לשפה הצרפתית?!?!
 

michi22

New member
יש את ההופעה הזו ב ITUNES

אבל אני לא בטוחה אם אפשר מישראל לקנות קבצים ב ITUNES? אולי אפשר אם יש לכם כרטיס אשראי מאירופה או אמריקה.... אבל ההקלטה הזו מעווווווווווווולה.... יש בזה גם את SWEET DREAMS יש את זה למישהו פה?
 

אבירן171

New member
את עושה את עצמך?

http://fr.youtube.com/watch?v=Mgh-Qixmloo שימי לב שיש לך Fr ממש בהתחלה אחרי ה-HTTP. ה-FR זה קיצור של French. תנסי לשנות את זה ל-en, הקיצור המקובל ל-English. זהו. מקווה שעזרתי יקירתי. זה הבעיה שלך, ניסיתי לתת פיתרון. אם הפיתרון לא עזר, יש לי עוד כמה בשרוול. לילה טוב
. אבירן.
 

lollipop161

New member
en לא עובד...לא משנה, נראה לי שזה הסתדר

חחחח מעניין חבל שאי אפשר להפוך לעברית =]
 

אבירן171

New member
אם תרצי, אני נותן שיעורים פרטיים בחינם ../images/Emo13.gif

חחחח לעברית. תנסי. הקיצור של עברית זה.. האממ.. קצת שכחתי.. אני חושב ש-heb.. כלומר Hebrew.
 

קארין 555

New member
חחחחח וואאאי מהמממממםםםם

אייזה חמוד שהוא שם עלייה את המסכה . וההופעה צבעוונית אני כ"כ כ"כ ממחכה להופעה שלו באאאאאאאררררץ . חחח לא יודעת אם זה נכון אבל שווה לנסות. שמעתי שאם הרבה אנשים אומרים בזמן הווה את מה שרוצה זה קורה בעתיד . אז אני יגיד וינסה : מיקה בישראל !!
 
למעלה