מיקצועית א מיקצועית ב

מיקצועית א מיקצועית ב

אם עברתי את מבחני היסוד ואני ניבחן במאי על מיקצועית א אני מקבל רשיון ליועץ השקעות (תקן אותי אם אני טועה) אם אחרי שנה או שנתיים או יותר אני נבחן על מיקצועית ב האם אני מקבל רשיון לניהול תיקי השקעות? (אם התשובה היא לא אז איזה רשיון אני מקבל אחרי שנבחנתי על מיקצועית ב?)
 

noam4u

New member
התמחות

היי באופן עקרוני צריך עוד התמחות, אל תשכח... אם תעבור מקצועית א' ותעשה התמחות של 6 חודשים אז תקבל רישיון של יועץ. אם תעבור מקצועית ב', תצטרך לעבור התמחות של 9 חודשים בניהול תיקים כדי לקבל רישיון ניהול תיקים.
 
התמחות

האם התמחות הכוונה לעבודה בפועל (סטאז) או מה? אם הכוונה לעבודה בפועל (סטאז) אז זה אומר שכיון שעכשיו אני התגייסתי לצבא אז אני לא יקבל רשיון אלא רק אחרי הצבא (כדי שאני יוכל לעשות סטאז)?
 

noam4u

New member
התמחות

היי, אכן כן... התמחות מחייבת עבוה בפועל אצל יועץ. השקעות/מנהל תיקים. יש תנאים ומינימום שעות בשבוע, בשעות העבודה (לא לילה וכדומה)
 
זה אומר

שלא כדאי לי ללמוד אלא רק אחרי הצבא או שאפשר עכשיו ללמוד ולעשות היתמחות אחרי הצבא? והאם אני צריך למצוא מקום שיקבלו אותי לסטאז או שהמקום שבו אני נבחן דואגים לי לסטאז? בחברה שלכם אפשר לעשות סטאז?
 
אתה צריך למצוא התמחות

לפנות למשרדי ובתי השקעות כדי למצוא התמחות. אני מייעץ לך לעשות את זה כבר לאחר הצבא, אלא אם כן אתה חושב שתוכל לעשות התמחות במהלך הצבא או בתוכו כמו עתודאי.
 
למעלה