מי פה מתאמן?

untitled

New member
זה באמת רעיון טוב

לרשום איפה כל אחד מתאמן, אצל מי, וכמה זמן אני, וגם רושם ההודעה המקורית (viper2k) מתאמנים אצל חיים בכר. אני 7 שנים הוא 8 שנים אני חושב
 

in_bal

New member
גם אני מתאמנת, כבר 3 שנים.....

היי לכולם, ולצור `מנהל הפורום`-בעיקר, גם אני מתאמנת ``כבר`` 3 שנים ב-קרב מגע, אבל הבעייה שלי היא שהחוג שלי לא רציני במיוחד. הסבר: הוא רק פעם אחת בשבוע, וחלק מהילדים מתחלפים מדי פעם(אנחנו בסה``כ 7 ילדים-למרות שיש את כל הציוד המתאים-אני יודעת שזה נשמע עלוב, אבל זה לא!) המאמן שלי אומר שזה פשוט הגיל(ולא משקיעים); ועוד דבר, זהו איננו חוג משולב_ז``א בנים-בנות ביחד, ואני חושבת שזה חבל. יש לי אפשרות להיות בחוג משולב,שהוא בק.מוצקין, גם כן באימונו(שם יש בניין שלם וחדיש של אומנויות לחימה)-אבל הבעייה היא... שבינתיים עזבו הבנות, ואם אני אבוא,למרות שזה אמור להיות משולב,אני אהיה הבת היחידה! דרך-אגב, לפי מה שצור הציע קודם- קוראים לי ענבל, אני בת 16, מ-ק.ביאליק, ולמאמן שלי קוראים דורי נימצקי. מחכה לתגובות...ביי לבינתיים- ~ ענבל ~
 

אנריקה

New member
תשובה לענבל

שלום ענבל. אני מכיר את המקום בו את מתאמנת,ואני גם מכיר את דורי מחוף הים בקריית חיים. כמו-כן התאמנתי אצלו קרב מגע למבוגרים. אז תשמעי, הוא לא משהו בכלל אבל ממש לידו, ברחוב שפרינצק 13 בקריית מוצקין יש מכון נוסף שמנהל מאמן מקצוען בשם יואל בן הרוש. יואל היה אלוף ישראל בקראטה 5 פעמים, אלוף שתי המכביות האחרונות וכינוס הפועל, וכיום הוא מאמן נבחרת הנוער הלאומית בקראטה. הוא גם מדריך קרב מגע מוסמך מצה``ל. אז אם את באמת רצינית שווה מאד ללמוד אצלו. מומלץ ואת לא תצטערי. תשמעי לאנריקה.
 

untitled

New member
שמעתי פעם על יואל בן הרוש

לא מכיר אותו אבל הבנתי שהוא בחור רציני כדאי לך לנסות עדיף ללכת לדעתי למקום רציני, מאשר לבזבז את הזמן ולהתקלקל (אפשר ללמוד דברים לא נכונים אצל המורים הלא נכונים במקומות הלא נכונים)
 

ghosts

New member
לא כל מורה יכול ללמד כל תלמיד....

לכן אינך יכול לומר זה מורה יותר טוב או פחות. לכל תלמיד יש תפיסה אחרת כמו שלכל מורה יש דרך יחודית ללמד. הסמכה איננה הופכת את המורה לטוב יותר.
 

.Mr. Wizard

New member
טוב, אם אנחנו חולקים אז....

אני כמעט בן 17, מתאמן כבר כמעט 7 שנים בג`ו-גיטסו - מגע מלא, והתאמנתי בעבר גם כמה שנים בג`ודו, משהו כמו 3-4. בעיקרון הקטע לא זר לי. Mr. Wizard.
 
למעלה