מי שעושה זובור על מאמן אחד, שלא יצפה שימשיך

mongol1

New member
מי שעושה זובור על מאמן אחד, שלא יצפה שימשיך

גולדהאר היה חייב לשחרר את מדוניאנין בכל מחיר, ההתעקשות להחזיק אותו כי הוא שווה משהו ומשחק מול נבחרת ברזיל מגוחך, הבן אדם לא רוצה להיות כאן, לא סופר אותנו כבר מהרגע הראשון שנחת כאן, הולך במגרש, מקלל מאמנים סידרתי(גם נמני, גם איווניר וגם לוין) ועדיין שורד אחריהם, זה פשוט בושה לכדורגל.. אין לי מושג מה היה בין יצחק לאיווניר, לאלברמן לאיווניר, לעטר לאיווניר ולבוזגלו עם נמני, אבל אני כן יודע שמדוניאנין עבר את כולם בסיבוב, ואם הוא נשאר בקבוצה, אז אני מתבייש במי שאחראי לזה........ הקבוצה חייבת כבר למנות מנהל ספורטיבי, מנכ"ל, מישהו בעל סמכה שיפסיק לבזיון הזה להמשיך לקרות.. אולי מדוניאנין שחקן טוב ברמה עולמית, אבל הוא לא רוצה לשחק במכבי והוא עושה הכל שידיחו אותו מהקבוצה, מי שלא הבין את זה, טיפש..
 

rd2310

New member
צודק במה אחוז

להושיב אותו ביציע עד סוף העונה ושיתאמן בצד,לא ביחד עם הקבוצה.כפי שעשו לבוזגלו. למיטב הבנתי,אחי הדרבי נדע לגבי מנהל ספורטיבי
 

bister

New member
25 אלף דולר וחודש השעייה

זה מה שקיבל מדוניאינין על ההתפרצות האחרונה שהפכה אותו רשמית לבוזגלו החדש. כעת עזיבתו היא רק עניין של זמן וכנראה עוד הפסד כספי שמסתמן כמשמעותי ביותר ככל שהזמן עובר והמניות שלו צונחות.
 
למעלה