מיקוד השאלה
קבוצת הורים בבית הספר התארגנה ואנחנו רוצים , בתמיכת המנהלת, להקים כיתת מצוינות בבית בספר. לאוו דווקא לפי הגדרת מחוננות של מכון סאלד, אלא התלמידים המצטיינים מכל שכבה. הרעיון הוא לתת להם כלים נוספים ללמידה עצמית, משימות חקר, העמקה בחומר הלימוד ולימוד של נושאים מעבר לתכנית הרגילה. בשלב זה מדובר על 10 שעות שבועיות, בכיתות רב גיליות (ב-ד ו ה-ו), כאשר הילדים יוצאים מכיתת האם. דיברנו עם נציגים ממכון ברנקו וייס והתרשמנו מהם לטובה. השאלה שלי היא האם יש למישהו נסיון איתם בבית ספר יסודי במסגרת דומה לזו שתארתי