שתי שאלות, כמה תשובות ../images/Emo13.gif
1. מי שלא יורד לשטח - עדיף לו גלגלים יצוקים. עם גלגלים יצוקים הוא צריך להיזהר בעליית מדרכות, מדרגות ושאר מפגעים עירוניים. למעט זה הוא יהנה מגלגלים יותר קלים וממראה יחודי. 2. יש גלגלים מקרבון - גם שלמים וגם לחישוקי שפיצים. DYMAG מייצרים חישוקים מתאימים מקרבון. הבעיה עם גלגלי קרבון זה שידוע שהם נוטים: to degrade, to delaminate. כלומר - השכבות נוטות להיפרד אחרי זמן שימוש מסוים, וכן המצב הכללי של הגלגל מדרדר עם הזמן. עבור העלות שהחישוקים או הגלגלים עולים, מדובר על הוצאה מיותרת לחלוטין למטרות רכיבה. למטרות תצוגה - אין לגלגלים כאלה תחליף. 3. יש גם חישוקי טיובלס מיוחדים לסופרמוטו - בתמונה נראה אב הטיפוס. שוב - מדובר על עלות לא נמוכה. 4. יש גם חישוקים יצוקים מיוחדים לסופרמוטו - תוצרת מרצ'סיני. מאוד יקרים, אבל קלילים קלילים, ומותאמים לנאבות של אופנועי שטח נפוצים - KTM, האסקי וכו'. 5. היתרון האבסולוטי של שפיצים מתבטא בעמידותם במכות, וכן ביכולת להתקין אותם בהסטה ממרכז הנאבה. להסיט גלגל יצוק זו בד"כ משימה בלתי אפשרית, להסיט גלגל שפיצים - עבודה די פשוטה. 6. הגלגלים היצוקים הנפוצים בשוק הם בד"כ הרבה יותר מסיביים ממה שצריך לסופרמוטו - כלומר היו יכולים להיות אפילו יותר קלילים מאשר גלגלי שפיצים. זה כיוון שמה שמצוי אצלנו בשוק ירד מאופנועים הרבה יותר כבדים ומהירים. 7. גלגלים יצוקים מאופנועים שפורקו יש בשוק בשפע ובזול.