משמר הגבול עונה 1 פרק 5 לצפייה ישירה!!

blackdog35

New member
לצפייה בפרק המלא לחצו כאן!

כל הפרטים על משמר הגבול פרק 5 לצפייה ישירה, משמר הגבול פרק 05 להורדה, משמר הגבול פרק 5 שידור חי, משמר הגבול פרק 5 שידור ישיר, משמר הגבול עונה 1 פרק 5 לצפייה ישירה או להורדה, משמר הגבול עונה 1 פרק 5 שידור חי ישיר, מג”ב פרק 5 לצפייה ישירה, מג”ב פרק 5 להורדה, מג”ב פרק 5 שידור חי, מג”ב פרק 5 שידור ישיר, מג”ב עונה 01 פרק 5 לצפייה ישירה או להורדה, מג”ב עונה 1 פרק 5 שידור חי ישיר, מגב פרק 4 לצפייה ישירה או להורדה, מגב פרק 5 שידור חי ישיר – הפרק המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית.

תקציר מגב פרק 5: אבי בן ה–18 נמצא בדרך ישירה לחרב את חייו. הוא יהיר וחמום מוח, מזלזל בסמכות ונמשך לכוח. אביו לא מצליח לדבר אל לבו ולשכנע אותו ללכת בתלם, ובמקום להתרחק מסכנה, הוא נמשך לעבריין השכונתי. כשהאופנוע שלו נגנב הוא מגייס את החברים מהשכונה בבת ים ופושט על ביתם של הגנבים ביפו. בקטטה ההמונית שנוצרת, הוא כמעט הורג את אחד העבריינים הקשורים למשפחת פשע. הבוררות קובעת שלא יוכל מעכשיו להתקרב ליפו. במקום לקבל את הדין, אבי מחליט להתחכם: הוא יתגייס למג"ב, כך הוא מתכנן, וישובץ ביחידת מרכז, שפועלת בדיוק באיזורים בהם נאסר עליו לדרוך. אבל האם זה מה שיקרה לו ביחידה?

שחקני הסדרה: את ברכה מגלם בן סולטן (האח הצעיר של ניב), יש פה גם הברקת ליהוק אחת די מפתיעה – והיא שלומי שבת, זמר בהכשרתו (נערץ עליי מאוד, זמן להודות), שמופיע בתור האבא הטורקי של אבי ברכה, ועושה עבודה יפה מאוד. ראויה לציון גם נועה אסטנג'לוב, ששיחקה את צליל בסדרה "המפקדת", וממשיכה בגילום תפקיד של דמות צבאית – הפעם בתור מירי, זו שמנסה ליישר את האי סדר שאיתו מגיע אבי, גיבור הסדרה, מהעולם שבחוץ.
 
למעלה