מ- Inner World ל- Pain To Give

eliavtu

New member
מ- Inner World ל- Pain To Give

השוואה בין שתי הדיסקים שיצאו לפליינג ביבי עד עכשיו - הרי נראה שיש שינוי והדיסקים לא אותו דבר. אתם חושבים שהלהקה עברה שינוי בין 2 הדיסקים ? איזה דיסק אתם חושבים טוב יותר- Inner World או Pain To Give ? כל זה וכל מה שאפשר להשוות בניהם.. <מקווה שהסברתי את עצמי טוב - כי אני לא טוב בלהסביר>
 

Indian Friend

New member
../images/Emo20.gif

כמובן שיש שינוי, ואני חושבת שהשינוי הזה בין דיסק לדיסק הוא זה שמושך אנשים לעקוב למשך תקופות אחרי יוצרים, מסתקרנים ומחפשים חידושים, רוצים לראות את ההתפתחות, את היצירה. קשה לי להגיד באופן מוחלט איזה מן השניים טוב יותר, מכיוון שצריך קריטריונים מסויימים ע"מ לענות על זה, וגם אז זה יהיה תחת הדעה שלי ולא משהו שהוחלט באופן גורף בין כולם. אני חושבת שלכל דיסק יש את הייחוד שלו, כל אחד מהם מייצג תקופות שונות ודרכי יצירה אחרות. כמו שרוב האנשים שומעים מוזיקה לפי תקופות, אני חושבת שכך גם הדעה על הדיסקים משתנה. ב-Inner World אפשר להרגיש הרבה חיבור לכאן, למקום, לבית. אני חושבת שהוא עוסק יותר בסביבה ובחברה, לעומת Pain to Give שבועט יותר, נותן יותר תחושה של לייב, ונראה לי שעוסק יותר ב"אני" ובחיבור שבין ה"אני" לסביבה, לאנשים, לחיים של אחרים. עוסק יותר בחיפוש כזה. זה ככה על קצה המזלג כי אני בדיוק הולכת, אולי אח"כ יהיה לי מה להוסיף. (אם תשתפו פעולה ויתפתח דיון, ויש פוטנציאל, אני אשים את זה בטאגליינס.)
 

שלמונזה

New member
האממממ ../images/Emo168.gif

למרות שאני אוהבת את שתי הדיסקים PAIN TO GIVE לוקח אצלי יותר. אולי כי הכרתי את השירים משם קודם והתחברתי אליהם, ובייחוד כי זה דיסק הרבה יותר רוקיסטי מהראשון וזה מה שאני אוהבת
 

eliavtu

New member
../images/Emo220.gif

אני חושב שהלהקה עברה שינוי שבין דיסק לדיסק. אולי סוג של התפתחות מוסיקלית.. הלחנים ב- Pain To Give בועטים יותר, טובים יותר - נותנים הרגשה שיש שם להקה טובה יותר מהלהקה שהייתה ב- Inner World. שני הדיסקים גם נכתבו בתקופות שונות וסוג היצירה משתנה בין תקופות, ואפילו מתפתח, נהיה טוב יותר- וגם יותר נסיון. אני אישית מבחינת מילים אוהב יותר את Inner World אבל מבחינת לחנים - Pain To Give ככה שאין דיסק שאני אוהב יותר או פחות... זהו לבהנתיים.
 

Slim Jim

New member
התקליטים לא נכתבו בתקופות שונות

יש שני הבדלים גדולים בין התקליטים: ההפקה - פיין טו גיב נשמע מופק הרבה יותר טוב. זה לא אומר שהשירים יותר טובים, פשוט הסאונד של האלבום טוב יותר. מיקסים מוצלחים יותר לדעתי. ההבדל השני הוא שבפיין טו גיב יש יותר מורכבות, ועבודה יותר קבוצתית מאשר באינר וורלד. לפחות ככה זה נשמע. באינר וורלד הגיטרה מאוד מאוד דומיננטית לעומת הכלים האחרים.
 

הדר ג

New member
אז לשם האיזון

אני מעדיף בהרבה את Inner World. הוא יותר מייצג את ההופעות שזה כמובן הקטע החזק באמת שלהם. בלי יותר מידי הפקה, מיקסים, טראקים, אפקטים - פשוט לנגן את השיר באולפן בלייב. ככה נוצר הקסם הזה של הפליינג, מהנגינה החיה, אפילו שאיכות ההקלטה אולי לא בשמיים. ב-PTG לפעמים זה נשמע לי "תפור מידי", עם הפרדה בין הטראקים השונים. חוץ מזה שאני גם יותר אוהב את השירים עצמם, מבחינת מילים, לחן, הכל - פשוט אלבום ענק ענק ענק. וכמובן שיכול להיות שגם אני מושפע מכך שזה הדיסק ששמעתי ראשון, עוד הרבה לפני Pain To Give, אי אפשר להימנע מזה.
 

Slim Jim

New member
בהחלט... בזכות המלל

איך קוראים לשיר עם המלל;: WANNA BE IN ALASKA AND MAKE LOVE TO AN ESKIMO
 

xero1

New member
מגיע סטוק ביום שישי לחדר אוכל

של מגל. 21:00 ליד הפירה..
 

xero1

New member
תגידו יש סיפור מאחורי זה או מה?

אני לא ממש בקיא בזה...
 
למעלה