נימאס לי כבר

מתה

New member
נימאס לי כבר

שוב לקחתי כדורים, עכשיו גם החבר שלי עזב אותי, אבל כבר לא איכפת לי מכלום. אני אמות ובמילא לאף אחד לא יהיה איכפת, אז מה זה כבר משנה? אני מרגישה מנותקת מעצמי, כאילו תיכף כבר לא אוכל להרגיש כלום.
 

אורלי01

New member
כל עוד חיים יש סיכוי

שלום לך...לא רוצה להשתמש בכינוייך, כי .... גם אני עברתי בחיי משברים קשים מאד, ורציתי למות. אני מכירה ומבינה את הרגשתך. רציתי לומר לך...בבקשה , קחי את עצמך לפסיכיאטר, שינסה לעזור לך... לתרופות יש השפעה . תני לזה צ`אנס. ותני לעצמך זמן... גם אם הכל נראה שחור וללא מוצא,אולי עם עזרה ותמיכה, ותרופות, תוכלי לאט לאט למצוא את הטעם לחייך. וזכרי...כל עוד חיים יש סיכוי! איתך-אורלי.
 

אנני

New member
כרגע

הכל נראה לך שחור ובאמת המצב הוא קשה וכואב אבל זו תקופה. אני מבינה שהיו לך כבר בעבר תקופות קשות כאלה אבל התגברת גם על אלה. ובאו תקופות טובות יותר. תסתכלי מסביבך, האםיש מסביבך אנשים או משהו שאת יכולה לשאוב מהם קצת כוח לחיות וללכת קדימה ובאמת כפי שאומרת אורלי, ללכת לטיפול מסיע? לכל אחד כאן אכפת ממה שקורה לך, ממה שאת מרגישה אז שתפי אותנו. ((((*)))) אנני
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
אני לא יודעת מה קורה איתך עכשיו..

אבל השארת את ההודעה הזו שהיא די מדאיגה, לפני יומיים. מה קורה איתך היום?
 

אורלי01

New member
מה קורה?

נעלמת, ואני מודאגת...תני אות חיים. אל תסתגרי.נסי להוציא מתוכך את מה שמרגישה, לחלק איתנו.כולנו רקמה אנושית אחת חיה...ספרי מה קורה,אורלי.
 
למעלה