נניח שהיו לכם שבועיים בסין...

NoaHK

New member
נניח שהיו לכם שבועיים בסין...

מה הייתם עושים? אני נוסעת לסין למשך כל חודש אוגוסט, כאשר ב-10 הימים הראשונים אהיה בחונאן, ואח"כ יש לי עוד בערך שבועיים לטייל. הטיסה שלי חזרה היא מבייג'ינג, ככל הנראה. יש שתי אופציות - או להישאר בחונאן ולצאת לטיול משם, אולי לגואנגסי, ואז לקחת טיסה לבייג'ינג, או לטוס חזרה לבייג'ינג עם הקבוצה ולטייל משם. איפה הייתם ממליצים לטייל? תודה רבה! נעה
 

guanyin

New member
אני הייתי נשארת בחונאן

למרות שאם היית שואלת אותי לפני שנה, הייתי אומרת לך בייג'ינג בלי לחשוב אפילו שניה. אני חושבת שהכי חשוב זה מה אופי הטיול שלך, ומה את רוצה לראות.
 

NoaHK

New member
לאופי הטיול

מכיוון שיש לי מעט זמן, הייתי רוצה להתמקד בעיר גדולה אחת שאפשר לצאת ממנה לטיולים מעניינים בסביבה. חשבתי על סוג'ואו והאנגג'ואו, מישהו היה? יש שם דברים מעניינים בסביבה? ואם עלתה האופציה של להישאר בחונאן, מה יש לראות באיזור?
 

cinderella81

New member
hangzhou- מקסימה!

הייתי שם פעמיים (או שלוש) וכל פעם מגלה שם מקומות חדשים. מאוד כייפית. אני חושבת שגם ה-yellow mounain לא נורא רחוק משם suzhou- עיר הגנים- לא נפלתי באופן אישי.. היינו שם יום אחד שלם והעדפתי את ה- yu yuan gargens בשנגחאי (לא לוותר על העיר ועם האקספו).. יש לציין שכולן קרובות לשנגחאי- hangzhou, suhou, zhouzhuang. האחרונה- canal city, מקסימה- טיול יום משנגחאי.
 
למעלה