סופסוף סופשבוע
ומגיע לו שרשור

סופסוף סופשבוע ../images/Emo171.gif../images/Emo140.gif ומגיע לו שרשור ../images/Emo189.gif

איך עבר השבוע האחרון
ספרו על 2-3 דברים טובים שקרו לכם השבוע.
ספרו דבר אחד שקשור לאח/ות שלכם-דבר ששיעשע, ריגש, עיצבן או כל דבר אחר..
מה התוכניות לסופשבוע
ומקווה ש- maiky17 שלנו תבוא להשלים את השאלון בקרוב- מתגעגעים אליה פה
 
:) התגעגעתי

איך עבר השבוע האחרון? עבר בחפשנות במשרד... המפקד שלי לא נמצא.. ספרו על 2-3 דברים טובים שקרו לכם השבוע.? סתם חפשנות ויום חופש ש"בוזבז" על לבלות בים כמעט יום שלם.. ספרו דבר אחד שקשור לאח/ות שלכם-דבר ששיעשע, ריגש, עיצבן או כל דבר אחר..? חזרנו להיות בקשר לא מזמן והיא שוב נעלמה.. מה התוכניות לסופשבוע? לבלות עם חברים.. עכשיו נודע לי שאני עוברת כנראה דירה..
 
בננות, איך הולך בצבא?

כבר כמה זמן את חיילת? לגבי אחותך- הייתי מוותרת אז על הקשר איתה, כי לא נראה לי הפסד גדול ואם היא משחקת כאלה משחקים שפוגעים בך, חבל שתיפגעי כל פעם מחדש. כבר אמרתי שהייתי מאמצת אותך כאחות?
. את מוזמנת לספר על ההתרחשות הטרייה בעניין אחותך- לפתוח שרשור חדש סביב זה.
 
היי פרפריתוש

אממ בצבא הולך מעפן נפלתי על מפקד מפגר ועל חבר'ה טובים אז קשה לבקש לעבור כי החבר'ה ממש חמודים ואני חברה עם כולם ומצד שני המפקד מפגר ורע אני בצבא מאפריל.. חח תודה גמני הייתי שמחה להיות מאומצת על ידך.. זה באסה של אם את לא רוצה קשר אז למה מלכתחילה חיפשת אותי הרי היא זו שהתקשרה וחיפשה כי אני לא ידעתי עליה.. שיהיה לכולם אחלה סופש
 
לגבי המפקד- מוכר כל כך, אבל בסופו של דבר

הסתגלתי לצבא, למפקדים וכל מה שיוצ"ב ואני עוד עבדתי מול כל המפקדי בסיסי משנה שלנו בתור משקית חינוך וכל אחד ניסה להראות כמה כוח יש לו רק שהם לא ידעו שיש מאחוריי גב של מפקד היחידה והסגן שלו ובסוף זכיתי כל כך להנות בשירות, כי פשוט שיחררתי והפסקתי להלחץ מהם. לגבי אחותך- מה היא פשוט יזמה שוב קשר?
 
ממממ שביזות מוצ"ש

כ"כ לא בא לי לחזורררררררררר למרות שהוא בכלל לא שם אבל לא בא לייי אממ יזמה בהתחלה יזמה עכשיו ונעלמה
 

Russet

New member
אולי היא תיזום שוב

קודם כל-שיהיה שבוע טוב, גם לי יש פתאום את תסמונת שביזות יום א' ואני זקנה מדי כדי להיות חיילת, דווקא לאחותי החיילת אין את הקטע הזה (אולי כי מיציאות הזויות למדי היא עברה לבסיס פתוח?) שיהיה לנו שבוע טוב ואני מקווה שאחותך תיסגר על עצמה
 

Russet

New member
ת'כלס איפה מייקי?

איך עבר השבוע האחרון- לא טוב, עמוס מדי 2 מבחנים ו5 משמרות. ספרו על 2-3 דברים טובים שקרו לכם השבוע- לצערי אין לי, היה פשוט שבוע זוועתי בצורה מטורפת, ההורים של הבחור הגזימו ועלו לי על העצבים ספרו דבר אחד שקשור לאח/ות שלכם-דבר ששיעשע, ריגש, עיצבן או כל דבר אחר.. הקטנות ממש מתרגשות להגיע לבקר אותנו בסופ"ש הבא, יהיה מעניין מה התוכניות לסופשבוע- יוצאים היום לחגוג יומולדת לחבר של מר בחור, מחר בבוקר בריכה, מקווה לא להתפדלע, בצהריים ארוחת בנות ובערב אני מקווה שדייט- בא לי לנוח קצת מכל המטלות.
 
מזל טוב למר בחור ../images/Emo213.gif ../images/Emo9.gif

העלית לי רעיון לדיון משותף עם פורום אחר. פרטים בהמשך
.
 

Russet

New member
יש לו עוד חודשיים ליומולדת-אתמול היה לחבר שלו

 
למעלה