סיכום המחזור: חמישייה לסכנין, מהומה בפ"ת

bister

New member
סיכום המחזור: חמישייה לסכנין, מהומה בפ"ת

זה היה כמעט מובן מאליו שמשחק כה משמים, כה חסר חשיבות עד שאפילו לא זכה לשידור, צעד שלא זכור מתי קרה בעבר, יסתכם בחמישייה לא פחות נדירה. מה שמוביל לשאלה המתבקשת: אם אף אחד לא תיעד את מכבי נותנת חמישייה או היה אכפת לו מזה יותר מדי, האם זה באמת קרה? והאם יכול להיות שאיכשהו שוב נמצא עצמנו באירופה בדרך פלא?

מה שבטוח כן קרה זה המחזה המביש בפ"ת. שחקן הפועל חיפה, עלי חטיב, ננגח בראשו ע"י איש מכבי פ"ת ולאחר מכן, בעודו שרוע על הדשא, נבעטו לעברו מס' בעיטות עד שאיבד את הכרתו. אמנם שיאי האלימות במחוזיתנו נשברים בתדירות מדאיגה בזמן האחרון, אבל זה חייב להיות תמרור אזהרה ומבחן אמיתי להתאחדות ולעומדים בראשה להפגין יחס בלתי מתפשר ובלתי מועדף למי שעמד מאחורי הביזיון היום ולקבוצה שאותם הם ייצגו.
 

rd2310

New member
חמישיה שמתגמדת

נכון שכבשנו חמישיה וספגנו שניים.
כבר כתבתי גרבץ טיים!
לכן זה ממש לא מעניין,מה שאינני בטוח שזה יספיק להגיע לאירופה.אני מקווה שלא נגיע .שתתייצב הנהלה שיקבע המאמן ושיעבדו בשקט ביחד להכין את הקבוצה לליגה ולנסות למוע שוב מפח נפש לעוד עונה.אם ההקרבה היא אין אירופה למען עונה הרבה יותר טובה.שלא תהיה אירופה.
הליגה הרבה יותר חשובה.

לגבי הארוע המכוער באיצטדיון המושבה.רבותי אם בארועי הדרבי כתבתי שקבוצה איננה צריכה להיענש בגלל אוהדים אלה רק על מעשי הקבוצה ומי ששצריך להיענש אלה השחקנים,למרות שבדרבי הקבוצה השתוללה (שחקני הקבוצה זאת הקבוצה) וגם האוהדים ולכן העונש שהם ספגו בהפחתת הנקודות היה קל מדי לטעמי.הרי כאן זה בדיוק מה שקרה.האלימות הייתה במגרש,על כר הדשא ועל ידי גורם ישיר של הקבוצה:מאמן השוערים.חלק אינטגרלי מהקבוצה.
לכן כאן זה המקרה הקלאסי שקבוצה צריכה להיענש ובגדול.מקווה ששם המשפחה של קברניטי הקבוצה לא ישנה את הדין שיחליטו הדיינים ואני גם מקווה שבגלל שם המשפחה,לא יחמירו יותר מדי.שהעונש יהיה מידתי ולא בשונה מעונשים שקבוצות אחרות ספגו על ארועים דומים.
שבוע טוב לכולם בתקווה שיצליחו למגר את האלימות בספורט.
 

abbale2

New member
האלימות חוצה כל גבול

גם המעט שהיה לנו בכדורגל נעלם עם כל האלינות הזו.
אני חושש שכבר לא רחוק היום ומישהו יפגע בצורה הרבה יותר רצינית ממה שראינו עד היום.

על המשחק מה נשאר להגיד. כמו תמיד מראים שיש יכולת בסוף השנה שכבר לא ישנה כלום.
מדברים על אירופה? קודם שיתמידו במשחק עצמו לשחק 90 דקות ולשמור על רצף לכמה משחקים ולא אחרי 2 מחזורים שוב לחזור עם תבוסה.
למזלנו הסיוט הזה קרוב לקיצו ועוד חודשיים נתחיל לפנטז שוב על קריעת הליגה עד לחודש דצמבר.
 
למעלה