סיפור ארוך, מעניין וגס! זהירות, דעות ועצות18+

חד פעמי9

New member
סיפור ארוך, מעניין וגס! זהירות, דעות ועצות18+

טוב... אז אני יתן רקע קצר... בכל את חשוב. זה יהיה ארוך, אז סבלנות.

אני בן 19, בצבא... וגם מי שהסיפור כולל אותו הוא בן 19 ואיתי בצבא... מאז ההכשרה אנחנו באותם המקומות. שנינו לוחמים. הוא תימני ואני חצי אשכנזי... שנינו נראים באמת טוב, אפילו חתיכים, לא יצורים ולא מכוערים.... בנות נדלקות עלינו... למרות שבעצם אף פעם לא שמעתי אותו מספר לי על בחורות שלו, הוא תמיד מדבר על כוסיות, אבל אף פעם לא מדבר על אירועים ספציפיים.

אז התחברנו והפכנו לחברים מאוד טובים לקראת סוף ההכשרה, היינו באמת צוחקים והיינו כמו בן אדם אחד... ובתאכלס הוא התחיל לשלוח לי תוך כדי לפני כמעט כל לילה שהלכנו לישון אסמס "לילה טוב נסיך שלי" והיינו מסתמסים כזה בצחוק ככה, עם כל מיני סימני לב ונשיקות, שוב הכל בצחוק..... בלילה האחרון של המסלול הוא בא אלי לחדש כשהלכתי לישון לפני כולם, והוא אמר כזה בחצי צחוק "לילה אחרון שלנו" והוא כזה נשכב עלי והתחיל לעשות תנועות זיון- שוב בצחוק! אבל זה רלוונטי לאח"כ כדי שתבינו הכל. גם כשהיינו חוזרים הביתה היינו מתכתבים בסגנון הזה בפייסבוק, אבל לפני שהיינו יוצאים הוא היה גם שואל אם באות בנות.

ואז הכל התחיל להשתנות ולהיות מוזר ונהרס כמעט. - היינו במסיבת סוף מסלול, השתכרנו ושתינו הרבה, לפ-ני הכניסה למסיבה כשעמדנו בתור הוא תפס אותי ביד ומשך אותי אחריו בתור, ואחרי שנעמדנו כבר במקום הוא עדין החזיק לי ת'יד, היה קטע בתור, שהוא הכניס לי ידיים לתוך החולצה וכאילו "שאב חום ממני" כי היה די קר, אבל אז הוא גם כזה הכניס ת'יד שלו ביד הבוקסר לג'ינס שלי, ומיד הוציא... אבל שנייה אחר כך הוא גם תפס ת'ביצים שלי כזה... (אני מספר הכל, וזה ארוך כי זה נמשך כמה חודשים אח"כ עוד- - סבלנות בקשה!!!!!)... אז נכנסנו למסיבה וכל אחד הלך לשלו... במהלך המסיבה הוא ראה אותי מתנשק עם מישהי שהייתי איתה בתחילת הקשר כזה, ובדיוק כשהלכתי ממנה הוא בא אלי וכזה לחש לי בחצי צחוק כזה "נשבר לי הלב".... לא התייחסתי לזה. במסיבה הוא רקד עם המשקית חינוך שלנו שהייתה דלוקה לו על התחת והוא בטוח היה מזיין אותהה, אבל כשהם הלכו הביתה הוא לא רצה שהיא תבוא אליו, הוא ידע שהוא היה מזיין אותה.

מאותה המסיבה, גיליתי שיש לי דחף לגעת בו...!! וזה חדש! אבל משום מה גם לא נלחצתי מזה.

עבר הזמן ועלינו אני והוא לקו, והכל היה סבבה, ואז היינו בפעילות אחת וכזה הוא ישב איפה שהוא כשהוא עם חם-צוואר על הראש והעיניים מנסה לישון כזה, הלכתי אליו ודיברנו קצת, ואני החזקתי לו ברגל- ירך ויד השנייה שלי כזה מחזיקה לו ת'ראש... ואז הרגשתי שבעצם יש לו זיקפה, הוא שאל אותי באותו הרגע "איפה כל השאר" כאילו הוא רוצה שיהיה משהו עכשיו אבל לא רוצה שיראו. ואז הוא אמר לי "תעשה לי מסאז'".... אז התחלתי כזה לעסות לו ת'רגל שזה רק הגביר את הזקפה שלו... עזבתי את זה ונכנסתי לרכב. כמה דק' אח"כ הוא נכנס אחרי לרכב והתיישב לידי- "מנסה לישון", כל השאר ברכב ישנו... הוא נמצד אלי עם הרגליים שלו והמשכתי לעסות אותו, כאשר יש לו זקפה... אבל אז הוא התחיל להסתובב ולנסות לגרום לי להפסיק, בסופו של דבר עזבתי את זה...

הגענו לפעילות אחרת כמה ימים אח"כ... שוב, אני מאבטח והוא יוצא החוצה ואומר לי שהוא הולך לישון מקדמה ושאם אני צריך משהו שאני יבוא... אז בערך 20 דק' אח"כ אני הולך אליו... ומתחיל לעשות מה שקרה בפעילות הקודמת רק שהפעם הכפתורים במכנסיים שלו כבר היו פתוחים, אז התחלתי לעשות לו ביד, אחרי מס' דקות אני שולח לו יד לבטן ואז הוא נבהל כזה ואמר לי לעוף, היה עלי בעצבים.... ואז יצא החוצה ודיברנו בערך חצי שעה כשאר הוא לא מסתכל עלי ולגמרי נגעל ממני... שאל אותי אם אני הומו, ואמרתי לו שלא, ושמשום מה אני רוצה לגעת בו... אמרתי לו שהיה לי ניסיון עם נשים ושאני עדיין יוצא עם מישהי,,, מה שנכון.... בקיצור הוא אמר שכדאי שנתרחק ושהוא ישכח הכל.... יש לציין שלא כל פעילות הייתי נוגע בו אבל בזמן שהיינו ישניםפ הרגליים שלנו תמיד היו צמודות וסוג של מכורבלות.

ואז הגענו לפעילות אחרת, קרה כמעט אותו הדבר, רק שאחכ הוא לא כעס, אלא נשאר איתי בחוץ כשאני בשמירה... דיברנו קצת ולרגע הרגשתי כאילו אנחנו חברים בדיוק כמו פעם, דיברנו בפתיחות... ואז בזמן שעמדתי לידו הוא התחיל לעשות תנועות זיון על הרגל שלי אז התחלתי לגעת בו שוב... וכל הזמן הוא בתנועות זיון, אני עשיתי לו ביד שוב ונגעתי לו בכל הגוף! כל הגוף! והוא לא עצר אותי, אלא במקום זה הוא שולח יד ומתחיל לעשות גם לי ביד... אחרי שהוא גמר, הוא לא נשאר שאני יגמור, הוא ביקש שאני יצא מעמדת שמירה, יצאתי והוא ניקה את עצמו ואת העמדה.... אחכ הוא אמר לי שאם אני שוב יתקרב אליו בקטע מיני כנראה שיהיה מכות, לא הבנתי מה הקטע שלו ורבנו, שהוא שולח מסרים כפולים, ושהוא בעצם נהינה מזה ואז אומר לי לעוף ממנו כשבעצם הוא יזם חלק לא קטן מזה. בקיצור הסכמתי איתו שזה לא יחזור יותר לעולם, והוא אמר שנשכח מזה כאילו לא קרה בחיים.

בקיצור חזרנו לבסיס ואחרי כמה ימים כשהלכנו לישון בחדר, ורק אני והוא היינו בחדר, ראיתי אותו במשך כמעט כל הלילה נוגע בעצמו ומאונן כמעט, מה שהוא בחיים לא היה עושה, ואני כמעט משוכנע שראיתי את היד שלו עושה לי סימנים של "בוא".... אבל לא ירדתי מהמיטה אלא חזרתי לישון....

עבר הזמן ולא ממש דיברנו, הוא היה מתעלם ממני ולא מסתכל לכיוון שלי.... ואז לא מזמן הגענו לבסיס אחר בצורה חד פעמית, וישנו רק אני והוא באותו החדר... בבוקר אני קם ואני הולך להתקלח כשהוא עוד במיטה... כשאני חוזר מהקלחת אני רואה את הרגל שלו מחוץ לסדינים ושהוא כזה לאט לאט חושף עוד ועוד קצת מהרגל שלו, והוא רמז לי כזה בנגיעות האלה שהוא רוצה שאני יגע בו... באמת שרציתי שלא יקרה כלום כי זה רק פוגע ומזיק לחברות שלנו, אבל זה היה נראה שהוא ממש רצה שאני יגע בו... אז שוב הכל התחיל... רק שהפעם הוא שוכב ואני נוגע בכולו, והפעם הורדתי לא את המכנסיים, ואז בא אלי דחף למצוץ לו, לא ידעתי אם לעשות אתזה כי בחיים לא חשבתי שאני יגיע למצב הזה, אבל אמרתי לכם שיש לי דחף לגעת בו ספציפית.. אז מצצתי לו לבערך עשר שניות ואז התחילה לי בחילה, יצאתי מהר והקאתי בשירותים... חזרתי לחדר והוא לא היה שם, עליתי על מדים ואז הוא נכנס ואמר שלא נדבר פה כי ישמעו ושיש לו מלא מה להגיד...... ואז בפעילות באותו יום כשישנו אחד ליד השני הוא נמצד אלי עם הרגליים, ואש שוב נגעתי בו, רק שהפעם התווסף גם שהוא עושה עלי תנועות זיון על התחת!!... לא דיברנו אחרי זה... יש לציין שמחוץ לפעם ההיא שהוא עשה לי ביד הוא לא נגע לי בגוף.

חזרנו הביתה ואז באחד הערבים הסתמסנו בריב... אמרתי לו שאני לא מבין איך פעם אחת הוא מת שאני יגע בו, מדבר איתי והכל סבבה ואז הוא שוב שותק ומתעלם ממני לגמרי... בקיצור רבנו ואז הוא אמר לי שאני מגיע למצבים שהוא אפילו נגעל מעצמו ושאני היוזם, ושהוא נגרר אחרי... ושבסך הכל הוא נהינה מזה ושהוא מוטרד בשבילי מזה שאני אולי הומו.. בקיצור כעסתי עליו מאוד עלזה כי באמת שהוא מראה רצון לפעמים שאני יגע בו.

הגענו לבסיס ואני התעלמתי ממנו ולגרמי כעסתי עליו ואמרתי שאני לא צריך חברים נחשים כמוהו... ואז שוב הלכנו לישון בחדר והוא שוב כזה "קרא לי בלי מילים" שאני יבוא... ונשברתי ושוב התחלתי הכל רק שהפעם נשכבתי עליו ואני עשיתי תנועות זיון, ושהפעם מצצתי לו ולא נגעלתי ממש, חוץ מהטעם שהיה די מגעיל... הוא עצר אותי וביקש שאני יישאר בחדר ושנדבר עוד 5 דק'... בקיצור דיבנרו ברוגע, אמרתי לו בדיוק כמנו שאני מספר לכם עכשיו, את הנקודת מבט שלי... ואז הוא אמר שהוא לא נמשך אלי (למרות שבאמת לא קשה להעמיד לו את הזין, כי ברגע שאני נוגע בו יש לו זקפה מלאה) ושהוא עשה לי ביד בפעם ההיא רק מהסיבה שאני תמיד נותן ולא מקבל, הוא כאילו רצה שיהיה פייר. ואז החלטנו שזה לא יקרה יותר בחיים ושאנחנו רוצים לחזור להיות חברים טובים שוב, רק שזה ייקח זמן ושרק עכשיו זה יהיה פשוט שונה. אז זהו אני קבעתי אצלי בראש שאני גמרתי עם זה והאמנתי שגם הוא לא ירצה יותר בחייייים!!! והייתי שלם עם זה ורגוע...
 

חד פעמי9

New member
המשך- קצר

ואז שוב הלכנו לישון רק הפעם בבסיס אחר, והמיטות שלי ושלו היו צמודות, לא עבר הרבה זמן עד שקלטתי שבעצם הוא יש בצורה מאוד מאוד קרובה למטיטה שלי ושהרגל שלו בעצם נוגעת בשלי.. והוא נותן דחיפות קטנות כאלה עם הרגל שאני כאילו יגע בו שוב.... ניסיתי לדחוף אותו שלא יהיה אלי קרוב כי לא רציתי שזה יקרה שוב... והוא לא זז, אלא רק נתן יותר דחיפות שאני שוב יגע בו.... אז הנה רק שהפעם הנגיעות נמשכו בערך 4-5 שעות! אני נוגע בו, עושה לו ביד, והוא גם ממש ממש התחרמן מזה שאני משחק לו בביצים ובמיוחד שאני עושה נעים בחריץ של התחת, כמו שעושים לבנות בכוס אז כאילו עשיתי לו, והוא ממש התחרמן מזה..... והפעם היד שלו ושלי התחברו והוא כאילו הראש לי איך הוא רוצה שאני יעשה לו ביד, והוא נוגע באצמו ואני נוגע בו.... ומידי פעם הייתי מסתובב ונותן לי כאילו לזיין אותי, הוא דחף את הזין שלו בחריץ של התחת שלי... אבל היה לי בוקסר ככה שלא הזדיינו באמת.... והוא מידי פעם משפריץ פה ושם קצת זרע.... על התחת שלי שהיה קצת חשוף... בקיצור התחרמן בטירוףףף!!!!! בסופו של דבר הוא גמעט גבר ויצא מהחדר, כנראה לגמור בשירותים, הוא חזר למיטה כשהוא מסופק והלכנו לישון.... בבוקר כשהלכנו לחדר כושר אמרתי לו שבאמת רציתי להפסיק אתמול בלילה והוא אמר שגם הוא... וכשניסיתי לדבר עלזה יותר הוא התעצבן ואמר שנמאס לו מזה... ואז הוא הלך... שלחתי לו אסמס שאם הוא שוב עומד להתנתק אין לי כוונה לנסות להתחבר אליו שוב כי הוא באמת לוקח לי מלא אנרגיות.... אז הוא ענה שהכל רגיל ושאין שום להתנתק!!

לא דיברנו עלזה וזה קרה לפני יומיים... בקיצור עצות אנשיםםם!!!! מה לעזעזעלעלעלעל הולך פה?!!??! תנו עצות והסברים... מה הוא רוצה ממני והאם הוא נמשך אלי והוא פשוט משקר או שזה באמת כמו שהוא אומר... אין לי מושג מה הולך פה... תודה על הסבלנות!
 

Widsith

New member
עצה - לא להסתבך עם נסיכים למיניהם.

פרחיות פוגעת בבריאות.
 

ribon1

New member
דעה

לפי הסיפור נשמע שהסתבכת עם הומו בהכחשה.
או לפחות ביסקסואל שעדיין קשה לו להשלים עם המשיכה שלו לגברים.
כיוון שלא מדובר במערכת יחסים בריאה (הגם שזו רק יזיזות, פחות או יותר), הייתי באמת מציע שתנסה לצמצם אותה לקשר שטחי בלבד או לפרק אותה לחלוטין.
אם ממש קשה לך - נסה לדבר איתו על העניין של הבטחון בלאהוב את מה שהוא עושה ומה שעושה לו טוב. אל תתן לו "לגלגל את האחריות" עלייך כפי שהוא מנסה - כי במילים אחרות הוא אומר שהוא "עושה לך טובה" בעצם זה שהוא לא נהנה מזה אלא רק רוצה לרצות אותך, וברור שזו שטות גמורה שנאמרת ממצב של חוסר בטחון מיני.
בכל אופן - כיוון שאתה שלם עם המצב, כך נראה לפחות, מציע לך מכל הלב לנסות למצוא בן/בת זוג שיהיו שלמים עם הזוגיות שלכם.
בהצלחה!
 
למעלה