עוד שבוע עובר, עוד חדשות רעות מה- USCIS

vinney

Well-known member
זה בכותרות כבר חודשים...

היה אמור להיכנס לתוקף בקיץ, אבל נדחה כי הם לא הגדירו מה זה "initial evidence".
&nbsp
ההגדרות פורסמו ב11 לחודש והנוהל נכנס לתוקף באותו היום, ז"א כל בקשה שהוגשה מ11 לספטמבר כפופה לנוהל (גם אם בפועל שלחו אותה כמה ימים לפני, כי הרי הדואר הוא לא מיידי).
&nbsp
עוד אחת מהדרכים של הממשל הנוכחי לשים מכשול בפני עיוור. לרוב הטעויות המדוברות הן טעויות של עורכי הדין, לא של המבקשים עצמם, כי הרי עורכי הדין הם אלה שאוספים ומארגנים מסמכים ושולחים את החבילות בהרבה מהמקרים. גם אם מדובר בטעות של מגיש הבקשה - אם שכחו להכניס דף למעטפה זה עדיין לא מצדיק פתיחת הליכי גירוש מיידיים בלי אפשרות לתקן כפי שמנחה הנוהל החדש.
&nbsp
עקרונית, USCIS טוענים שמדובר בכלי הרתעתי למנוע "place-holders", אבל הם לא מגדירים את המושג הזה. מישהו ששכח לשים את הטפסים של הספונסור למשל - האם מדובר בטעות או בנסיון למשוך זמן? לא יודע. הם גם לא מגדירים מה זה frivolous. האם מישהו שחשב שמגיע לו משהו שלא באמת מגיע זה frivolous?
&nbsp
הם גם אומרים שמי שרשאי לקבל החלטה זה officer/adjucator, דהיינו הבקשה יכולה לשבת חודשים בתור עד שמישהו יסתכל עליה ויקבל החלטה (מי שמקבל/סורק את הבקשות אלה לא officers אלא עובדים כללים, לעתים אפילו עובדי קבלן). בינתיים המגיש יכול כבר לא להיות בסטטוס על סמך הבקשה שהוגשה, והופה - גירוש בלי בכלל לדבר איתו.
&nbsp
הנה הQ&A שהUSCIS פרסמו:
&nbsp
https://www.uscis.gov/sites/default...S_Policy_Update_on_Issuing_RFEs_and_NOIDs.pdf
 
למעלה