עומר בריגר היקרה הנדון : העין

עומר בריגר היקרה הנדון : העין

הי בתקופה האחרונה העין השלישית שלי , אני מרגישה אותה אולי זה מוזר לשמוע ולקרוא את מה שאני באה לכתוב. אבל אני ממש מרגישה את העין היא כאילו מדגדגת לי במצח בין 2 העינים זה נחמד ולפעמים שאני ניכנסת לזה על ידי נשימות הקול הפנימי שלי מודיע לי שאני צריכה להיכנס לתוך אנרגיה חזקה , ולקבל מסר רק שקשה לי לאבחן מאיזה כיוון מגיע המסר הצילו :( :).
 
נשמה שלי! קודם כל - בלי פאניקה ../images/Emo13.gif

אני מכירה את תחושת הדגדוג שאת מתארת, גם מעצמי, וגם מתלמידים שלי. זה, להבנתי, השלב שבו כדאי ללמוד איך מתפעלים את הדבר הזה ולהתחיל לתעל אותו. בלי לחץ, רק תני לזה להיות בינתיים. והנה לך תרגיל לשעות הפנאי: נסי, עד כמה שאת יכולה, להקשיב לקול הפנימי הזה, שיש לכולנו, ושמדבר בלי הפסקה. כשאת יכולה, נסי לברור מהדברים שהוא אומר את הדברים הכי מובנים מאליהם, ולשאול את עצמך - למה? אני מחפשת דוגמה, כדי שזה יהיה יותר ברור. הנה! מצאתי. כשאת מתלבשת בבוקר, והקול המפטפט מודיע לך על מה בא לו ועל מה לא, אל תקשיבי לו מתוך הרגל, אלא תשאלי אותו - למה? כשאת מקבל אימייל ומתכוונת לשלוח תשובה (לא בשיחה, כי שם אין כל כך זמן לחשוב), שאלי את עצמך - למה את מגיבה כמו שאת מגיבה? כמו שנאמר, אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, ההארה נמצאת בין המחשבות, והרוחניות הגדולה ביותר נמצאת בכל אדם, דרוסה על ידי הקול המפטפט תמיד. תנסי את זה, ונראה מה יקרה. מה את אומרת? אני לא חושבת שהעין מדגדגת לך כי יש לה מסר עבורך. אני חושבת שהיא מדגדגת כי היא מתפתחת. אם תרצי לסגל לעצמך גם את נקודת המבט שלה, זה מה שאני ממליצה לך לעשות - לנסות להאט את המחשבות ולהבין מה ביניהן ובתוכן... בהצלחה, נשמה!!!
 
מתוקה שלי את תודה קראתי היטב

כן העין השלישית מדגדגת לי כי היא מתפתחת לי , וקראתי בספר של אושו ( מדטציה - כך נקרא הספר) שיש שיטה שנקראת " כנוצה" ואומר שצריך לקחת את האצבעות ופשוט ללטף כמו נוצה את העין שלישית וזה מרגיע בטרוף גם עוזר לכאבי ראש ( מין הסתאם). אני באמת יתחיל לשאול למה. יש לי נטיה של מרד בכל תשובה שאני מקבלת שזאת הילדה הקטנה שבי שמורדת כי אין לה מספיק סבלנות להקשיב עד הסוף כי יש לה מלא סיבות של למה אז התחלתי לנשום בכול תשובה לשאלה שלי וככה יותר קל לי תודה עומר .
 

HUhybrid

New member
לי היא נפתחה (חלקית?) לפני כמה שנים

כביכול ע"י "מדריכים" ממישור על-פיזיקלי (אבל אני מעדיף להתייחס לזאת למעין שיקוף הכרתי פנימי שפועל במימדים גבוהים של תנודת החומר). זה לווה ברעש כמו שמוציאים פקק מתחתית האמבטיה כשהיא מלאה במים, ונמשך בתחושה עזה של קור צלול וטהור סביבי, בעקצוצים באוזן שמאל, ביציאה מהגוף הפיזי לזמן-מה וברעשי זמזומים כמו של שנאי.
 
ברוכה הבאה - הילדה הקטנה! ../images/Emo39.gif

פעם שמעתי משפט מאוד חכם - "כגודל הספק כך גודל האמונה". אז ברוכה הבאה לך, הילדה הקטנה שנמצאת בתוך כל אחד מאיתנו. תשאלי את כל השאלות שעולות על דעתך, כי כל שאלה שנמצא עליה תשובה, תגדיל את האמונה שלנו, וכל שאלה שלא נמצא עליה תשובה - תעמיק את הסקרנות, ותכוון את הדרך. לדוגמה - בתחילת דרכי הייתי יותר "רוחבית". קראתי ולמדתי מכל הבא ליד. היו אנשים שלא התחברתי לתיאוריות שלהם (למשל, הספרים של סת), ופשוט הנחתי להם. היו כאלה, שמאוד דיברו אליי (לדוגמה, סאנאיה רומן, דיפאק צ'ופרה, ד"ר ויין דיאר משורשים ושיעורים בזמן, ועוד) - ושם הבנתי שהאמונה שלי נמצאת.
 
ועכשיו קראתי שוב את המשפט שלך ו ...

הוא נורא אני . לנסות להבין מה בינהין ובתוכן .. איך לעזזל ..... אני הצלחתי לעשות זאת כמה וכמה פעמים ובתוך הכמה והכמה פעמים האלה עשין יש בלבול לפעמים ואוו החים מרתקים .
 
הנה לך רעיון -

שימי לך פינקס קטן בתיק. מדיי פעם, כשאת מצליחה לשים לב לזה, ואת שמה לב שאת בדיוק שקועה במחשבות אסוציאטיביות כאלה, שאחת מביאה לשניה ברצף כזה... כשאת שמה לב לזה - קחי את הפינקס שלך ותכתבי את המחשבה שיש לך כרגע בראש. אחר כך תקראי אותה פעם, פעמיים שלוש, ביחד עם הילדה הקטנה - ביחד עם הכוח לשאול שאלות. תפרקי ותחקרי כל משפט, ואני מבטיחה לך, שהתובנות יפלו כמו אסימונים לגבי היקום, החיים, ובעיקר לגמי עצמך. נסי את זה, ותספרי איך היה...
 
../images/Emo4.gifהיום על הבוקר בבוקר ../images/Emo2.gif

פתאום נפלה לי המילה בריאות, ואז ניתחתי אותה ... מה היא אומרת לי האם מתוך הבהלה שלי שאני נמצאת בה בזמן האחרון משם נשמתי והמשכתי הלאה. ופתאום ניכנסתי לעין השלישית, וקיבלתי פירוק של המילה. בריאות = ריאות = נשימה = נשמה = את .
. ואז הבנתי. אני התחלתי לנשום מתוך המקום של השקט שהתחיל להווצר בתוכי ואז יותר קל לי להבין משמועויות חיים. הייתכן הדבר ?
 
../images/Emo24.gif אוח, איזה כיף!

כמה מדהים מדהים מדהים לראות איך מילה מעוררת אצל כל אחד אסוציאציות אחרות. אני חושבת שזה מה שנותן תוקף בכלל לכל עניין הטיפול בדימויים - כי כל אחד מקבל אותם אחרת!
 
עוד מילים שצצו לי ובטח עוד יצוצו

כשאומרים בכוונה נו התכוונתי ל... או למה אתה מתכוון ... פתאום נפלה לי ידיעה שהתכוונתי יכול להפוך להתכווננות כאילו אתה מכוונן משהו למישהו כמו בריקי ובהילינג שעושים כיוונונים ?! מה עובר עלי.חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח .
 
למעלה