עכשיו זה רשמי: קריית שמונה אלופה

bister

New member
עכשיו זה רשמי: קריית שמונה אלופה

והפרט היותר מדהים (ועצם זה שהוא יותר מדהים זה מדהים כשלעצמו) חיפה עולה למקום השני. שנה הבאה, צ'מפיונס בקריית שמונה? גילי לנדאו באולד טראפורד? ברק בדש מול זלאטן? כמה רחוק אתם חושבים תגיע הסינדרלה מהצפון, או שהחלום ייגמר בקרוב מאוד, ואולי אף בצורה כואבת במיוחד?
 

mongol1

New member
שנה הבאה עם גילי לנדאו הם יחזרו להאבק בתחתית

 

rd2310

New member
מגיע להם שאפו ענק ומזל טוב

לא חייבים לחשוב על העונה הבאה ומשחקי ליגת האלופות
אני חושב שאין הרבה אוהדי כדור רגל בארץ שלא מפרגנים לקרית שמונה
מזל טוב לעיר,לקבוצה,לשחקנין ולרן בן שמעון
 

abbale2

New member
ורק לחשוב מה היה קורה

אם איזי שירצקי היה מקשיב לאוהדים שדרשו לפטר את בן שמעון במחזור השישי לאחר שהקבוצה לא פתחה בצורה טובה.
אני חושב שאין אוהד כדורגל שלא מצדיק את האליפות הזאת לקבוצה שהייתה הכי יציבה העונה. אולי לא נתנה שואו גדול אך ידעה תמיד לצבור נקודות ולשחק בצורה מתואמת וטובה.
רן בן שמעון הוכיח שלא צריך שמות גדולים ואולי אפילו ניצול מצב ה"גדולות" עזר לו להישג הזה.
שנה הבאה נעלם גדול. קשה לי לראות את לנדאו מביא את אותו הישג לקריה אך מצד שני מה שהוא הצליח להוציא השנה מקבוצה שחשבו שתהיה בשר תותחים של הליגה אז בהחלט יש לו סיכוי גם להצליח שם
הזמן יגיד
 

TheWhiteTigris

New member
מגיע שאפו לק"ש

שלמרות היותה קבוצה בינונית, היא ידעה להיות יציבה, אי של יציבות בים של קבוצות ישראליות שמתנהגות כמו צונאמי, וידעה לקחת את האליפות שאף קבוצה לא התקרבה אליה אפילו.

לגבי השמועות שרב"ש עובר לת"א - אני לא בטוח שהכישלון הזה יהיה שונה מהכישלון הקודם. רב"ש הצליח בקבוצה נינוחה, בלי אוהדים, ועם המון שקט מהבעלים, לבניה של 5 שנים (משך שהותו שם במשך שתי קדנציות). אתם מדמיינים את האוהדים שותקים למאמן שלא יביא אליפות במשך 5 שנים? אפילו אבי נימני לא היה 5 שנים,ומעמדו היה רם בהרבה משל רב"ש...
 

bister

New member
רב"ש בנה את ק"ש במשך 5 שנים?

הוא לא היה שם ברצף 5 שנים, ולא בנה קבוצה לאליפות. הוא בנה קבוצה חביבה לפלייאוף עליון שמצאה את עצמה, כמעט בעל כורחה, לוקחת אליפות בעונה שכל קבוצה "גדולה" החליטה להתרסק חזיתית. ק"ש היא התוצאה של מה שקרה העונה, לא הסיבה. היא ידעה להיות שם ובעונה הזו לא היה צריך הרבה יותר.
באשר למעבר של רב"ש למכבי, אני לא מת על הרעיון הזה. זה נראה לי יותר מדי ממוחזר ומאולתר. שוב, הניסיון ללכת על מה שנראה נכון באופן שטחי מבלי לבחון לעומק אפשרויות. יכול להיות שזה יעבוד, אבל אני עדיין מחכה לשינוי הגישה שהבטיחו לנו.
 

SimsY

New member
אני לא מסכים איתך

כי גם אם כל הקבוצות הגדולות היו נותנות את העונה של החיים שלהן אני חושב שקריית שמונה עדיין הייתה אלופה - תסתכל כמה הפסדים היו לה עד עכשיו - 3 במשהו כמו 35 משחקים - גם הקבוצות הגדולות בעונות הגדולות שלהן בקושי הצליחו להגיע למאזן כזה
 

bister

New member
על זה שהיתה לק"ש עונה מצויינת אין מחלוקת

השאלה היא למה. אני מאמין שבעונה טובה של הגדולות, ואפילו סבירה, ק"ש לא היתה מגיעה לנתונים האלו, ולמען האמת סביר להניח שהאלופות הקודמות היו מציגות אף נתונים טובים בהרבה בעונה כמו העונה. יחד עם זאת, זה לא לוקח מההישג של ק"ש שההתעלות שלה העונה וניצול ההזדמנות, ועוד בפער כזה משמעותי, בהחלט לא מובנים מאליהם.
 
למעלה