על מה אתם חושבים או

על מה אתם חושבים או

מהם סוגי המחשבות שלכם, האם המחשבות שלכם הם בעלי אופי חיובי או שלילי? האם לדעתכם המחשבות של אלוהים לגביכם ובאופן כללי הם חיוביות או שליליות?
 
אני למשל חושב איך לשמור על הבריאות המצויינת

שלי,חושב על הטיול בגן העדן שממתין לי ,חושב גם על העניים המסכנים ,על החולים ,על אלה שכבר לא יקומו ממיטת חוליים ,וכאלו הם גם צעירים ,וילדים שמעולם לא פשעו ,ולא עשו דבר רע ,והוריהם מוכנים לעשות הכול ,על מנת שיבריאו ,ואין מרפא . מסתבר שאלוהי הרוחות שלך לא מתערב ,נותן להם לסבול ,ולא עושה כלום למען הבראתם ,ואני בטוח שכאקט של יאוש הם פונים אליו ,אבל אף פעם הרוח הזו לא עונה ,ונותנת להם לילדים הללו למות ביסורים .
 
אני רוצה להבין משהו

אתה לא מאמין באלוהים, דוחה את קיומו ואף מאשים אותו בכל מה שאתה מאשים אותו(שזה גם אבסורד, שכן אם הוא לא קיים איך ניתן להאשימו?) ומאמין שאחרי מותך תיכנס אל גן-עדן, אל מלכותו של אלוהים? לגבי כל העניים והמסכנים והחולים, מי שהביא אותם למצב הזה, וחפץ להשאיר אותם במצב הזה, הוא השטן ולא אלוהים. השטן הוא האחראי לכל המחלות והעוני, לא אלוהים. רוח אלוהים תמיד עונה לכל מי שקורא אליו בלב כנה. * - יונתן, זאת הפעם האחרונה שאני מזהיר אותך לבל תמשיך לכתוב דברי נאצה נגד אלוהים. אם אתה רוצה לשאול שאלות, נסח אותם בבקשה בהתאם לחוקי הפורום, דוגמה לניסוח, "מדוע אלוהים לא מרפא את כל החולים וכד'.." אני יודע שאתה יכול להתנסח בצורה יותר בוגרת. אז בבקשה תעשה זאת.
 
יונתן,תקרא בבקשה מזמור י"ד בתהילים

בס"ד תהילים פרק יד א לַמְנַצֵּחַ, לְדָוִד: אָמַר נָבָל בְּלִבּוֹ, אֵין אֱלֹהִים; הִשְׁחִיתוּ, הִתְעִיבוּ עֲלִילָה-- אֵין עֹשֵׂה-טוֹב. ב יְהוָה-- מִשָּׁמַיִם, הִשְׁקִיף עַל-בְּנֵי-אָדָם: לִרְאוֹת, הֲיֵשׁ מַשְׂכִּיל-- דֹּרֵשׁ, אֶת-אֱלֹהִים. ואני ממש לא אשפוט אותך כי אינני מכירך,וכן חובה ללמד זכות על כל אחד מישראל. נאמר בפרקי אבות:הוי דן כל אדם לכף זכות. בכל אופן אני לא אשפוט אותך במצב של כעס,צער וכאב. אבל בוודאי שמשהו מציק לך ואתה מוציא אגרסיות בצורה לא נכונה ולא מתעל אותן נכון. זה לא זמן לנאץ,לא את אלוהים,לא את עם ישראל בחודש מנחם אב בו מצויינת ל"ע(לא עלינו) שנאת החינם שפשה בנו והביאה לחורבן בית המקדש ולגלות ממושכת. יעקב,גלה ארך אפיים וסבלנות,כי יתכן שמתחת לפני השטח קיימת מצוקה קשה.
 
אין מצוקה הכול בסדר הסר דאגה מליבך ../images/Emo140.gif

מה שנאמר בפרקי אבות בדבר "הוי כל אדם לכף זכות "גם את היטלר למשל אם היה חי ?ם את נסראללה ?אחמניגד ?נטורי קרתה ?רוצחים יהודים ?דוקרות והורגות יהודיות ? אני לא זקוק לא "לארך אפיים "אני דואג לעצמי ,יש לי משפחה ,והורים ,ואני אדם מאושר ושמח שקם בבוקר עם שיר בלב ,אין לך שום זכות לשפוט אותי זה ברור . במילים אחרות תנחתו על הקרקע ,ותפסיקו עם הבריחה מהמציאות ,עקב חוסר יכולת להתמודד .
 
ידידי אני לא מאשים משהו שלא קיים אני רק מוכיח

לך שאין דבר כזה ,ואתה לא מאמין שהילדים הקטנים והיותר גדולים לא פונים לכביכול אלוהים בלב כנה ?אז מדוע הרוח הזו לא מרפאת אותם ? אני לא אשאל אותך שאלות כגון "מדוע אלוהים וכו .......... כי מבחינתי אין דבר כזה ,עכשיו בתור נוצרי או יהודי משיחי ,לא לאיים עלי בבקשה ~!ואם אתה לא מסוגל להתמודד איתי זה בסדר וגם ברור ,הפעלת כוח החסימה היא אלימות ללא הצדקה ,אבל פה אתה האלוהים
אז עשה כרצונך ,ומחק אותי .
 
הקושי הוא לא במה שאתה אומר

אלא באיך שאתה אומר את הדברים. כן אתה בוטה וציני. ובטח שאלוהים קיים - ואין לי שמץ למה יש כאלה שנרפאים ויש כאלה שלא. אך כל זה לא מראה ולא מגלה את אי-קיומו של אלוהים. אלוהים חי, אני יודע מנסיון אישי, לא מתוך בריחה ממציאות, ההפך. מתוך המציאות - קיומו של אלוהים זה הדבר היחיד שמתבקש.
 
מותר לי להיות ציני וגם בוטה אני לא כותב לרצות

אותך ,והאין לי מושג שלך מעיד אלף מונים על כך שאתה לא בטוח באמונתך ,כי אדם מאמין אומר כי כך אלוהים רוצה .אין לך העוז לאמר זאת כי אתה ספקן באמונתך . אני לעומת זאת יכול לשייך זאת לגורמים שונים כמו מזון משומר ,קרינות ,גנטיקה וכו.והבטח שלך שהוא סהכ אמונה ללא יכולת הוכחה .מעידה על אמונה עיוורת . אתה שפוט בקונספירציה של עצמך ,ולדעתי אתה צריך לעשות שינוי מקצה לקצה ,באורח מחשבותך ,ולנחות על קרקע המציאות .
 
אתה רוצה להיות ציני?

תכתוב במקום אחר, לא כאן. הפורום שלנו לא מיועד לאנשים ציניים ובוטים. אתה רוצה לכתוב כאן, אתה מוזמן לעשות זאת כאדם בוגר, ולא כפרובוקטור. אני בטוח במאת האחוזים באמונתי, זה שאני לא יודע דברים מסויימים מדוע הדברים מתרחשים כפי שהם מתרחשים לא מעיד ואפילו לא כהוא זה, על ספק. ההפך - אני כל-כך בטוח באמונתי, שאני יכול להגיד לך עד דברים מסויימים שאני לא יודע. אני לא חייב לדעת הכל או להבין הכל, אך אני בוטח באלוהים,גם אם אני לא יודע ולא מבין דברים מסויימים. אלוהים לא רוצה שאנשים יהיו חולים, ושאנשים ימותו מבלי להכיר אותו. אך זה קורה, מדוע? השטן שר העולם הזה מעוור את עינהם של האנשים, ומביא עליהם את כל המחלות. מדוע אלוהים מאשפר זאת. אין לי תשובה לכך. לגבי אמונה עיוורת - עיניי פקוחות לרווחה. אני רואה בעניי רוחי, וחי בהליכה באמונה עם אלוהים חיים. אמונה שהיא בטחון בממשות הדברים שאינם נראים, ושאינם ניתנים להוכחה פיזית. לאמונה שלי יש בסיס מוצק - דבר ה'(התנ"ך והברית החדשה). אני יודע שאני יודע שאני יודע שאלוהים קיים וחי, הוא הדבר הטוב ביותר שקרה לי בחיי. המציאות של הרוח עולה על המציאות הפיזית, שהיום ישנה ומחר איננה. הדברים שבעולם קודם מתרחשים בתחום של הרוח ורק אחר-כך מתבטאים בעולם הפיזי.
 
פרובוקטור ?אני ?כי אני לא מסכים איתך ?תהיה

בטוח באמונתך עד קץ הימים ,אבל אסור לי לכתוב על נושאים שמוכיחים שאתה מאמין במשהו שהוא לא קיים ?בכל דילמה אין לך מושג ,אתה לא יודע להסביר ,ומספר לי על" שטנים ". זה שאתה מאמין, ברור שמיבחינתך זה מוצק אבל זה לא קיים דבר כזה .
 
שמע יונתן

אני לא סתם מספר לך על שטנים. אני מאמין שהשטן קיים, ולמעשה אני יודע שהוא קיים, כמו שאני יודע שעכשיו לילה באוסטרליה. ושישנם מאות מיליוני חיידקים ביקום שגם אם אני לא רואה אותם או לא מודע להם כמעט, הם קיימים. אתה יכול לצעוק עד מחר שהעולם הרוחני לא קיים. אך זה לא ממש יעזור לך.
 
עכשיו אתה מתחיל להשתפר עולם רוחני כן

האדם זקוק למשהו שיתרום לנפש שלו ,וזה יכול להיות אמונה בזאוס ,או אמונה באיזה שהוא אל דמיוני ,ואם זה עושה לנפש האדם טוב ,אז זה מצויין . וכאשר אתה מדבר על שטנים ,אז לצערי יש הולכי על שניים ,שהם שטנים אמיתיים .אבל אתה רואה אותם ,מדבר איתם סובל מהם וכו. אבל משהו רוחני ,למי שמאמין וזקוק ,סבבה אין בעייה .אבל ישנם כאלו שמוצאים רוחניות במינזר בתאילנד ,ויש כאלה כמותך ,אין בעייה . אבל לא להפוך צורך רוחני למשהו גשמי ,זה לא !!!!!
 
ישנה רק אמת אחת

ישוע המשיח. ישוע המשיח הוא האמת. אין שום דבר מלבדו, והוא אלוהים שירד מלמעלה לבש בשר ונהייה אחד כמונו. רק בלי חטא.
 
עכשיו אתה כבר משתפר עוד יותר .אתה מתחיל כבר

לדבר על משהו מוחשי ,משהו שהיה ,עכשיו יש בסיס לוויכוח ,אם הוא האלוהים כן או לא ?זה כבר לא רוח ,זה אדם שהיה . אז אישית אני מאמין שיהושוע היה ,על זה אין וויכוח .
 
למעלה