פנצ'רים בלתי פוסקים

ariem6

New member
פנצ'רים בלתי פוסקים

שלום, נמאס לי להחליף פנימית כל שבת. רוצה משהו יותר יציב. האם חומר גיפה או פס גומי הם הפתרון? חבר לעבודה אמר לי שפס הגומי יוסיף הרבה משקל, והגיפה עלולה לגרום לחוסר יציבות של האופניים. אנא עזרתכם, תודה, אריה
 

קוריצה5

New member
פנצ'רים לא קורים, הם נגרמים!

טוב, האמת היא שלפעמים פנצ'רים כן קורים, אבל את התדירות שלהם אפשר להוריד בצורה דרסטית גם ללא פס גומי או ג'יפה. יש לך הרבה פנצ'רים? תורידעכשיו את הצמיג מהגלגל ותבחן אותו גם מבפנים אבל בעיקר מבחוץ. אתה לא תאמין כמה שברי זכויות ניתן לאתר(לפעמים להוציא רק עם פינצטה) מתוך הצמיג אם אתה תופס אותו בין האצבע לאגודל ולוחץ (ועובר ככה על כל הצמיג). אחר כך תרכיב עם הצמיג בחזרה תנפח אותו לכמה שיותר. צמיגים מנופחים מאוד אולי פחות נוחים ואולי גם מסוכנים אם אתה רוכב בטור של פלנדרס או פריס רובא, אבל הם יורידו לך את כמות הפנ'צרים בוודאות. ולבסוף, בעת הרכיבה צריך להתסתכל מדי פעם הכביש ולבחור את הקו הנקי ביותר מזכוכיות. אני מודיע לך שאני לא זוכר מתי היה הפנצ'ר האחרון שלי ואני גם כבד משקל וגם רוכב על צמיגים די זולים. אז שלא יעבדו עליכם! ניתן להימנע מפנצ'רים גם בישראל (מקום ראשון בעולם לחיתולים מלוכלכים פר ק"מ כפי שנוכחתי ברכיבת השבת האחרונה).
 

ענת כ

New member
../images/Emo9.gifאני יודעת שלא מפרגנים לעניין...

אבל חבר טוב שלי סידר לי "פטנט" שמאז שיש לי אותו אין לי פנצ'רים!!!! יש לי צמיד בתוך צמיג..או לחילופין לך על פס גומי. אם אתה לא תחרותי וגם עם קצת הגיון..
ולא איכפת לך שהאופניים שלך ישקלו עוד גרם וחצי אז לך על זה . זה עובד בדוק!!
 

ItsikH

Member
לגבי הלחץ - לא מדויק הלחץ הגבוה מצמצם כמעט עד לאפס את הסנייק בייטס - "צביטות" - אבל לא ממש משמעותי למניעת פנצ'רים "רגילים". הביצועים טובים יותר בלחץ גבוה, אבל גם הבלאי של הצמיג מואץ למי שזה חשוב לו. באותו הקשר, צמיג שחוק מועד יותר לפנצ'רים. לגבי בדיקת הצמיג - אין חובה להוריד אותו מהחישוק, מספיק לעבור עליו בעין, מומלץ לפני כל רכיבה כחלק מהבדיקה השגרתית. ולגבי הצמיגים הזולים - דווקא אלו עמידים למדי בד"כ כיוון שיותר "בשרניים".
 

אספנות

New member
עוד יתרון וחיסרון בלחץ גבוה שיש לך זמן לעצור

אתה שומע את בריחת האויר פססט פססט ..ומספיק לעצור ולא מגיע לרכב על הג'אנט ולא.....אספלט חסרון נאמר לי פעם אולי צ'יזבט שיש סכנה שהברקסים מחממים את הג'אנט ולחץ האויר עולה עד סכנה של פיצוץ הגלגל/פנימית/צמיג ולכן בירידות לעבוד עם הברקסים קצת קדימה וקצת אחורה לתת קירור לחישוק
 

tomerez

New member
פשוט תחליף צמיגים.

הנסיון שלי מוכיח כי רצץ פנצ'רים מעיד על עייפות הצמיג- משמע יש להחליף אותו. אני אישית דואג להחליף צמיגים בהתאם להמלצת היצרן. בדר"כ זה נע בין 4000ק"מ -7000ק"מ. תלוי בטיב הצמיג ובסוגו.
 

ItsikH

Member
צמיגים טובים יש לך אני מחליף כל 2000-3000 ק"מ, ומדובר בצמיגי אימונים. הסיבה העיקרית היא בטיחות - צמיג בלוי, גם אם עדיין "רכיב", אחיזת הכביש שלו פוחתת. אחרי החלקה בסיבוב ורצועת כתף קרועה, אני לא לוקח סיכונים. וגם - למה להסתכן בפנצ'רים סתם?
 
למעלה