פריז-רובה

היום מרוץ הנשים, אין ישראליות במרוץ.
מחר מרוץ הגברים - צפי לגשם מוקדם בבוקר. במרוץ עצמו לא צפוי גשם, אבל רוח גב ערה ברוב הדרך.
מבחינת מועמדים, אין ספק שאלפסין דקונינק היא הקבוצה המובילה. לפני שנה ניצח מתיו ון דר פול ושני הגיע יספר פיליפסן, שעבד כפועל של ון דר פול ועוד היה לו כוח לנצח בספרינט את ואוט ון ארט. השנה, שניהם בכושר שיא ויוכלו בצורה זו או אחרת להבטיח ניצחון לקבוצתם, שיש בה פועלים נוספים כמו סילוון דילייה, שכבר סיים שני בפריז-רובה וג'אני ורמרש שראינו אותו לפני שבוע נדבק בהצלחה לגלגל של פדרסן. מדס פדרסון מלידי-טרק מהווה סיכון, אבל יצטרך לעבוד קשה כדי להתגבר על הצמד של אלפסין-דקונינק.
כדי לגבור על אלפסין-דקונינק, תצטרך לצאת בריחה חזקה של רוכבי משנה שאולי תוכל להחזיק עד הסוף אם אלפסין יסרבו למשוך לבד את הדבוקה.
ישראל פרמייר טק מגיע עם אוגו הופסטטר כמוביל, ריילי שיהאן כצעיר מבטיח וגיום בואוון שכבר עשה בעברו TOP 10 במרוץ זה. את ישראל ייצג נדב רייסברג. נאחל לו שיקבל תוצאה בסיום.
 
נערך לאחרונה ב:
ההפתעה במרוץ הייתה בכך שאחרי 100 קמ במרוץ, בגלל פיצול הדבוקה בגלל רוח צד והאצה של הקבוצות החזקות, נותרו במרוץ כ-40 רוכבים בלבד. יחד עם רוח הגב ברוב השלבים ויחד עם הבריחה של ון דר פול של 60 קמ לסיום. שגררה מהירות מקסימלית גם מהרודפים, ויחד עם תנאי משטח מיטביים של אבני המרצפות, קיבלנו תנאים לשבירת שיא מהירות במרוץ.
ברגע ששלושה מארבעת הרוכבים הבכירים של אלפסין היו בדבוקה הקדמית, גורל המרוץ די נחרץ והיה תלוי רק בנפילה לא מתוכננת או בתקלה טכנית. לא לחינם טפח ון דר פול מספר קמ לסיום על אופני הקניון שלו, כפי שפרש טופח על צוואר סוסו. האופניים שלו הוכיחו את עצמם במאה אחוז גם בפלנדריה וגם ברובה.
 

elsanto

Member
תודה רבה אודי
מזל שלא קראתי לפני המירוץ ,כי אחרת היה מאד משעמם.
ובכן כתבת מאדבמדויק את הצפוי
 

elsanto

Member
תודה רבה אודי
מזל שלא קראתי לפני המירוץ ,כי אחרת היה מאד משעמם.
ובכן כתבת מאד במדויק את הצפוי
 

elsanto

Member
ומילה אחת על ג'יאני וורמורש ודנקביק:
אל היו מממנים של לפבר , ביקשו להקים קבוצת נשים ,לפבר התעלם שכח מי הציל אותו : עברו לעבוד עם מתיו ,בנו לו קבוצה חזקה מהגיהנום ,ג'יאני דוגמא לעד כמה פועל על מוסיף סוגר בריחות
מושך כשצריך , על פניו עוד מנהל מירוץ על אופניים , בשביל כאלו צריך מימון !
 
למעלה