פרק 63- חברים בלי גבול

YossihNew

Well-known member
|בנים||בנות|

אז איך סקיי תצטרף לתיכון?

האם יוני יצליח בלי אף בחורה?

ומה יקרה כששלי תספר על החייזרים ל... רוסו...?

(ובנוסף- איך בדיחת האחיות המוצלחות שלי תעבור ממדרסה לסקיי?)
 

YossihNew

Well-known member
תודה על הסיכום, שלי. אתה רואה? כל המאיות מתוסבכות. מאיה ממיוחדת ומאיה מכוכב. לכולן יש רומנים הזויים. הבעות הפנים של שניהם... הו. הוא. אה, אז בגלל זה רועי אמר לי שחבל שלא הצטלמתי איתו! מצד שני, יש לי עם אוראל. תחליטו מי חשוב יותר.

סקיי, כל עיראקי עושה את זה ועוד שותה תה בו זמנית. אריק ממש נזכר? ומילי ממש סבבה. מה שברו לך? אה, זה עם המוזיקה. מסתבר שמקס. מסתבר שמקס. חברה, לעולם, אבל לעולם, אל תנסו לעודד את מקס. שמות של הברה אחת לא עובדים. בגלל זה לעולם לא תראו אנשים עם הברה אחת בשם נהיים ראשי ממשלה. ראש ממשלה צריך שיצעקו את השם שלו! א-ריק! פ-רס! מה ציפיתם שיהיה עם אפרים סנה? מה יצעקו? "סנה"? זה נשמע כמו אפצ'י! "סנה!" לבריאות! "סנה!" לבריאות! מעניין אם תלו את דולב בשביל זה. כן, סקיי. בדיוק. בדיוק. זה טעים מאוד.

זה לב מאוד עקום. המחבת קירבה ביניהם. בטח. בן אדם, אתה ראית מה קרה בפעם הקודמת שניסית סימנים? לך לרוני דלומי. זהו. שלי חכמה כל כך. בר טובה כל כך. אפרופו, בר וליהי מחפשות דירה. לא הדירה של טל גרושקה (מחזמר יסביר לכם). אם אתם מוצאים, תגידו להן. נילי פיכטמן? ברור. כמו שאני מאוהב במלכת הכיתה, פלי טוד. הם ממש משובשים שם ברדיו. איזה מזל שבכוכב מעולם לא עשו לו דבר כזה.

אוי. לרגע ריחמתי על יוני. והרגע עבר. רוסו לא הכי מבין איך לעשות ריגול. אה, יוני! לא צריך להגזים! שלי לא נחש, היא יותר... כלבה. כלבה חמודה עם זנב מכשכש. שייק זה לא הסדרה של מיכל שאתה חלק ממנה.

אה, סליחה! רסקה שהוא לא השר! אני לא מאמין עליך. אתה יודע שהיא במצב רע! אתה מבין שהיא פה רק בגלל שהיא קיבלה מסר מאלוטל להיות פה?! אתה מבין שהיא וגיה באר גורביץ' לא יודעות מי מהן צריכה לקחת שם משפחה של מי?! אתה מבין שטייכר צוחק עליה?! תתבייש לך! אז מה אם היא שותפה שאף אחד לא רוצה?! תתבייש לך! כתבו לה פרק מיוחד! התגעגעתי אלייך, דניאל. לא רואים אותך מספיק. לא יודע, אולי זאת ציפי שביט. אולי. היישוב הכי משעמם בארץ? מה, אתה רק מדווח על אשמורת, בית אהרון?

אני לא מבין. סקיי לא אכלה יותר ממה שאנשים אוכלים פיצה בדרך כלל... לא, אולי שיתנשק איתה ואז יאמינו. כמו בשכונה.

איך הוא הספיק לנסוע משם לפה מהר כל כך? כמו בחצויה, כמו בכדברא. נכון? למה לא מביאים את אבא של שלי לסבך את העניינים? לא, היא הגיבורה של הסיפור. תדעו לכם. זה לא היה חבר בכלל. זה מזכיר לי משהו דומה באו בוי. או בוי? אולי. לא, אומרים "רוסו...?".

יש דואר? אותו דבר? אותו דוור? מי יאמין לסיפור הזה? אני. אני אאמין לסיפור הזה. עוד פעם פרויקט... מה זה פליט באמת? שמעת על זה? לא יודע, סקיי, אנחנו בני אנוש. בסדר, בסדר. אבל אתם מדווחים לאסמארה שאין לו מלגה.

איריס, תחליפי בגדים! די! זה מגוחך! אני מתכוון שתפסיק עם זה. לך לנועה. אוקיי, סליחה, אביב כוכבי נעלבה אז לך לליהי. יוני לא אחלה בחור.

רוסו...? מה עשית לה?!

היועצת. כן. תתרגלי לעניין הפליטות, סקיי. תתכונני. אולי לא יאמינו לך שאת פליטה אז תיכנסי לדמות. נכון, היא יודעת.

שלי?! מה את עושה? את מעמידה פנים? טוב, רק שחקנית מצוינת תוכל לעשות כזה דבר. אל תדאגו, הכול בסדר. רק צריך להביא את אחיה הגדול. הוא מומחה בזה. הכיווץ הקטן בפנים של שלי... אני מאשים את רוסו. האיש דביל.

אני אוהב מאוד את מה שמילי עברה. היא הצילה אותה כמה פעמים. אבל באמת, יש תהליכים כמו התהליך של מילי?

שלי...

כי אתן... כבר לא... יולי סער טובה בקניות באינטרנט. תדעו לכם.

אני מזכיר. ליהי. נועה. אחת מהן.

ברור שהכתום. ראיתי אותה לבושה ככה.

בחייאת, יוני.

אבל זה מאושר אצל רסקין... או ריסקין השני? רגע, היא רוצה ש... הכלללללללללללללל יצולםםםםםםםםםםםםםםםם?​
 
נערך לאחרונה ב:

שיר m

Well-known member
יוני שם תמונה של עצמו :-D

נחמד שסקיי ומילי חברות.
 
למעלה