פרק 64- הפנינה של הצפון

YossihNew

Well-known member
|יהלום|

אז מה יקרה כששלי תתראיין?

האם אסיה תצליח להתקבל לבית הספר?

מי ינצח? ניב רסקין או השר ריסקין?

ומי חוזר היום בצורה הכי מהממת שאפשר?
 
נערך לאחרונה ב:

YossihNew

Well-known member
אסיה זה שם של יבשת. וואו, בטח היה קשה לה להיכנס לתפקיד. הפנינה של הצפון? לא היה גם "היהלום של נרקיס"? המשדר הזה יהיה משמעותי. בסוף נגלה שגובי חטף את מילי ומתחזה אליה כל העונה.

השם נמצא שם... מה? אוקיי. סליחה, אני ראיתי שם אחר...

יוני קצת מעצבן כשהוא מדבר על עצמו בגוף שלישי. בנועה אסטנג'לוב! לא... בליהי טולדנו! נניח. נניח. בסוף יוני ינסה להתחיל עם סקיי. אומר לכם. אבל תעשה "בן אדם הולך לידך ברחוב". אה, לא. טוב, תעשו כמו שבר עשתה כשהיא נכנסה לתיכון שלה. במציאות הם גם חברים.

המחליף של גיא פינס כרע הראשי בסדרות. מרתק. היי! מאחוריהם זה... רוסו...? כן, היא מדהימה ואני מסכים. בסוף הם יהיו ביחד? לא יודע. הוא רוצה מאיה של מיכל שבורחת לחו"ל. תנו לו.

המורה אורלי? אוקיי. בוקר טוב גם לך, מוזר. הוא היה עם עצמו. הוא בסוף יתאהב בעצמו.

לא יודע, אפשר להמציא סיפור כזה. ריסקין מול רסקין. ג'ינג'ית חשובה בת 16. רגע! אם לא תשיג עבודה... זה אומר שאתה... לא תהיה בנינג'ה? נפסיק עם החרפה הטלוויזיונית הזאת?! חבר'ה, די, כל הזמן אתם שואלים אותו על פרויקטים סודיים. עזבו אותו. יש לו פרויקט על הראש.

וואו, כל כך אמין. סקיי לא יודעת לאלתר? אסיה בן גוריון? בטח קיבלה את ההשראה מטי-קיי. ידעתם שטל נשוי לנינה של בן גוריון?

הו. הוא בא.

הם כולם באותה כיתה? אז למה הבנות לא צפו בסרט ההוא על החייזרים?

ביטלו מלגה? תמיד האתיופים נדפקים מביטולי המלגות. ברוש כזה מצחיק כשהוא חוזר. כן, ניחשתי שהוא יגיד את המשפט. מי אחראי לפרקט הזה?! אני רוצה לדב... מי? הוא היחיד שיכול לעשות דברים כאלה ואני אסלח לו. גם על מה שהוא עשה ללילה סלחתי לו. אין לי אופי.

לך תדע, פליטים מאפריקה יכולים לשחק... אבל היא כן פליטה מאפרי... לא משנה. הו! שלום לכם! מה מירב השפוטה של שיקמה עושה כאן? ובעיקר אתה. שלום למורה האלוהי למוזיק... מה? לתנ"... לא? יועצת? ספרו... ספורט! כאן זה לספורט. איך הוא מג'נגל בין שתי העבודות כמורה, לא יודע, אבל נקווה שבנץ לא משתולל. הוא אלוהים בעצמו. אל תדאגי. לכי לשיקום אצל אורקה, הכול יהיה בסדר. גם ליאור החיים עצמם חוותה את זה.

בשורות טובות, זה ברוש יודע על בשורות טובות. אבל אתה אמרת שאתה לא מכיר אותה? משער? מאוד גזעני. חברה שלה תלשין לחבר של עדן. לא, ליד ברוש כולם גבוהים. לכי, מירב. נויה. איך שלא תקראי לעצמך. הוא קובע פה. גם על לילה.

העוצמות זה לא הגאווה של בית הספר הזה? אין לכם לומדה גם לזה? ולמה כולם מתקבלים רק מכדורסל?! מה זה פה?! הכנרת?! איך שש מחציות?! זה מחצית, מקס! מה נראה לך?! פוט דה בסקט אין דה בול. תראו לה קצת גששים והיא תבין.

כל עוד הם לא עלו על הפרויקט הסודי באמת, זאת לא בעיה.

כן, הבנתי את המוזיקה. את זה היו צריכים להראות לה. אבל ככה את תתקבלי לחממה. לנשרים. שלא ירדו על אימא שלה. הוא בא! הריעו לו! תריעו לו! וליאור כזאת מצחיקה. אתה יש לך תלמידים בעייתיים. מכשפות, חייזרים, בני השטן... מה זה?! אתה מצטט אותי! לך מותר. לך באמת מותר. חשבתי שאתה רגיל לתלמידים שהם... קצת... היי! אדוני, אתה לא יכול להיות מבין יותר מכולם...

ריאיונות של בר זה תמיד מגניב. והיא יפה מספיק. עזבו אותה.

איך בכל מורה הוא מביא משהו אחר. זה שחקן טוב. מאוד טוב. אני תמיד ידעתי.

גם לכם לקחו את המלגה של הקלאפ? לכו לאשמורת! די כבר! די! ספרי לו על הזקנה שהתפצלה לשניים, שלי. ספרי.​
 

שיר m

Well-known member
פרק נחמד מאוד
אבל אתם לא מבינים שהיא לא יכולה להיות טובה מדי? זה רק יסבך הכל
 

שיר m

Well-known member
בלי קשר לגזענות, אם היא לא מחטיאה אף פעם זה חשוד מדי
ואם היא טובה עדי כדי אליפות וכאלה זה יותר מדי תשומת לב מיותרת
 
למעלה