פרק 69- טבעת לב

YossihNew

Well-known member
|טבעת|

אז מה יקרה כשאריק וסקיי יתאחדו?

האם מילי תודה ברגשותיה?

איך שלי תשתלב בכל זה?

ו... מי זה לעזאזל דלוס?!
 

YossihNew

Well-known member
היא ממש מצטערת, איריס. והחליפה בגדים. אריק, יחשבו שאתה דפוק. גם אני חושב. אתה טוב במשחק הזה. ליאור חמודה. כולם בסוודרים. היי, שלי. אני חזיתי מההתחלה. אומר לכם. אמרתי שמקס מרושע, ושהוא צריך להיות עם שלי. אבל זה... אוקיי. כן. סיכה? אני העדפתי עט. לאודי היו עטים. עם רוסו...? בר כזאת מותק. אסיה משוויצה. ביי, שלי. את מהממת.

לא צריך להשוויץ אבל. שיר אמרה. טוב, זה בעצם יישוב די מטומטם. לא, באמת היישוב קצת... דבילי. אם הם מאמינים לזה. ראיתם את ליאור וברוש ברקע? החיוך של מעיין חמוד. ומוניקה גם נחמדה. ורביד! כמובן שרביד ברקע. יישוב מוזר. כתבו לה בן גוריון על הגב! וממתי אריק כזה אהוד? בטח מאז מילי. אני חייב להגיד שאני מהראשונים שזיהה את גדולתה של רביד.

הנה היא...

כדברא וכוכב ומיוחדת ביחד? חזרת לחיידק אני מבין. לרוסו...? אריק, מה קרה לך...?

לך מפה, רון! לך מפה! לא רוצים אותך! לך תציק לבמאית! לך תציק לאיימי! למה הוא מגיע שנייה לפני הפרק האח-רון? צה"ל ינצח? הזוי. חשבתי שבווגה אין מעמדות. מה פתאום יש נסיך? ברור שיש מערכת, אבל...

כזה תכנון לא היה מאז הדייט עם נגה. לא, תראו, אני הייתי חייב רגע לעצור ולהסתכל על הפרצוף המבועת של רביד בסצנה. זה היה ענק. היא ענקית. הוא הפך ליוני! לא הייתי מציע לך לקחת טיפים מרוסו. ראית איך הוא עם בנות? זה זול, זה העניין. כן, אתה יוצא אידיוט. פשוט... לא יודע. יש הזויים בעוצמה. לא, לא, לאחת אחרת. לך יש עיניים. לא את זאת, אריק, היא כדברית.

שלי היחידה שחושדת. אבל זה כי היא פשוט חכמה.

רונה לי מגניבה. מאוד. למה אגב לא ראינו את זהבה וקראוס מאז?

זה לא השולחן שתמיד יושבים בו? רוסו, בחייאת. אתה השתגעת מאז כוכב. קאפקייקס כמו במלון. אה, רוסו? רוסו...? את תנסי את... טוב, מילי. עכשיו נכרות את האצבע. נכון? את לא מכירה את ה... קטעים האלה? אני תמיד ידעתי. אבל את קצת הגזמת עם הרצון שלך להתחזות לחברה שלו. כל פרק לוקח לי כפול זמן כי אני כל פעם מחזיר לראות את ההבעות של רביד.

אימא של מקס היא הגיבורה הטרגית בסיפור, בכל פעם שהיא מקבלת את שלי אנחנו צריכים לדעת מה עובר עליה. אני מעדיף עטים. הסיכה אגב דומה לפלטה. רגע, אם זה לא שלה... של מי זה? למקס סתם יש סיכות בבית? מה הקטע? שלי חכמה, פשוט. אני סומך על שלי! מאוד! אני תמיד אמצא בה אחת שתתן לי יד ברגעים קשים. לא? מסביב לעולם. שלי השתגעה. יצאה רוני/בת שבע.

מה זה פה, שיגעון המוזיקה? תיזהרי שלא תפילי אותה לביוב, מילי. שימי את האמצבע בגלידה. צריך וזלין. לא, צריך לכרות את האצבע.

יוני. בכלל לא התגעגעתי. מסתבר שטאקו ואופק חברים הכי טובים. הם אפילו הפכו לדומים אחד לשני. לא, הוא לא זבל. הוא כן. אריק, זה השירים של גל.

ליאור, זה לא הזמן לדעתך! למרות שאני גאה שיש לך דעה. צריך לכרות את האצבע, נו. מוכר לי קצת הקטע הזה. מה קרה? לא הבנתי...

גם אתה, הא, יוני? דומה לאבא שלך.

לכו לדינה מקיבוץ כנען. אנחנו לרצות קוף! ואריק לא ישים לב? טוב, זה אריק, הוא לא ישים לב. כן, ליאור.

אווה, נו, בחייאת. נסי קצת יותר ברגש. המלון. זה מעניין.

יוני, אתה מזכיר את אביך. באמת. סתם אמרתי.

רון אשכנזי, עוף מפה! עוף אמרתי! כן, אני יודע. הוא לא הדוגמה לחיים אינטליגנטיים על הכוכב.​
 

שיר m

Well-known member
למה אגב לא ראינו את זהבה וקראוס מאז?
גם אני תהיתי

וגם מוזר שבישוב כזה קטן אף אחד לא מזהה אותם בתמונה...
כל פרק לוקח לי כפול זמן כי אני כל פעם מחזיר לראות את ההבעות של רביד.
מעשה חכם

המלון. זה מעניין.
רק אם יש לה תמונה של אסיה...
 

שיר m

Well-known member
פרק מצויין
מילי לגמרי עושה את הסדרה

זה עיגול!:-D
 
למעלה