קדחת המאמנים בשיאה

bister

New member
קדחת המאמנים בשיאה

מאמן או מנג'ר ספורטיבי עדיין אין, אבל שמות לא חסר. הניחוחות האירופיים שהציפו אותנו לפני מספר שבועות התחלפו בחבורה המקומית מהר מאוד ואל תתפלאו אם בסופו של דבר העסק יסתכם בעוד שם מוכר, אולי אפילו מוכר מאוד. אחרי שהעסק עם ק"ש פוצץ, רב"ש כנראה חופשי. השמועות מספרות על חיפה אבל שירצקי טוען שגם מכבי בתמונה. האם כבר עברנו כ"כ מהר על המאמנים שאנחנו מתחילים סבב שני? ואם כן, לא עדיף להתחיל עם קשטן?
בינתיים ערוץ הספורט מתעקש שגולדהאר התלהב דווקא מראובן עטר שהצליח לעשות את הבלתי ייאומן ולנצח את האימפריה הצהובה. אצל האחות מהכדורסל המוטו פעם היה "אם אתה היה יכול לנצח אותם, תצטרף אליהם" אבל אצלנו זה נראה קצת פחות רלבנטי כי בכל זאת, הסגל די מוגבל. עטר הוא עוד אופציה שספק אם באמת תפרח מחוץ לנתניה אבל לפחות הוא ניסוי חדש ולא מחודש. מה עם קלינסמן? הוא כבר פנוי?
 
אומרים אברהם גרנט ורן בן שמעון.

גרנט דווקא מתאים למה שמזיינים ת'מוח כבר חודשים על זה שמדובר שהמנהל הספורטיבי כרגע עובד במועדון אחר ולכן לא יכולים להודיע על זה... והוא ורן בן שמעון חברים ממש טובים מסתבר (יש כתבה בוואן על זה).

נשמע מעניין נשמע מעניין... האמת אני ממש בעד.
 

bister

New member
זה כבר ספקולציות למתקדמים

כל ידיעה שוואן חתומה עליה, ובייחוד ידיעה שאופירה חתומה עליה אישית, היא ידיעה שכ"כ ספוגה באינטרסים ואג'נדות שהערך החדשותי שלה שואף לאפס. מה שמעניין בידיעה הזו זה לא אם היא נכונה, אלא מה האינטרס שעומד מאחוריה ולמה היה חשוב לגורמים שפרסמו אותה שתפורסם בטיימינג הזה.
 
ושניה אחרי זה חיפה מכריזים על עטר

כלומר לא באמת מכריזים אבל זה כמעט סגור שהם בחרו בו... ממש שניה אחרי שוואן פרסמו שגרנט ובן שמעון מועמדים למכבי.
 

bister

New member
או שזה אומר שעטר באמת מועמד רציני לחיפה

או שלמישהו היה חשוב להבהיר שלחיפה יש עוד אופציות חוץ מרב"ש.
 
למעלה