קצת קישורים למידע שימושי:

קצת קישורים למידע שימושי:

טוב גם למי שכבר יודע, ובוודאי למי שעוד לא יודע. ראשון, עמוד מידע באתר משרד העבודה והרווחה, קצת זכויות ושאר ירקות.
 
המרכז הישראלי לכלבי נחיה

איך אפשר בלי האתר הזה? כל מי שיש לו קישורים נוספים לאתרים ברשת שיש בהם מידע מועיל, יתכבד ויוסיף. הכל הולך, ובתנאי שיש בזה תועלת לציבור כבדי הראייה. לילה טוב.
 

lili the one

New member
ברכות לפתיחת הפורום החשוב כל כך ../images/Emo140.gif

באמת התפלאתי שלא נפתח פורום לכבדי ראייה עד עתה. אפשר להמליץ על אתר לספרי אודיו / שמע בשפה העברית? אתר סוניקבוקס נולד בחודש יוני השנה. סוניקבוקס הוא מיזם להקלטת ספרים למבוגרים, נוער וילדים, ושיווקם באתר בתצורת הורדת קבצי האודיו היישר למחשב האישי של הרוכש בפורמט mp3. חג חנוכה שמח,
 

lili the one

New member
הוספנו באתר סוניקבוקס, מיזם להקלטת ספרי אודיו

את האפשרות להאזין לפרק חינם לספרים אחדים שנמצאים באתר. כנסו, הורידו את הקבצים והאזינו בכיף.
 
תודה ליאת!

דיברתי הבוקר עם חברים, והסכמנו שלהקשיב לספר מוקלט זה פינוק אמיתי, גם למי שרואה ויכול לקרוא בעצמו. בוודאי לכבדי ראיה ועיורים. אגב, מה ההבדל בין המיזם שלכם לספריה המרכזית לעיוורים? הפורמט?
 

lili the one

New member
להאזין לספרים זה אכן פינוק אמיתי ../images/Emo9.gif

סוניקבוקס והספריי לעיוורים מקליטים את הספרים במלואם מילה במילה. ההבדלים בינינו לבין הספריה לעיוורים הם:
- אתר סוניקבוקס הוא מיזם פרטי, ואילו הספרייה לעיוורים הוא מיזם ממשלתי. סוניקבוקס מפרישה תמלוגים בגין זכויות יוצרים לכל סופר, ואילו הספרייה לעיוורים אינה מפרישה תמלוגים מכוח החוק.
- אתר סוניקבוקס מאפשר את רכישת הספרים בהורדת קבצי האודיו היישר למחשב האישי בפורמט MP3, ואילו הספרייה לעיוורים שולחת את התקליטורים.
- הזכאות להשאלת ספרי אודיו בספריה לעיוורים תלוייה באישור רפואי. אתר סוניקבוקס מאפשר לכל אחד ואחת לרכוש את קבצי האודיו כשמחיר הספרים שווה למחיר של ספר רגיל. לסוניקבוקס מגוון לקוחות, אם זה יהודים בעולם שרוצים ללמוד עברית, משפחות שמתגוררות בחו"ל ורוכשים ספרי אודיו להאזנה בדרכים או כסיפור לילדים. ישנם גם לקוחות שרוכשים את הספרים כדי להאזין בשעת הכושר, פנסיונרים, לקויי ראייה ולמידה, כבדי שמיעה ועוד ועוד. סוף שבוע נפלא, ליאת
 

evilihi

New member
אכן זה כיף!

אני למשל, מחפשת את ספרי הארי פוטר בעברית בקובץ קול. היחיד שיצא בזמנו היה הספר הראשון שהוקרא ע"י אריק איינשטיין - אבל המחיר
נבדוק את האתר למעלה...תודה!
 

lili the one

New member
../images/Emo45.gif

המחירים לספרי אודיו בעברית שיצאו עד היום אכן יקרים מאוד. בסוניקבוקס אנו מאוד משתדלים שמחיר ספר האודיו יהיה כמחיר ספר רגיל בחנויות.
 
איך זה עובד מבחינת זכויות יוצרים?

אני בטוח שאתם מסודרים מול היוצרים, אבל איך מונעים ממי שקנה קובץ לשכפל אותו עוד אלף פעמים ולחלק לכל השכונה?
 
למעלה